Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
swap nawet do E30 wrzucali ten silnik (i to w Polsce) jest do kupienia za 60 tys pln. :)

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

no, extra to wyglada w e34

 

powinno miec ponad 300 koni, bo e34 lzejsze od e32

 

 

 

ale e30 z silnikiem v12 za 60 tys????

 

niby za co? e30 warte 10 tys i silnik ze starej 750 wart max 5 tys???

 

chyba licza sobie 45 za tego swapa, hehe

 

a to e34 550 to chyba seryjne m5?

czy m5tki mialy wlasnie 12 cylindrowe motory?

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

M5 maja silniki R6. Ta co linka podalem to przerobka z 535 V8 M30.

 

P.S.

powinno miec ponad 300 koni, bo e34 lzejsze od e32

Co to ma za znaczenie?

W BMW Blisko Masz Wszędzie
  • Członkowie klubu
Opublikowano
To 550i to pewnie składane oznaczenie z dwóch części. 5 z piątki i 50 z z jakiejś 750i. Silnik też pewnie od 750. Stąd to oznaczenie 550i :) silnik od 750 w "5" ale sobie wykombinawał :)

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

  • Członkowie klubu
Opublikowano
M5 maja silniki R6. Ta co linka podalem to przerobka z 535 V8 M30.

 

P.S.

powinno miec ponad 300 koni, bo e34 lzejsze od e32

Co to ma za znaczenie?

 

Nie powinno mieć żadnego. Moc którą podaje się wszędzie w katalogoach to pewnie moc na silniku. Na kołach już niestety jest mniej.

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

Opublikowano
550 jest dość dużo. Na www.mobile.de były już 2 takie do sprzedania. Silniki są z 750 lub 850( bo jedna była z manualną skrzynią :!: ). Nazwa 550 występowała we wszystkich auta na sprzedaż. Cena tego E30 V12 jest duża, bo nie tylko trzeba zmieniać silniki i skrzynie, ale także wydech zawieszenie, most i wał, zapewne hamulce. Zabawy też jest troche bo chyba silnik się normalnie nie mieści na szerokość do E30 i trzeba coś przecinać, poszerzać.
Opublikowano

oczywiscie ze tak, cala komora silnika musiala ulec przemodelowaniu - rozszerzone, cofniete kielich McPersonow itp - wydaje sie proste - ale jak takie auto ma jezdzic nie tylko prosto to naklady pracy sa ogromne...swoja droga jest to unikat jakby nie patrzec

 

A tu 2 przyklady na pierwszy ogien idzie polska E30 V12 - jak dla mnie nieco przesadzona - wyglada jak rajdowka :) ale jak to musi jezdzic...

http://212.244.75.252/~sarna/wypadek/01.jpg

wnetrze bolidu

http://212.244.75.252/~sarna/wypadek/03.jpg

no i motor

http://212.244.75.252/~sarna/wypadek/05.jpg

 

A to niemiecka sztuka - jak dla mnie cos slicznego - prawdziwy sleeper - nie idzie z zewnatrz poznac jaki ma potencjal :)

http://212.244.75.252/~sarna/wypadek/niemiec5.jpg

dodatkowe aluminimum na moscie - cos musi go schlodzic przy Vmax ponad 300km/h

http://212.244.75.252/~sarna/wypadek/niemiec2.jpg

silniczek

http://212.244.75.252/~sarna/wypadek/niemiec3.jpg

skrzynia 6 biegow w manualu :lol: ladna rzezba :shock:

http://212.244.75.252/~sarna/wypadek/niemiec4.jpg

i jeszcze raz silnik

http://212.244.75.252/~sarna/wypadek/niemiec1.jpg

 

Za takie auta - czyli E30 ze zmienionymi silnikami na duze szostki (m30), v8 czy v12 za zachodnia granica placi sie bardzo duzo - ceny za 335i z silnikiem M30 zaczynaja sie od okolo 7000 euro za auto w idealnym stanie - wyposazonym we wszystko co najlepsze mozna bylo wstawic do E30 (zawieszenie itp) nie mowiac o przyjemnosci jaka musi dawac jazda takim potworem (no i satysfakcja z ogladania zdziwionych min wlascicieli E30 M30)[/url]

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Boshe.... wyobrazcie sobie podrasowac taki silniczek i zapodac NOS... Prawde mowiac najaralem sie na takie cos :) Moze jak bedzie troche czasu i zbednej gotowki....
W BMW Blisko Masz Wszędzie
Opublikowano
Boshe.... wyobrazcie sobie podrasowac taki silniczek i zapodac NOS... Prawde mowiac najaralem sie na takie cos :) Moze jak bedzie troche czasu i zbednej gotowki....

 

to kup E36 M3 :) Widziałem filmik z E30 z silnikiem 3,8 od M5 E34 i dołożoną turbosprężarką. Auto ślizgało się połowę drogi na 1/4 milę. Auto jest tak mocne, że przy niskich prędkościach traci przyczepność. Tak samo silnik V12, który dociska przód, a ma napęd na tył. Fajne to jest, ale pewnie do driftingu, a nie normalnej jazdy

Opublikowano

no no, ta niemiecka czarna e30 to jest to

 

trzeba cos wrzucic do bagaznika ciezkiego i mozna jechac

i szokowac przyspieszeniem

 

czesto mozna spotkac 750 na czesci np z 88 89 roku za tanie pieniadze

potem tylko sie pomeczyc ze swapem

 

 

a jesli chodzi o e34, to lepiej chyba kupic 540 m60 4.0 v8

 

286 koni a 300 to nie tak duza roznica

 

 

---

wlasnie zerknalem w tabele i wynika ze 740 z v8 4.0 ma 7,5 do setki

i wersja 750 z v12 tez ma 7,5 do setki

 

wiec nie wiem jaki jest sens montazu silnika 5.0 do e34, chyba ze ktos ma stara wersje e34 z malym silnikiem i trafi mu sie tani 5.0

 

bo to beda te same osiagi co nowoczesniejszy 4.0 v8 ktory byl w 540

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

a jesli chodzi o e34, to lepiej chyba kupic 540 m60 4.0 v8

 

286 koni a 300 to nie tak duza roznica

 

 

---

wlasnie zerknalem w tabele i wynika ze 740 z v8 4.0 ma 7,5 do setki

i wersja 750 z v12 tez ma 7,5 do setki

 

wiec nie wiem jaki jest sens montazu silnika 5.0 do e34, chyba ze ktos ma stara wersje e34 z malym silnikiem i trafi mu sie tani 5.0

 

bo to beda te same osiagi co nowoczesniejszy 4.0 v8 ktory byl w 540

 

Jak mialbym wybierac BMW e34 pod katem osiagow to tylko i wylacznie kupilbym M5. 340 konikow robi swoje. Tu chodzi o to, ze przerobiles cos SAM, a jak juz przerabiac to pozadnie.

W BMW Blisko Masz Wszędzie
Opublikowano

ano jasne ze m5, z tym ze nie jest tanie

 

no i ciezko dostac szczegolnie u nas w kraju

 

a w de to juz w ogole, ceny powyzej 10 tys euro sie zaczynaja za m5 e34

 

ale to jednak malo popularne auto, i pewnie bedzie problem z czesciami bo auto 12 lat, to moze sie sypac nawet jak bedzie dobrze utrzymane

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
eee tam. Jezdzilem, a koles dalej jezdzi M5 i wcale tak strasznie z czesciami nie jest. Fakt, ze teraz jest z deka gorzej bo samochody nie sa juz w obrocie :) tzn zlodzieje juz ich tak nie jumaja i nie ida na czesci.
W BMW Blisko Masz Wszędzie
Opublikowano

Witam

 

Niespodzianka: czarna E30 V12 ma 5,6l - 381KM :!: (z 850CSi :twisted: )skrzynie rowniez, hamulce z M3 itp. Kosztowala zapewne majatek.....

http://e30forever.bmw-scene-muenchen.de/bilder/events/frontenhausen2001/frontenhausen_35_big.jpg

 

Przyklad cen aut po swapie: Link - tu klikac

 

A za naj.... swapa uwazam M3 E30 z silnikiem 5.0 .... od M5 (400KM) :!: :twisted: 8)

(dla zainteresowanych : kolor cinemnoniebieski-granatowy metalic, czarne lampy , cena 29.990 EUR - byla w zeszlym roku na mobile.de) ... i jeszcze pokusic sie o dodatkowe 45(chip) - ~100 (RD wyciska 515KM, ale kolektorki moga sie nie pomiescic....)

 

 

 

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.