Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a porownanie Z3 do S2000 to tez nieporozumienie...zwroccie uwage na osiagi S2000 chyba ze Z3 M podstawicie. a civic coupe i e36 coupe to nie ta liga. jak juz do e36 do preludki lub accorda coupe.
Opublikowano

BMW w porównaniu do japońskich producentów aut, a nawet do MB ma bardzo wąską ofertę.

ciężko jest zrobić jakieś zestawienie

 

a trochę bardziej na temat- jeśli ma być to jedyne auto, może warto wybrać E36 coupe - okaże się praktyczne na codzień. trzeba tylko pamiętać, że nie jest prawdziwym sportowcem (wbrew powszechnej opinii), to ciągle limuzyna klasy średniej tyle, że 2-drzwiowa. coś jak klasa GT.

 

a Prelude to sportowy wóz z niższej półki. niestety największą jej wadą jest przedni napęd.

 

sądząc po pierwszym poście, będzie ci bardziej pasowała Honda

ale powinieneś się przejechać tymi autami, wrażenia z jazdy mają dużo większą wartość niż chłodne porównania

Opublikowano

Nie wazne czy bmw coupe i prelka to ta sama klasa. Wlasnie je porownuje, bo tylko one mnie interesuja z aut bedacych na rynku :)A czy to ta sama klasa czy nie to nie wazne.

Preluda jezdzilem(jako pasazer) i jest wystarczajaco wygodne odziwo (jak dla mnie). Wnetrze...nowatorskie :) Z tylu oczywiscie nie da sie jezdzic...

Co do bmw to jechalem(tez jako pasazer) e36 ale sedanem. Bardzo dobre zawieszenie itd. A rozni sie cos zestrojenie coupe i sedana? Co ciekawe w sedanie jest bardzo malo miejsca z tylu a na szerokosc to juz wogole. Jadac w 3 osoby z tylu to porazka. W mojej starej vectrze B bylo o wiele wiecej miejsca.

Opublikowano
NO wlasnie, plusem w bmw jest ten naped, poniekad. Bede musial sie od nowa uczyc jezdzic :) Do tej pory tylko slabe FWD, ale jestem wczuty w atmosfere lupiac kilka godzin dziennie w live for speed i bardzo mi sie podoba RWD :)

 

No jesli na NFS opierasz swa wiedze o RWD to gratuluje :mrgreen:

Opublikowano
NO wlasnie, plusem w bmw jest ten naped, poniekad. Bede musial sie od nowa uczyc jezdzic :) Do tej pory tylko slabe FWD, ale jestem wczuty w atmosfere lupiac kilka godzin dziennie w live for speed i bardzo mi sie podoba RWD :)

 

No jesli na NFS opierasz swa wiedze o RWD to gratuluje :mrgreen:

 

jesli juz mowimy o grach to najlepiej ta roznice przedstawia gran turismo 4 symulacja jst naparwde dobra w sumei to najlepsza ale tak naprawde to musiz na zywo pojedzic zeby poznac roznice :mrgreen:

moje modele
Opublikowano
Nie uwaznie czytasz :evil: LFS=live for speed, czyli najlepsza gra symulacyjna jaka wyszla na pc :twisted: www.liveforspeed.net demko jest za darmo do sciagniecia i odblokowanie single player latwe, ale na sieci i tak tylko mozna grac w trasy i auta z demo, chyba ze sie kupi licencje. Sprobuj zagrac na kierownicy a sie przekonasz jak dobre jest odwzorowanie jazdy! Na klawie nie da sie oczywiscie grac. A NFS to totalna padaczka, arcadowka dla dzieci. Najlepsze bylo porshe 2000 ale kiedy to bylo...
Opublikowano

ja na kompie nie gram w gry od tego mam konsole w ta gre nie gralem wiec moze faktycznie jest lepsza od gran turissmo 4 ale watpie bo ta gra jak dla mnie to juz legenda klasa sama w sobie :mrgreen:

sorry za OT

moje modele
Opublikowano
Chwile gralem w GT4 i powiem, ze LFS chyba lepszy :) Co prawda nie ma prawdziwych aut i tras, ale nie o to chodzi. Chodzi o odwzorowanie fizyki i to sie udalo. Tak czy inaczej udane obie gry, ale troche zbaczamy z tematu i moderator sie zaraz wk..zdenerwuje :)
Opublikowano

Witam. Za jakis czas stane przed podobnym wyborem ale bardziej miedzy e36, a audi coupe. Wybor bardzo trudny ale blizej jestem do audi niz bmw. A dlaczego warto sie zainteresowac audi :?:

- na drogach bardzo rzadko spotykane

- cala blacha w ocynku

- silniki R5 pieknie brzmiace, bardzo trwale i dobrze sie gazuja

- naped quattro czyli bezpiecznie i bardzo szybko w zakretach

 

Dlaczego e36 :?:

- ladniejsza linia

- RWD daje wiecej frajdy

 

Przejedz sie jednym i drugim i niech wygra lepszy.... :cool2:

Pozdrawiam

Opublikowano

Co do audi- 2.3 20V ciekzo znalezc w dobrym stanie, 10V ma mechaniczny wtrysk, co raczej go skzauje na gaz II gen i ewentualne problemy z wystrzalami. 2.6 V6 lekki niewypal. Coupe quattro dosc ciezko znalezc, ale rzeczywiscie jak sie trafi to poezja :) Jak audi to tylko quattro. Ale i tak audi z tej trojki co ja podalem chyba najbardziej traci staroscia.

 

A zna moze ktos te auta ze szczecina?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1428151

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1424302

Opublikowano

to pierwsze - śliczny dresowóz... skóra w środku - porażka... było obszywane, wolałbym już szmacianą tapicerkę.

poza tym 4 cylindry za tyle kasy, to porażka... :duh:

18.11.2006

Forza evil!

Opublikowano

ten pierwszy is jest do sprzedania od kiedy pamietam, cos moze byc nie tak... no i te piekne dziury w tapicerce drzwiowej. na oierwszy rzut oka nie wyglada zle, ale czemu by tak dlugo stal??

co do porównania tych trzech aut, powiem tak, audi przekonaloby mnie tylko z napedem na 4kola, wtedy frajda z jazdy musi byc swietna, ale ta bryla, troche mnie nie przekonuje, lekki oldskul :) honda ma naped na przod, ale znow mozna by uratowac ja vtec'iem. mialem przyjemnosc jazdy autem z vtec'iem, rewelacja! ale co z tym przednim napedem, o drifcie zapomnij. w bmw nie trzeba nic ratowac :8) tyl naped.... frajda na maxa, przejedziesz sie raz w kontrolowanym poslizgu i bedziesz wiedzial o czym mowie! jak kupisz silnik r6 (innych nie bral bym pod uwage) to do tego silnik zaskoczy Cie dzwiekiem i mozliwosciami. wlasciwie po tym jak przejechalem sie e30 r6, to postanowilem ze moje auto to bedzie bmw i nic innego. nie mylilem sie :)

pozdro

Opublikowano
Co do audi- 2.3 20V ciekzo znalezc w dobrym stanie, 10V ma mechaniczny wtrysk, co raczej go skzauje na gaz II gen i ewentualne problemy z wystrzalami. 2.6 V6 lekki niewypal. Coupe quattro dosc ciezko znalezc, ale rzeczywiscie jak sie trafi to poezja Jak audi to tylko quattro. Ale i tak audi z tej trojki co ja podalem chyba najbardziej traci staroscia.

Rzeczywiscie 2.3 10V ma niestety mechaniczny wtrysk ale z blosem (podobno) nie strzela. Coupe quattro czesto wystepuje z 2.8 V6 a za 15 tys bez problemu znajdziesz w dobrym stanie.

Co do bryly to kwestia gustu, mi sie podoba i nie uwazam ja za stara.

http://img148.imageshack.us/img148/5878/115gxi1.jpg

Ale fakt ze bmw jest jakby lzejsza przez co ladniejsza.

Opublikowano

 

No najbardziej ubogo wyposażone Coupe jakie może być, ten pierwszy niby ma skóre ale to trochę dziwne, bo ani klimy, ani nawet podstawowego komputera tylko zegarek analogowy :? AirBagu też brak, porażka. Są tylko el. szyby i lusterka, króre są w Coupejach w standardzie. Tak wygląda dobrze wypasione Coupe: http://photos.allegro.pl/photos/oryginal/12/1268/126818/12681852/126818528_5 :norty:

Pozdrawiam!

Paweł


Kiedyś było: e36 325i, e39 540i, e38 740i, e53 3.0d, e65 745i, e39 M5

Opublikowano
Opublikowano
Taki 'drobny' szczegol... zapomnij o gazowaniu szesciocylindrowek w E36 instalacjami II generacji. One sie po prostu do tego nie nadaja - pozostaje jedynie wtrysk, czyli IV generacja, do szesciocylindrowki do wydatek ok. 4 - 4.5 tys PLN. Instalacja II generacji mozna zagazowac co najwyzej IS-a, chociaz to dla mnie tak czy inaczej zamordowanie samochodu.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

No najbardziej ubogo wyposażone Coupe jakie może być, ten pierwszy niby ma skóre ale to trochę dziwne, bo ani klimy, ani nawet podstawowego komputera tylko zegarek analogowy AirBagu też brak, porażka. Są tylko el. szyby i lusterka, króre są w Coupejach w standardzie. Tak wygląda dobrze wypasione Coupe:

http://photos.allegro.pl/photos/oryginal/12/1268/126818/12681852/126818528_5

 

Witam.

Spojrzałem w link i...nie wiedziałem,że Coupe posiada elektrycznie uchylane tylne szyby :worried: ,u mnie chyba coś nie tak w takim razie :lol:

Pozdrawiam a autora postu namawiam na kupno 328i,jest ok!

Mój następny zakup,to M3 z pewnością.Hej.

Opublikowano
Witam.

Spojrzałem w link i...nie wiedziałem,że Coupe posiada elektrycznie uchylane tylne szyby :worried:,u mnie chyba coś nie tak w takim razie :lol:

 

To że nie masz z tyłu el. uchylanych szybek oznacza że takowych sobie nie zażyczył pierwszy właściciel, poniżej linki do aukcji gdzie takowe bajery są, jak widać nawet w e36 copmact była taka możliwość :cool2:

 

 

http://ssl.allegro.pl/item126818528_320i_coupe_98_e36_m_pakiet_m_technik_full_m3.html

http://idg.allegro.pl/show_item.php?item=122348973

Pozdrawiam!

Paweł


Kiedyś było: e36 325i, e39 540i, e38 740i, e53 3.0d, e65 745i, e39 M5

Opublikowano

To że nie masz z tyłu el. uchylanych szybek oznacza że takowych sobie nie zażyczył pierwszy właściciel, poniżej linki do aukcji gdzie takowe bajery są, jak widać nawet w e36 copmact była taka możliwość

 

 

http://ssl.allegro.pl/item126818528_320i_coupe_98_e36_m_pakiet_m_technik_full_m3.html

http://idg.allegro.pl/show_item.php?item=122348973

 

No tak,po "wnikliwym śledztwie" drugiego linka,stwierdzam,że w tym aucie nie ma tylnych uchylnych szyb a przyciski,które są poniżej,to nic innego jak podgrzewanie foteli :cool2:

Calkiem inaczej ma się sprawa pierwszego linka,na podstawie którego jestem zmuszony zwrócić honor,gdyż zaiste,owe szyby uchylają się na bok,za pomocą przycisków widniejących poniżej tych od przednich szyb.

Podważając prawdziwość Twojego przedostatniego posta(linka),miałem na myśli to,że niemożliwością jest,aby tylne szyby w Coupe zjeżdżały na dół,sądząc w tamtym momencie po zdjęciu.Oczywiście zapomniałem,że sam mam uchylne ale manualnie a nie skojarzyłem,że widniejące na zdjęciu przyciski poniżej tych od przednich szyb w Coupe,mogą służyć właśnie do uchylania tych z tyłu,gdyż takie same w sedanie służą do opuszczania ich,tym się właśnie zasugerowałem.

Sprawę przedstawiłem jak najjaśniej umiałem,myślę,że nastąpiło nieporozumienie,dlatego to "wtrącenie" w temat główny uważam za zamknięte.Autora przepraszam za zamieszanie.

Pozdrawiam jeszcze raz.

Opublikowano

Kurcze, zna ktos te auta? Ceny podejrzanie tanie. W niemczech wydaje mi sie, ze za coupe w dobrym stanie, przy ktorym nie trzeba nic robic, trzeba dac ok 4tys euro i to za poczatek produkcji. A tutaj takie ladne i w takiej cenie? Wiadomo, ze sprzedawca tez musi troche zarobic (chyba, ze sam je pare lat uzytkowal), wiec gdzie jest kruczek? Przygladal sie juz ktos tym autom?

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=127193485

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=128629961

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=128487098

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=128430693

 

http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?id_og=5775861&id_region2=16&id_podrubryka=1&id_rubryka=1&id_region=0&z_dnia=-1&f_typ_silnika=benzyna&f_typ_nadwozia=6&rok_produkcji_od=1993&cena_od=0&cena_do=15000&f_skroty=111100000&inte=on&gaze=on&biur=on&nr=19&key_unique=0b72899996a196172e953a78f315f505"

 

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1579957

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1585871

 

http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?id_og=5731815&id_region2=15&id_podrubryka=1&id_rubryka=1&id_region=0&z_dnia=-1&f_typ_silnika=benzyna&f_typ_nadwozia=6&rok_produkcji_od=1993&cena_od=0&cena_do=15000&f_skroty=111100000&inte=on&gaze=on&biur=on&nr=17&key_unique=0b72899996a196172e953a78f315f505"

 

http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?id_og=5815861&id_region2=16&id_podrubryka=1&id_rubryka=1&marka=BMW&model=318&id_region=0&z_dnia=-1&f_typ_nadwozia=6&cena_od=0&cena_do=15000&inte=on&gaze=on&biur=on&nr=3&key_unique=0b72899996a196172e953a78f315f505"

 

O zesz, to mi sie popisalo :) Co myslicie nt. tych aut? Jest ktores warte uwagi? Ja bym sie sklanial do ostatniego. Gaz sekwencja...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.