Skocz do zawartości

E90 320i N46b20 dźwigienki vvt dobór wypadanie zapłonów


roofii1

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wlasnie o te ADCF chodzi. Musza byc tej samej klasy czyli wszystkie A badz inne litery ale te same.

W poprzednim miałem różne litery.Chyba ze te same na poszczególnych cylindrach

Skąd zdobyć kolejność ?

never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupuje nowe to zawsze sa takiej samej klasy na kazdy cylinder i zawsze jest dobrze.

https://bimmercat.com/bmw/pl/parts/info/Zestaw+naprawczy+d%C5%BAwigni+po%C5%9Brednich/11378645500

Wiem.Myslałem żeby jeszcze zdobyć schemat kolejności „literek”,bo w starym tez mieszane byłby

never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No nie wiem jak mam to napisac, nie ma kolejnosci, wszystkie sa takie same 8xA np. To ze w starym byly pomylone bylo kiedys dawno akcja serwisowa objete. Powodowalo, szczególnie w silnikach n62, wypadanie zaplonow na poszczegolnych cylindrach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Bładzisz kolego w labiryncie i nigdy z niego nie wyjdziesz...

Jesli jestes pewnz źe powodem problemu są dzwigienki , to odźaluj troszke kasy, kup nowe i zamknij temat dzwigienek,bo kazdy auto złomiarz Ci powie ze ta cześć super dzialala w aucie...

Jeszcze tylko spytam czy glowice tez kupileś uźywkę czy naprawiałeś swoją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bładzisz kolego w labiryncie i nigdy z niego nie wyjdziesz...

Jesli jestes pewnz źe powodem problemu są dzwigienki , to odźaluj troszke kasy, kup nowe i zamknij temat dzwigienek,bo kazdy auto złomiarz Ci powie ze ta cześć super dzialala w aucie...

Jeszcze tylko spytam czy glowice tez kupileś uźywkę czy naprawiałeś swoją?

Głowice kupiłem używaną po regeneracji od człowieka który ma zakład regeneracji(dotarte zawory,wymienione uszczelniacze ,wymyta,splanowana.”sprawdzone -wymienione prowadnice zaworowe”.Dźwigienki spakował luzem ( https://www.olx.pl/oferta/glowica-bmw-n42-n46-1-6-1-8-2-0-bmw-e46-e90-x3-valvetronic-kompletna-CID5-IDpmovW.html )Sądzę,bo już brak pomysłów.Po załączeniu klimy „roughness” powinno dążyć ku 0 a na cyl 4 nie dąży..Dopiero po wypięciu wtyczki sensora vvt roughness na wszystkich cylindrach ma wartości +,- 0,.....i trzęsienie ustaje na włączonej klimie .

never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero po wypięciu wtyczki sensora vvt roughness na wszystkich cylindrach ma wartości +,- 0,.....i trzęsienie ustaje na włączonej klimie .

 

Po odpięciu tej okrągłej wtyczki VVT silnik przechodzi w tryb pracy na przepustnicy. Wtedy zawory wlotowe powinny się otwierać z maksymalnym otwarciem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Aktualizacja

Zaryzykowałem i kupiłem używany set vvt(wałki,dźwigienki pośrednie )-wszystko spięte w całość.Po złożeniu całości,rozrząd na blokadach itd.


Na filmiku w 40 sek załączyłem klimatyzacje .Efekt jest taki,ze silnik pracuje równo ,po załączeniu klimy również.

Jedno jest pewne,że dźwigienki mają swoją kolejność (LITERKI WYBITE NA BOKACH).

never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.