Skocz do zawartości

E46 jakie amortyzatory i sprężyny


wizzle11

Rekomendowane odpowiedzi

Nie robię Tobie antyreklamy,nie jesteś producentem.Sprawdzę je na drugim aucie domowym z nowymi spreżynami.Jeśli nadal będą stukać sprawa jest jasna.Natomiast nie moge reklamowć zakupu z powodu dość paskudnego zachowania.Nikt mnie nie zmuszał do zakupu.Na drugim aucie mam nowe advantage zakupione jakiś czas temu w Pradze.Powiem tak:nawet nie warto silić się na porównanie.Być może te do nieco młodszych e46 {te droższe} zachowują się inaczej.Te jednak o których mowa są fatalne i osobiście nie polecam do zawieszenia 226a o ile tak się zawsze zachowują i nie składamy owego zachowania na karb tego iż być może nie do końca sa sprawne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 822
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Partnerzy klubu
Nie robię Tobie antyreklamy,nie jesteś producentem.Sprawdzę je na drugim aucie domowym z nowymi spreżynami.Jeśli nadal będą stukać sprawa jest jasna.Natomiast nie moge reklamowć zakupu z powodu dość paskudnego zachowania.Nikt mnie nie zmuszał do zakupu.Na drugim aucie mam nowe advantage zakupione jakiś czas temu w Pradze.Powiem tak:nawet nie warto silić się na porównanie.Być może te do nieco młodszych e46 {te droższe} zachowują się inaczej.Te jednak o których mowa są fatalne i osobiście nie polecam do zawieszenia 226a o ile tak się zawsze zachowują i nie składamy owego zachowania na karb tego iż być może nie do końca sa sprawne.

Rozumiem i nie traktuję Twoich wypowiedzi jako antyreklamy, tylko jako opis Twoich odczuć. Opierając się na pozytywnych opiniach naszych Klientów o Monroe Reflex, głównie posiadających zawieszenie S226A uważam, że nie jest to normalne zachowanie amortyzatorów Monroe Reflex. Nigdy wcześniej nie spotkałem się z taką recenzją. Wygląda na to, że amortyzatory, które kupiłeś są uszkodzone / mają wadę. Z tego powodu sugeruję rozpoczęcie procedury reklamacyjnej.

 

 

pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu
Opinie o których ? ,masz na stronie dwa rodzaje.Oba mają taką samą charakterystykę?.Zresztą nie jestem pewien czy wybrane zostały właściwe.Twoja strona podaje datę tych pierwszych do 08.99.A auto jest z 09.99, :mrgreen: .

 

Łącznie rodzajów do wszystkich E46 z opcjonalnymi zawieszeniami jest więcej niż dwa (są to m.in. E4914, E4916, E4981, E4983). Opieram się na opiniach naszych Klientów na temat Monroe Reflex odpowiednich do Ich modeli BMW bez podziału na konkretne numery katalogowe. Są to opinie przesyłane do nas drogą mailową, ale także publikowane na wielu forach BMW. Na ich podstawie uważam, że opisane przez Ciebie objawy nie są normalną cechą amortyzatorów Monroe Reflex niezależnie od ich numeru katalogowego, dlatego sugeruję złożenie reklamacji.

 

Poprawność doboru możemy w każdej chwili zweryfikować - poproszę o końcówkę VIN Twojego BMW oraz numery katalogowe amortyzatorów lub numer Twojego zamówienia.

 

 

pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu
JK 03834

 

Faktura 863/2015

 

Doceniam Twoje zaangażowanie,lecz jak widzisz reklamacje z powodu "zbyt dużego wychylania".

 

Amortyzatory tylne Monroe Reflex E1344 są odpowiednie do Twojego BMW. Zarówno według katalogu Monroe:

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/XbNo9H.png

 

jak i według TECDOC to prawidłowy numer katalogowy.

 

Podział określany w ETK jako do 09/1999 roku / od 09/1999 roku (w ETK 'do' oznacza: 'data zakończenia, łącznie z ostatnim dniem poprzedniego miesiąca'), a w naszym katalogu jako do 08/1999 roku / od 09/1999 roku w zasadzie nie ma znaczenia, ponieważ Twoje BMW posiada zawieszenie S226A. Różnica do 09/1999 roku / od 09/1999 roku jest tylko taka, że od 09/1999 roku do 08/2001 roku S226A wchodziło w skład wyposażenia standardowego 320Ci, a do końca sierpnia 1999 roku oraz po wrześniu 2001 roku było dostępne jako opcja.

 

Jeśli Twoim zdaniem parametry amortyzatorów są nieprawidłowe / ich jakość tłumienia jest niska możesz złożyć reklamację właśnie na tej podstawie. Używam zwrotu 'jeśli Twoim zdaniem', ponieważ nie jestem w stanie ocenić inaczej niż w trakcie procesu reklamacyjnego czy oraz co się dzieje z amortyzatorami, które zamontowałeś. Wiem na pewno, że nie jesteś z nich zadowolony. Myślę więc, że warto zweryfikować czy nie posiadają wady szczególnie, że wielokrotnie czytałem bardzo pozytywne opinie naszych Klientów na temat amortyzatorów Monroe Reflex zastosowanych w różnych modelach serii E46.

 

 

pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zauważyłeś wielokrotnie napisałem iż "to moje zdanie" i z natury jest subiektywne.Jeśli po przekładce do drugiego auta mającego nowe spręzyny nie będa stukać to trudno.Nie moge sobie pozwolic na zostanie z jednym autem.A amortyzatory musiał bym wysłać.Dlaczego zwracam uwagę na spręzyny,choć nie powinno mieć to znaczenia jeśli są oryginalne?.Ponieważ w drugim aucie są nowe i w 100% takie jak należy.Natomiast w tym sa także oryginały kupione w pewnym ASO i sa 15mm niższe niż powinny być oraz końcówka zwoju jest pod złym kątem w stosunku do reszty zwoju.Już trwa batalia bardzo poważna z reklamacją.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu
Ok,i dziekuje za racjonalne i wyrozumiałe podejście do sprawy.

 

Nie ma za co, wiem z doświadczenia, że nigdy nie można wykluczyć wady produktu. Takie rzeczy się zdarzają, nawet produktom Oryginalnym BMW.

 

 

pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chyba też zareklamuję z tym że ja mam ten problem (nie to co mopsisko) że mam jedno auto i jak wyjmę amorki to auto stoi a ja jeżdzę komunikacją miejską.

 

Ja Maćku kupowałem wszystko nowe (amorki, mocowania, łożyska, sprężyny, podkładki) zresztą możesz sprawdzić zamówienie 13649

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu
Ja chyba też zareklamuję z tym że ja mam ten problem (nie to co mopsisko) że mam jedno auto i jak wyjmę amorki to auto stoi a ja jeżdzę komunikacją miejską.

 

Ja Maćku kupowałem wszystko nowe (amorki, mocowania, łożyska, sprężyny, podkładki) zresztą możesz sprawdzić zamówienie 13649

Rozumiem, myślę że warto zacząć od zbadania sprawności amortyzatorów na Stacji Kontroli Pojazdów. Wynik i ewentualnie przegląd stanu zawieszenia powinien wiele wyjaśnić.

 

 

pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robilem po zalozeniu kompletu badanie amortyzatorow na stacji diagnostycznej. Nastepnego dnia po zalozeniu. Wynik byl slaby bo wyszlo ponizej 80 % na kazdym kole.

 

Zawieszenie mi sprawdzano i wszystko sztywne. Pojade teraz po niecalym miesiacu i jeszcze raz sprawdze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu
Robilem po zalozeniu kompletu badanie amortyzatorow na stacji diagnostycznej. Nastepnego dnia po zalozeniu. Wynik byl slaby bo wyszlo ponizej 80 % na kazdym kole.

 

Zawieszenie mi sprawdzano i wszystko sztywne. Pojade teraz po niecalym miesiacu i jeszcze raz sprawdze.

 

Wynik na poziomie 70-80% to doskonały wynik.

 

http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/269/badania-zawieszen-w-samochodach.html

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/5bG4VV.png

 

 

pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys do e36 kupilem amorki KAYABY , na stacji diagnostycznej wszystkie pkazywaly po ponad 80% skutecznosci ale jak wjechałem kolem na wiekszy dolek to odczucie mialem jakbym jechal na samych felgach bez opon straszne walenie takie dudnienie wrecz:) teraz juz wiem dlaczego amortyzatory Sachs sa drozsze, pozdro.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nie miałem czasu zająć się sprawą,zatem dziś kończę opowieść.Amortyzatory przełożone do drugiego auta.Trzeszczą jak stara kanapa.O charakterystyce nie warto pisać,dla mnie nieakceptowalna.Kiwa się jak stary Renault.Chcąc reklamować musiałem kupić kolejne amortyzatory.Założyłem Sachsy, i co ?,nastała cisza.Czyli sutuacja jest dla mnie jednoznaczna.Te wszystkie przekładki zajmują czas i generują koszty.A na dodatek trzeba było kupić kolejne amortzatory.

Mało komfortowe to wszystko.Tak czy inaczej po niedzieli reklamuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaj całość, :mrgreen: , rozmowa jest od początku o tyle.Sachs nie robi Advantage oraz nie rozróżnia 226 od serii.Zatem kupujemy Sachsy takie jak są proponowane lub kombinujemy.Co w moim przypadku okazało się złym wyborem.Kilka miesięcy temu kupiłem Advantage do drugiego auta,lecz ta sztuka raczej drugi raz się nie uda.Na przód sa dostępne i chyba kupię na zapas.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.