Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, bmw 530d 218 po wirusie, wycięty dpf, usunięte-zaślepione klapki, problem jest od 1000 do 1800 obrotów zastanawia się czy jechać " zajączkuje" płynnie nie przyśpiesza i puszcza czarne "bąki" miał ktoś podobny problem ? dodam, że wszystko było ok po wirusie wycięciu dpf i klapkach raczej nie ma to związku z tym co się dzieje teraz, pozdrawiam



błędy : 4332 Zawór regulacji ciśnienia szyny, sterowanie 3F01 (0237) Czujnik ciśnienia doładowania, sygnał (0117) Sygnał temperatury płynu 4152 (1427) Siłownik klapy wirowej, sterowanie 43E2 (2620) Siłownik zaworu przepustnicy, sterowanie 41AB Czujnik ciśnienia doładowania 4298 Sonda lambda

Opublikowano
tak stałe błędy są, gdy usuwam btool expert, wracają, a klapki usuwali mi mechanicy z warsztatu specjalizującym się tylko bmw.. dodam, że korekty wtrysków są ok
Opublikowano
To jedz do tego wyspecjalizowanego warsztatu i zapytaj się czemu po usunięciu klap masz błąd w sterowniku. Powiem Ci że straszni partacze bo wystarczyło zostawić mechanizm otwierający klapy i błąd by nie występował, a same klapy oczywiście wyrzucić. Rozwiąż błędy wpierw z tymi klapami i później komputer i logi z przyspieszania.
Opublikowano
To są błędy które stale występują? Kto ci klapki wywalał że nie usunęli ich programowo ??

 

Przy wywaleniu klap zostawia sie elektrozawór i zaslepia węzyk śrubką. Oni widocznie zostawili odłączoną wtyczkę od elektrozaworu bo jego też wyrzucili, po usunięciu klap nie usuwa się ich programowo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.