Skocz do zawartości

E46 M3 VIN: WBSBL91000JP86629


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

https://richtermotors.com/oferta/bmw-m3-e46/


Zdekodowany VIN: WBSBL91000JP86629

Prod. Date 2003-04-05

Type M3 (EUR)

Series E46 (3 Series)

Body Type COUPE

Steering Left Hand Drive

Engine S54

Displacement 3.20

Power 252kw / 343hp

Drive HECK

Transmission Manual

Colour SCHWARZ 2 (668)

Upholstery TEILLEDER W.N.ZIMT (N5ZM)


Editions and packages

S792A BMW LA wheel M 19 forged

S793A Sequential M transmission Drivelogic

S710A M sports steering wheel multifunction

S785A White direction indicator lights


Comfort and interior equipment

S403A Glass roof electrical

S415A Sunblind rear

S423A Floor mats velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S441A Smoker package

S494A Seat heating driverpassenger

S431A Interior mirror with automaticdip

S459A Seat adjuster electric with memory


Multimedia

S651A MD player

S661A Radio BMW Business C43

S674A HiFi System Harman Kardon

S692A Preparation BMW 6CD changer Ibus


Driver assistance and lightning

S521A Rain sensor

S522A Xenon Light

S520A Fog lights

S534A Automatic air conditioning

S548A Kilometercalibrated speedometer

S550A Onboard computer


Wheels and drive

S210A Dynamic stability control

S249A Multifunction f steering wheel


Environment and safety

S313A Foldin outside mirror

S354A Green windscreen green shade band

S818A Battery master switch

S845A Acoustic belt warning

S853A Language version English

S876A Radio frequency 315 MHz


Individual equipment

S760A High gloss shadow line

S774A Fine wood trim

S775A Headlining anthracite


Other equipment

L807A National version japan

S925A VERSANDSCHUTZPAKET

S946A BERUECKSICHTIGUNG PREISABHAENGIGK

S992A Control of numberplate attachment

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m3-ac-schnitzer-stan-idealny-automat-serwisowany-japonia-ID6C3Ox5.html


Wygląda zachęcająco.

Byle to co teraz się wydaje - pokrywało się z prawdą...

Wtedy będzie super.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zdjęcia są dość mocno podkręcone, ciężko wyłapać detale.


W tej cenie można oczekiwać naprawdę wyjątkowego stanu.

Niedawno oglądałem znacznie tańszą i stan był bardzo dobry:

https://www.facebook.com/bimmercheck/posts/3781357155270459


Ciekawe jak wykonane są te modyfikacje. Sprzedawca mija się z prawdą pisząc o pełnym pakiecie ACS. Brak felg, wydechu, rozpórki itd


Przy egzemplarz z Japonii poza standardową weryfikacją samochodu warto dokładnie obejrzeć lakier (zdarzają się mikropęknięcia na całej powłoce) oraz obejrzeć wnętrze (zazwyczaj pozostają ślady po demontażu elektroniki którą Japończycy uwielbiają dokładać - monitory, audio, systemy płatności za autostrady itd).

Edytowane przez DRAY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Taką perłę z górnej kreski cenowej do zastosowań torowych? Dziwna polityka. Idealny lakier itp na torze może w ułamku sekundy zmienić się w coś zupełnie odwrotnego :shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
I ten zapis numeru vin tak by uniknąć indeksowania przez wyszukiwarkę...

Administrator poprawi zapis VIN u w tytule...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tak na szybko, pod maską obok filtra powietrza, brakuje czarnej obudowy na przetwornice ksenonów.

Wygląda na śliczną, ale dużo jej jeszcze brakuje dodatków Ac Schnitzer w środku i na zewnątrz.


I chyba jej na ewentualną torówkę trochę szkoda :wink:

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taką perłę z górnej kreski cenowej do zastosowań torowych? Dziwna polityka. Idealny lakier itp na torze może w ułamku sekundy zmienić się w coś zupełnie odwrotnego :shock:

 

Polityka jest poprawna. Szukam zdrowego egzemplarza, to jaki będzie stan lakieru czy wyposażenie dodatkowe ma drugorzędne znacznie.

Tu akurat auto jest całe pomalowane, stąd wizualnie prezentuje się dobrze. Wnętrze tez dobrze utrzymane.

Nie ma zbyt wielu w PL do wyboru obecnie. Za 2 tyg oglądam kolejną, która wydaje się Dużo lepiej mechanicznie przygotowana.


Obiektywnie o tym egzemplarzu:

1. Wizualnie z zewnątrz OK. Jeśli komuś pasuje nieoryginalny, gładki lakier.

2. Wnętrze dobrze utrzymane, sporo dodatków, które akurat dla mnie mnie mają znaczenie in minus - waga.

3. Ładnie pomalowane felgi 8J przód, zatem nie stricte z CSL, a więc nie kute i cięższe.

4. Niewiadomo jakiego pochodzenia tłumik końcowy, brzmienie zbyt basowe, nie oddaje dokładnie R6 BMW. Ale to subiektywne podejście.

5. Hamulce, od razu do wymiany mimo, iż tarcze nie są zużyte i jest spory zapas klocków. Biją odczuwalnie przy mocniejszym dohamowaniu.

6. Z pakietu Schnitzer - dokładka poprzedniego zderzaka, tylne skrzydło, pedały i rączka od ręcznego, tyle. Dla mnie te dodatki ważą bardzo dużo.

7. Wyraźnie odczuwalny stuk przy zmianie biegu na wyższy „spitited driving”. Okolice dyfra, półosi. Nie jestem ekspertem, ale coś jest nie tak.

8. Wydaje mi się, iż jest lekko odczuwalny uślizgu sprzęgła przy wrzucaniu wyższego biegu.

9. Redukcje biegów ok.

10. Silnik pracuje równo, nie zauważyłem wycieków, ale auto przeszło na razie oględziny związane głównie z jazdą.

Z uwagi na stan hamulców oraz mocne stuki nie potraktowałem go ostrzej.

11. Auto ma nowe opony Continental, na normalnej drodze trakcja w porządku.

12. Nie sprawdzałem radia, szyberdachu, rolety z tyłu, nagłośnienia i innych funkcji, które nie są związane z jazdą.

13. Auto warte mniej niż „asking price” mimo niskiego przebiegu z uwagi na konieczne inwestycje.

14. Właściciel bardzo w porządku da się dogadać, polecam.


Dziękuję wszystkim za uwagi i rozkodowanie VIN :cool2:

P.s. Wklejałem jego numer tak jak widziałem go wpisanego w japońskich papierach. Nie miałem na celu ukrywać czegoś przed światem..;)

Edytowane przez TomK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.