Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wlasnie o te ADCF chodzi. Musza byc tej samej klasy czyli wszystkie A badz inne litery ale te same.

W poprzednim miałem różne litery.Chyba ze te same na poszczególnych cylindrach

never again N46
  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wlasnie o te ADCF chodzi. Musza byc tej samej klasy czyli wszystkie A badz inne litery ale te same.

W poprzednim miałem różne litery.Chyba ze te same na poszczególnych cylindrach

Skąd zdobyć kolejność ?

never again N46
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No nie wiem jak mam to napisac, nie ma kolejnosci, wszystkie sa takie same 8xA np. To ze w starym byly pomylone bylo kiedys dawno akcja serwisowa objete. Powodowalo, szczególnie w silnikach n62, wypadanie zaplonow na poszczegolnych cylindrach.
Opublikowano
Znalazłem gostka który ma set dźwigienek i walka vvt i dźwigienki z poprawnie działającego silnika nie mają tam żadnych literek tylko klasa 5.Zastanawiam się czy nie zaryzykować i kupić
never again N46
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bładzisz kolego w labiryncie i nigdy z niego nie wyjdziesz...

Jesli jestes pewnz źe powodem problemu są dzwigienki , to odźaluj troszke kasy, kup nowe i zamknij temat dzwigienek,bo kazdy auto złomiarz Ci powie ze ta cześć super dzialala w aucie...

Jeszcze tylko spytam czy glowice tez kupileś uźywkę czy naprawiałeś swoją?

Opublikowano
Bładzisz kolego w labiryncie i nigdy z niego nie wyjdziesz...

Jesli jestes pewnz źe powodem problemu są dzwigienki , to odźaluj troszke kasy, kup nowe i zamknij temat dzwigienek,bo kazdy auto złomiarz Ci powie ze ta cześć super dzialala w aucie...

Jeszcze tylko spytam czy glowice tez kupileś uźywkę czy naprawiałeś swoją?

Głowice kupiłem używaną po regeneracji od człowieka który ma zakład regeneracji(dotarte zawory,wymienione uszczelniacze ,wymyta,splanowana.”sprawdzone -wymienione prowadnice zaworowe”.Dźwigienki spakował luzem ( https://www.olx.pl/oferta/glowica-bmw-n42-n46-1-6-1-8-2-0-bmw-e46-e90-x3-valvetronic-kompletna-CID5-IDpmovW.html )Sądzę,bo już brak pomysłów.Po załączeniu klimy „roughness” powinno dążyć ku 0 a na cyl 4 nie dąży..Dopiero po wypięciu wtyczki sensora vvt roughness na wszystkich cylindrach ma wartości +,- 0,.....i trzęsienie ustaje na włączonej klimie .

never again N46
Opublikowano
Dopiero po wypięciu wtyczki sensora vvt roughness na wszystkich cylindrach ma wartości +,- 0,.....i trzęsienie ustaje na włączonej klimie .

 

Po odpięciu tej okrągłej wtyczki VVT silnik przechodzi w tryb pracy na przepustnicy. Wtedy zawory wlotowe powinny się otwierać z maksymalnym otwarciem.

Opublikowano
Dlatego trzęsienie na klimie ustaje.Na którymś cyl podejrzewam dźwigienki vvt,to one odpowiadają za skok zaworów
never again N46
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Aktualizacja

Zaryzykowałem i kupiłem używany set vvt(wałki,dźwigienki pośrednie )-wszystko spięte w całość.Po złożeniu całości,rozrząd na blokadach itd.


Na filmiku w 40 sek załączyłem klimatyzacje .Efekt jest taki,ze silnik pracuje równo ,po załączeniu klimy również.

Jedno jest pewne,że dźwigienki mają swoją kolejność (LITERKI WYBITE NA BOKACH).

never again N46
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jak mówiłem. Dobrze ze rozwiazane. Poklony za wytrwalosc i dokonczenie watku :cool2:
Opublikowano
Tak jak mówiłem. Dobrze ze rozwiazane. Poklony za wytrwalosc i dokonczenie watku :cool2:

Dzięki :) .Napisałem dlatego bo nie lubię niedokończonych tematów .Moze komuś się przyda

never again N46

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.