Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hmmm, generalnie to wydaje mi sie, ze beda dopiegac stuki z dolu, drgania kierownicy, najlepiej sprawdza Ci to w warsztacie na tzw. szarpakach :D . Ja juz na szczescie wymiane tych sworzni mam juz za soba :clap: ...tak wiec, powodzenia zycze :cool2: !

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano
kisiel na jakie wymieniłeś dokładnie, ja dzisiaj kupuje jakies TRV czy jakos tam slyszalem ze ponoc lepsze od lemfordera tzn bardziej trwale ale to tylko slyszałem tzn przeczytałem na forum
Opublikowano
Ja zakupilem jakies HQ, niby angielskie jakies, na forum tez wyczytalem ze jakosc europejska...wiec mysle,ze sa oki...chociaz teraz zaluje troszeczke ze nie kupilem wzmacnianych bez tej gumy lagodzacej drgania, komfort moze lepszy ale szybciej po du..ie dostaja :( .Hmmm TRV to chyba nie slyszalem...co do wymiany to mi to robil znajomy za 40 dyszki od strony, troche sposobami domowymi ale dalismy rade :clap: :clap: . W warsztacie w Gdansku wolaja 60 zlotych za strone...

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano

mkowal:

Jeśli chodzi ci o sworzeń krótki przy kole z przodu to najczęściej zużywa się nie sam sworzeń lecz zrywa guma w której jest zatopiony. Z stukami wtedy jest różnie, zależy jakie masz stadium wybicia gum, w każdym razie zaczyna auto bardziej chodzić po drodze i ruch kierownicą są mniej precyzyjne.

Co do TRW ( a nie TRV) to Lemforder jest bez porównania lepszy. Znam to z praktyki nie tylko w swoim aucie. Natomiast MEYLE bez gum które mam obecnie są mniej komfortowe w zamian za większą trwałość i z perspektywy kilkudziesięciu tysięcy to spełniają swoją funkcję ale nie są bez wad. Jednak inżynierowie nie bez powodu wymyślili te gumy, tylko nie wiedzieli (albo ich to nie obchodziło) że te auta będą jeździć po Polsce.

Opublikowano
po wymianie sworzni trzeba ustawiac zbieznosc :?:

...kwintesencja piękna i harmonia ksztaltów E36..:)

http://tygra85.w.interia.pl/szablon_obrazki/okopt.JPG

Opublikowano

ja sworznie i tuleje wachaczy wymienialem sam, tzn. sam zdemontowalem wachacze ale na wbicie nowych podjechalem do mechanika.

 

u mnie mechanik za wymiane jednej strony chcial 70zl. a jeden 60 heh

 

wolalem sam cos podlubac , i sie oplacilo . :)

 

pozdrawiam devro

Opublikowano
ja kupiłem TRW za 80 złotych to jest dokładnie TRW/Lukas jakos taka pełna nazwa spotkałem sie z dobrymi opiniami, ze lemfordery sa ponoc mniej wytrzymale, po prostu placisz za firme ale nie wiem, zaloze ustawie zbierznosc i zobaczytmy w praktyce
Opublikowano
Ja za wymiane zaplacilem chyba 40zl od jednej strony o ile pamietam albo moze max 50. Sposobbami domowymi tego nie zrobisz. Ciezko wybic ten sworzen z wahacza i pozenij go spowrotem wbic. Ja kupilem sworznie z allegro firmy MOOG. Nie byly najtansze ale i nie anjdrozsze. Jak narazie jest ok :)

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Opublikowano
a ja postawiłem na oryginał i nie płaczę. jedynie łączniki stabilizatora pochodzą z oferty Lemforder. tylko w tym wypadku zadecydowała różnica w cenie.

18.11.2006

Forza evil!

Opublikowano
Ja za wymiane zaplacilem chyba 40zl od jednej strony o ile pamietam albo moze max 50. Sposobbami domowymi tego nie zrobisz. Ciezko wybic ten sworzen z wahacza i pozenij go spowrotem wbic. Ja kupilem sworznie z allegro firmy MOOG. Nie byly najtansze ale i nie anjdrozsze. Jak narazie jest ok :)

 

Hehhe a wlasnie ja to zrobilem domowymi sposobami :norty: , moze nie tyle co ja co moj majster :D

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.