Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No dokladnie ja tez mam sportowe dość. Podw. I wygląda podobnie i również problem niższego tylu mnie dotyczy.
  • Odpowiedzi 822
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Podobno egzamin zdaje tylko guma z pakietu na zle drogi ale ja chyba wypróbuje takie z allegro bo te ori są ciężko dostępne.
Opublikowano

Witam,

Minął tydzień od montażu pro-kitow i muszę powiedzieć, że auto siadło ładnie i wszystkim zastanawiającym sie polecam.

http://s1.fotowrzut.pl/GKS37XNBE6/1.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobrze wygląda :wink: u mnie pro-kity czekają na wiosnę, ale zamierzam założyć tylko na przód, tyłu nie chcę obniżać. Jak kupiłem auto to założyłem seryjne Lesjofors na tył i siedzi dobrze.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z przodu i z tyłu? :shock: jak kupiłem auto to była pęknięta lewa tylna.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Z tylu podejrzewam, ze od dłuższego czasu była pęknięta. Z przodu pękła mi dwa tygodnie temu, ale śmieszne jest to, ze stało sie to na postoju nie w czasie jazdy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
O pękniętych sprężynach z przodu w e46 jeszcze nie słyszałem, tył to norma przy fabrycznych.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

But nie wejdzie, znaczy dobrze siedzi ;)

A jak z komfortem jazdy na tym zestawie (nie pamiętam czy pisałeś)?

U siebie będę zmieniał amortyzatory na wiosnę (komplet, bo są oryginalne jeszcze - bardziej z ostrożności niż z potrzeby) i zastanawiam się czy trochę nie posadzić go niżej...

 

Ps. Felgi mam takie same - to są 16"?

Opublikowano
ładnie usiadło obserwuje temat bo sam mam w przyszłości zamiar zalozyc pro-kity gdy nadejdzie czas na zmiane tylnego zawieszenia ( przdnie zrobione przez poprzedniego wlasciciela na początku roku amorki monroe ). fajnie ze w miare się wyrównało bo widziałem już sporo aut w których tyl niestety siedzi ewidentnie nizej jak przod co dość kiepsko wygląda.. u Ciebie na szczęście w miare się to wyrównało. Amortyzatory dałes jakies inne niż seria/zamiennik, obniżone? czy nie zmieniales parametrow?
Opublikowano
Teraz sa założone 16/55(zimówki), na lato mam 17 (moze w przyszłości 18). Amorki sa MTS z przodu, a z tylu Sachs zwykle, komfort troszkę ucierpiał ale za to tak jak wcześniej pisałem auto lepiej prowadzi sie w zakrętach itp. Jak macie jakieś pytania to śmiało pisać :)
Opublikowano

Czyli dokładnie to samo co u mnie ;)

Zastanawiam się jak będzie wyglądał komfort jazdy na 17" - wiadomo, że 16" i 205/55 lepiej wybiera nierówności niż 225/45R17 (chociaż może będę miał 215/45 bo takie aktualnie na felgach są i nie wiem czy będę zmieniał).

 

Nie wiem co rozumieć przez "trochę" ale w sumie na odległość ciężko to opisać, no i każdy inaczej to będzie odbierał.

 

@Sanczo1988

To są jakieś "obniżające" amortyzatory? Bo mi się zawsze wydawało, że amortyzator amortyzuje i tyle, a za wysokość zawieszenia odpowiadają sprężyny...

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Odświeżam temat: mając sportowe dostosowanie zawieszenia czy muszę zmieniać amortyzatory chcąc wrzucić sprężyny eibacz sportline lub pro kit ? I jeśli tak to czemu, niektórzy twierdzą, że w pół roku zniszczę ori amortyzatory, ale z jakiego powodu miałoby się tak stać ?
Opublikowano
Odświeżam temat: mając sportowe dostosowanie zawieszenia czy muszę zmieniać amortyzatory chcąc wrzucić sprężyny eibacz sportline lub pro kit ? I jeśli tak to czemu, niektórzy twierdzą, że w pół roku zniszczę ori amortyzatory, ale z jakiego powodu miałoby się tak stać ?
Opublikowano
Gdy by to były zwykłe amortyzatory to pewnie by padły szybko choć pro kit wrzucają i do zwykłego amorka i nie narzekają. Ja mam pro kit na sportowym dost. i jest super.
Opublikowano

coupe 2.8 sportowe dostosowanie podwozia amorki i sprezyny pro kit

w lato felgi 17

http://i64.tinypic.com/2s7i8h1.jpg

zima felgi 16

http://i68.tinypic.com/sx0q6p.jpg

http://i66.tinypic.com/2ufa8wo.jpg

Opublikowano
No i petarda, dziękuje Ci kolega bardzo za pomoc, zrobię chyba dokładnie tak samo jak Ty, mam sportowe dostosowanie podwozia i wrzuce prokity i tyle, amory zostawie w serii, nie powinno się z nimi nic dziać, gleba będzie mniejsza ale nie bez przesady :) A jak Byś porównał wrażenia z jazdy na pro kitach do serii ? Btw.. jak masz jeszcze jakieś foty i Ci się chce to możesz wrzucić :p Tutaj stoisz na krawężniku więc prawa strona tez troszke mocniej siadła ;) Robiłeś może pomiary ile Ci zszedł na glebe po wymianie sprężyn ?
Opublikowano
Teraz patrze u siebie w VIn, że poza S226A SPORTOWE DOSTOSOWANIE PODWOZIA \ SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG mam jeszcze S338A M PAKIET SPORTOWY II \ M SPORTPAKET II. Czy to oznacza że już teraz mam inne sprężyny i amorki ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.