Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy G20/G21 od drugiej połowy 2022 dalej się nie odblokowują pod chipowanie w rodzimych warsztatach? 

Już prawie 3 lata jeżdżę 318i, nie taki był plan 😄

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
38 minut temu, s.wokulski napisał(a):

Czy G20/G21 od drugiej połowy 2022 dalej się nie odblokowują pod chipowanie w rodzimych warsztatach? 

Już prawie 3 lata jeżdżę 318i, nie taki był plan 😄

Femto, wg mojej wiedzy nikt pp za tym.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@MedicuS chyba również kies motorsports? ale oni bardziej rynek USA ogarniają, więc taniej wychodzi wysłać ECU do Helsinek.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, M4R10 napisał(a):

@MedicuS chyba również kies motorsports? ale oni bardziej rynek USA ogarniają, więc taniej wychodzi wysłać ECU do Helsinek.

To nawet nie wiedziałem.

W każdym razie do ogarnięcia,  tylko koszt większy, no i czas około tygodnia.

Ja już odpuszczam, zakładam zmianę w przyszłym roku i trochę to tym samym straciło sens.

 

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
2 godziny temu, M4R10 napisał(a):

@MedicuS chyba również kies motorsports? ale oni bardziej rynek USA ogarniają, więc taniej wychodzi wysłać ECU do Helsinek.

Jedyne co robią to wysyłają do Femto i nawet się z tym nie kryją 😉

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.