Skocz do zawartości

Montaż lamp xenon


gacek1991

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wyglądają na oryginały, świecą z pewnością ładnie, pytanie tylko jakie lampy masz teraz? Jeżeli ksenon to spoko - zmieniasz, podłączasz i wszystko gra, jeżeli zwykłe lampy, to chcąc mieć wszystko jak należy, czeka cię sporo roboty i dodatkowe koszty.

Kosmetyka samochodowa, czyszczenie tapicerki

http://www.clart.pl

Dodatkowe info, zapytania, porady na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na czym to niby polega? Że po włączeniu lampy jadą automatycznie góra-dół? To niestety tylko ich test, chcąc mieć pewność sprawdź, czy na przełączniku świateł masz pokrętło regulacji wysokości lamp. Jeżeli jest, to zapomnij o samopoziomowaniu.

Kosmetyka samochodowa, czyszczenie tapicerki

http://www.clart.pl

Dodatkowe info, zapytania, porady na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszę ci pokrótce co i jak, wszystkie te informacje były już na forum zamieszczane, musisz dokładniej poszukać. Chcąc mieć wszystko zrobione jak fabryka przykazała, oprócz wymiany samych lamp powinieneś dołożyć układ samopoziomowania z czujnikami na wahaczach, wymienić przełącznik świateł z całą elektroniką, dołożyć układ spryskiwaczy reflektorów i zaprogramować moduły. Kupno i montaż poszczególnych elementów może być trochę kłopotliwe, serwis to koszty pewnie zbliżone do ceny lamp, które znalazłeś, więc impreza jest droga. Jeżeli odpuścisz te dodatki, to pozostaje ci przeprogramowanie modułu świateł i narażenie się na ewentualne problemy przy przeglądzie technicznym, lub kontroli policji. Samopoziomowanie ostatecznie można obejść, jeżeli ktoś rozsądnie zamontuje i zakoduje nowe lampy, będzie działać ręczna regulacja, ze spryskami jest już gorzej, bo z niczego się nie wezmą.

Kosmetyka samochodowa, czyszczenie tapicerki

http://www.clart.pl

Dodatkowe info, zapytania, porady na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołacze sie do tematu. Własnie dołożyłem Xenon do swojej. Wszystko pasuje i nic nie trzeba przeprogramowywac ani nawet zadnych rzezb z instalacja (chodzi o podłaczenie samych lamp) Nie ma zadnych błedów typu spalone zarówki. Błedy wyskakuja ponoc tylko przy przeszczepie na BI, poprostu na wyłączonych lampach swieca sie kontrolki spalonych zarowek(to tez + bo nie zapomnisz właczyc swiateł), po właczeniu wszystko znika. U mnie jest gut bo zwykły xenon. Spryski sa a poziomowanie zostawiam dla maniakow i estetow. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tych, co jadą z naprzeciwka.

 

Własnie to jest najczęstszy opis, że nie ma żadnych błędów. I tacy jak ja, co właśnie zbierają informacje na temat dokładki xenonów, już się cieszą, że coś nowego komuś udało się stworzyć. Ty też najpierw piszesz: "Nie ma zadnych błedów typu spalone zarówki" I za chwilę: "na wyłączonych lampach swieca sie kontrolki spalonych zarowek". Czyli normalne zachowanie niezakodowanych xenonów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pasuje i nic nie trzeba przeprogramowywac ani nawet zadnych rzezb z instalacja

Hmmm, ciekawe. Odpowiedz mi proszę na kilka pytań, bo to co napisałeś podważa moje dotychczasowe teorie. Masz auto w wersji poliftowej? Dołożyłeś oryginalne ksenony? Nic nie zmieniałeś w instalacji i oprogramowaniu modułów? Nie świecą się kontrolki spalonych żarówek? I co najważniejsze: nie mrugają i nie gasną ci lampy po uruchomieniu auta?

Kosmetyka samochodowa, czyszczenie tapicerki

http://www.clart.pl

Dodatkowe info, zapytania, porady na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam swoje 3 grosze...

1. jak ktos wsadza palniki do zwyklych lamp to powinni takiego odrazu rozstrzelac

2. jak wsadzisz oryginalne lampy xenonowe bez systemu poziomujacego to koniecznie jedz na stacje diagnostyczna niech ustawia lampy!! wtedy problem oslepiania zniknie gdy jedziesz sam lub z pasazerem /z przodu/

3. dalej tyczy sie systemu poziomowania ktorego nie ma....jak masz pasazerow na tylniej kanapie to pokretlem obniz poziom lamp chociaz o jeden stopien

 

 

wiem ze nie kazdy zaklada system poziomujacy ale te punkty ulatwia zycie nam, kierowcom jadacym z przeciwka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manniac-napisał:

Hmmm, ciekawe. Odpowiedz mi proszę na kilka pytań, bo to co napisałeś podważa moje dotychczasowe teorie. Masz auto w wersji poliftowej? Dołożyłeś oryginalne ksenony? Nic nie zmieniałeś w instalacji i oprogramowaniu modułów? Nie świecą się kontrolki spalonych żarówek? I co najważniejsze: nie mrugają i nie gasną ci lampy po uruchomieniu auta?

 

No musze Cie zdziwic ale jest dokładnie jak napisałeś. :D Za dużo dociekań a za mało praktyki. Spróbuj a zobaczysz, przeciesz bym nie sciemniał( nie mam po co).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tych, co jadą z naprzeciwka.

 

Własnie to jest najczęstszy opis, że nie ma żadnych błędów. I tacy jak ja, co właśnie zbierają informacje na temat dokładki xenonów, już się cieszą, że coś nowego komuś udało się stworzyć. Ty też najpierw piszesz: "Nie ma zadnych błedów typu spalone zarówki" I za chwilę: "na wyłączonych lampach swieca sie kontrolki spalonych zarowek". Czyli normalne zachowanie niezakodowanych xenonów.

 

Zielo, czytaj uwaznie posty, a unikniesz nieporozumien. U mnie jest git bo nie mam Bi Xenonu. Tylko w BI wystepuje shiza ze spalonymi żarówami. A lampy mam ustawione i nikogo nie oślepiam. PS Ja tez jezdze z naprzeciwka. :D Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie czytam. I jakbym nie patrzył w monitor, to wychodzi mi Twoje:

na wyłączonych lampach swieca sie kontrolki spalonych zarowek

Ogólnie drobnostka, ale własnie z kim byś nie rozmawiał, to każdy idzie w zaparte, że 'u mnie jest porządnie, żadnych błędów, full profeska'. A potem się okzauje, że to żadnych błędów to nie dokońca żadnych. Czy jeszcze muszę coś doczytać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale na to jest prosta rada aby nie wywalało błędu spalonych żarówek :

kodujemy aby światła zapalały się po przekręceniu kluczyka .... co wcale wbrew pozorom nie wpływa negatywnie na aku , wręcz przeciwnie .....

co do spryskiwaczy : dla mnie to bzdura !!!!!! i tak nie zmywają szkła to pic na wodę ..... a jak na przeglądzie się uprą to są i atrapy spryskiwaczy ! przecież nikt nie sprawdza czy działają ....

co do samopoziomowania : jeśli ktoś ma coś w głowie to przy załadowanym tyle opuści .... najgorsze jest że jak zjeżdżamy z górki to oślepiamy trochę tych z na przeciwka ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TC, ja się z Tobą zgadzam. I żeby było śmieszniej, wcale nie potępiam kolegi wyżej. W poprzednim aucie miałem dokładnie tak jak on i też uważałem, że z jednej strony dobrze jest mieć błąd żarówek, który zgaśnie po zapaleniu świateł (taki przypominacz). Po zakodowaniu xenonów straciłem regulację z pokrętła i żałowałem potem. Tylko wszyscy wiemy, jak zachowuje się xenon po dołożeniu i bez żadnych innych zmian, a tu kolega pisze, że jest inny sposób, bo u niego błędów nie ma. A okazuje się, że są tak jak u wszystkich innych.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz powiedźcie mi, dla czego u mnie dołożony BiXenon nie zgłasza przepalonych żarówek? Mam LSZ (nie pamiętam wersji), Xenon nie jest zakodowany i działa ręczna regulacja pokrętłem? Po przywróceniu ustawień fabrycznych w LSZ, xenon nie chciał zapalic, ciągle mrugał. W module zmieniłem jeden wpis, o którym pisałem w podobnym temacie i wszystko działa tj.: pokrętło, xenon zapala, nie mam błędu przepalonej żarówki przed i po uruchomieniu żarników, błąd przepalonej żarówki pojawił się w momencie nie zapalenia się jednego z palników. Dziwią mnie problemy innych userów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie nie było problemów ponieważ mam ustawione automatyczne światła , jedyny problem był z tym że bez kodowania musiałem zmienić biegunowość instalacji ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, piszecie o sprawach, które zaczynają napawać mnie optymizmem! Mam zwykłe lampy z ręcznym poziomowaniem, za to z oryginalnymi spryskiwaczami. Zaraz po zakupie auta chciałem dołożyć oryginalne ksenony, ale zniechęciły mnie przeboje z kodowaniem, instalacją, przeróbkami etc., więc odpuściłem temat. Nie dziwcie się więc, że go drążę, pytam i męczę, bo z doświadczeń kolegów kojak_ct i Abu Dhabi wynika, że wszystko może działać lepiej i prościej. Zdecydowanie wolałbym po wyłożeniu 2 klocków na lampy przełożyć sprzęt, odpalić i cieszyć michę, zamiast rzeźbić coś w instalacji, przeprogramowywać moduły i mieć dyskotekę, jak niestety czasami bywa.

Kosmetyka samochodowa, czyszczenie tapicerki

http://www.clart.pl

Dodatkowe info, zapytania, porady na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, piszecie o sprawach, które zaczynają napawać mnie optymizmem! Mam zwykłe lampy z ręcznym poziomowaniem, za to z oryginalnymi spryskiwaczami. Zaraz po zakupie auta chciałem dołożyć oryginalne ksenony, ale zniechęciły mnie przeboje z kodowaniem, instalacją, przeróbkami etc., więc odpuściłem temat. Nie dziwcie się więc, że go drążę, pytam i męczę, bo z doświadczeń kolegów kojak_ct i Abu Dhabi wynika, że wszystko może działać lepiej i prościej. Zdecydowanie wolałbym po wyłożeniu 2 klocków na lampy przełożyć sprzęt, odpalić i cieszyć michę, zamiast rzeźbić coś w instalacji, przeprogramowywać moduły i mieć dyskotekę, jak niestety czasami bywa.

 

 

Zrobisz jak uważasz. Jeszcze raz powtarzam. Lampy Xenon dołożone bez rzeźb z kodowaniem i instalacją. Wszystko śmiga ok. Nie ma błedów i nic nie mruga. Dodam jeszcze że mam czujnik zmierzchu. Życze powodzenia z przekładkami żeby poszło prosto jak mi. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To ja trochę z innej beczki.

Sprawa wyglada tak : mam ori Xenon tak jak z fabryki auto przed FL i chce sobie do świateł halogenowych wsadzić Xenon, czy bedzie mi sie paliła kontrolka spalonych żarówek ?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba keine blasse Ahnung :wink:

 

Ziomek, widziałem takiego moda na polifcie i tam błędów nie wywalało. Jak będzie u Ciebie, to nie jestem pewien. Chociaż ostatnio grzebałem w e46 przed liftem na okoliczność niedziałających halogenów i okazało sie, że lakiernik nie podłączył wogóle instalacji po malowaniu zderzaka. A błędów żadnych nie było, tylko po prostu nie świeciły :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.