Skocz do zawartości

E60 SWIATŁA DZIENNA LCI SMD2


Mkls

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


Mam mały problem i proszę o pomoc - mianowicie mam auto przedliftowe, rocznik 2006, i wymieniłem w nim lampy przód + tył na polift.

W lampach przednich mam założone ringi SMD2 - na opcji Automatycznej przełącznika świateł wszystko działa jak należy (w słońcu załącza DRL, przy zmierzchu zapala mijania)

Zgrzyt jest w momencie przełącznika świateł w pozycji 0 - wtedy nadal palą się ringi - jako światła dzienne. Opcja światła dzienne w iDrive jest włączona.

Gdy ją wyłączę, drl przestają świecić na pozycji 0. Na automacie wtedy zapala się zwykły xenon, niezależnie od pory dnia.

Coś musiałem pomieszać w kodowaniu - niestety, czyszcząc moduł pustym MANem nadal to samo.

Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją? Domyślam się, że problem może leżeć w sofcie CAPPL - mam z roku produkcji auta, czyli 2006. Jeżeli nie, to czy dołożone ringi mogą powodować taki problem?


Drugie pytanie jest już stricte do świateł dziennych - czy można dokodować brewki? Aby w drl świeciły się brewki + ringi? (W lm widziałem opcję włączenia oświetlenia tablicy czy pozycji z tyłu, ale nie brewki)


Dziękuję i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam


Drodzy koledzy..posiadam bmw od 10 lat..wczesniej e91..teraz e60 z 10.2008..


pomóżcie


na światłach...czy to mijania czy długich..auto bez xenonów..mam niskie napiecie..


na mijania..bo to dla mnie istotne..mam..


na wlaczonej stacyjce..11.5

czyli w miare ok..spadki po przewodach..i akumulator..


natomiast jak odpalam auto mam ok..10.3V


wypinałwm juz czujnik zmierzchu na szybie..


resetowalem Lm..moduł świateł..


do tego tez go podmienilem..i jest to samo..


na aucie ladowanie 14.6V ...a na światłach mniejsze



bo ok..dlugie. 11.8V..mijania ok. 10V


czemu nie mam 14.6V..


na bezpiecznikach..14.6V..gdzie to ginie..


ciezko sprawdzic przy module..piny..



błagam..


niech ktoś sprawdzi u siebie..miernikiem przy żarówce.



pozdrawiam


Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błędów brak.

ibs..regulator napięcia..i modół świateł..

sa podmienione...i bez zmian.


jedyne błędy to od czujnika smrodu auc...i dodatkowej pompy elektrycznej..od wody..


Ladowanie jest ok 14.6V


na swiatłach mijania po zapłonie 11.6V

po odpaleniu spada na 10.3V..obie lampy tak samo.

na długich nieco lepiej.

żarówki H7 w obu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to miernik sonel cmp-400..niby nie taki zly..kosztował 300..

ale z tego co widze true rms nie posiada.


czyli ze jest zly pomiar..?

sadzilem ze skoro w grand vitarze mierzy 14.4V..po odpaleniu..to u mnie ma byc to samo.

a nie 10.3V.

Edytowane przez marcind_80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
jest to miernik


sonel cmp-400..niby nie taki zly..kosztowa 300..

ale z tego co widze true rms nie posiada.


vzyli ze jest zly pomiar..?

sadzilem ze skoro w grand viratze mierzy 14.4V..po odpaleniu..to u mnie ma byc to samo.

a nie 10.3V.

Moduł świateł steruje żarówkami sygnałem PWM.

Miernik nie zawsze uchwyci to co trzeba. Najlepiej byłoby zmierzyć oscyloskopem.


Przy ksenonie opcje PWM ustawione są na "100%", a nie wartość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.