Skocz do zawartości

320d wariuje elektronika błąd 5DF7


Zientana

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pewien problem zacznę od tego że zamiast starego aku 80ah zmienilem na 76ah zresetowalem dane aku i tak jeździłem wszystko było okej przez 3 miesiące potem nagle jadąc na trójce 50kmh zgasło wszystko radio navi klima obrotomierz spadl do 0 po czym wszystko qrocilo do normy i wyswietlilo blad abs...

Sprawdzilem kompem i pokazało błąd 5DF7 zbyt wysokie napięcie >18v

Wykasowalem za 3 dni gdy wrocilem z pracy zaczelo mrugac swiatlo w kabinie i mijania na postoju przygazowalem i znow reset znow ten sam blad

Zmienilem alternator z regulatorem napiecia na uzywany sprawny bylo okej jakis czas i po 1-2tyg znow to samo... moze byc wina aku? Podsyłam film na yt dzisiaj mialem tak samo na postoju mruga oswietlenie i skacza wartosci napiecia po przygazowaniu ponad 15v i reset

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Poradziłeś sobie z tym problemem? U mnie zaczęło się dziać to samo. Podczas jazdy na ułamek sekundy wszystko gaśnie, wskazówka prędkościomierza spada, radio przestaje grać. Po powrocie do normy zapalają się na żółto kontrolki hamulca ręcznego oraz od wyłączonego DSC. Błędy w DSC to 5DF7, D373 i 5DF4, natomiast w DME/DDE jest błąd 2DDC. Dwa tygodnie temu wymieniłem regulator napięcia na alternatorze, ponieważ myślałem, że to on jest przyczyną problemu. Natomiast niecały rok temu wymieniałem akumulator. Ktoś ma jakiś pomysł?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiar napiecia. Przeciez kolega napisal, ma skoki na 15v.

 

Domyślam się, że napięcie skacze powyżej 18V, bo jest błąd 5DF7. Pytanie, czy przyczyną jest alternator, czy coś innego. Wymieniłem regulator napięcia, ale to nie rozwiązało problemu. Czy zużyte bieżnie na komutatorze mogą dawać taki efekt? Przed wymianą alternatora na nowy chciałbym się upewnić, że to on jest winowajcą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pomiar napiecia. Przeciez kolega napisal, ma skoki na 15v.

 

Domyślam się, że napięcie skacze powyżej 18V, bo jest błąd 5DF7. Pytanie, czy przyczyną jest alternator, czy coś innego. Wymieniłem regulator napięcia, ale to nie rozwiązało problemu. Czy zużyte bieżnie na komutatorze mogą dawać taki efekt? Przed wymianą alternatora na nowy chciałbym się upewnić, że to on jest winowajcą

A co moze byc innego? Przeciez to nie hybryda. 18v moze robic tylko alternator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjęcie alternatora jest dość proste, bez sprawdzenia go się nie dowiesz, może to być przyczyną.

 

W tym akurat mam już wprawę, bo rok temu wymieniałem łożyska i sprzęgło jednokierunkowe alternatora, a dwa tygodnie temu regulator napięcia :) Mogłem od razu wymienić cały alternator i nie byłoby problemu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.