Skocz do zawartości

E90 Błąd klocków, kasowanie błędu.


OloG3

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
To było prawie 3 lata temu więc szczegółów nie pamiętam. Zapłaciłem wtedy 500 zł za kasowanie tego błędu poprzez podpięcie do kompa. Natomiast nie mam pewności czy nie było w tej cenie dodatkowej usługi. Ale jakiej to nie pamiętam. Możliwe więc, że zapłaciłem za samo kasowanie standardowo, jak ktoś wcześniej napisał 350 zł za podpięcie do kompa. Jednak nie zmienia to faktu że i tak cholernie drogo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 204
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witajcie , mam E92 325D i wyskoczyla mi wlasnie wymiana klocków, znacie jakies sklepy w necie ktore oferuja je w lepszych cenach niz serwis?

Znalazlem goscia na allegro ktory ma oryginalne i wychodzi na za komplet ok ~900zl.

Ew czy sa jakies zamienniki godne polecenia ?

Rozumiem ze wymiana klocków wiąze sie to rowniez z wymiana czujników?

I czy to nie dziwne ze jednego dnia mam 4000km do konca klockow na przodzie i nagle nastepnego dnia monit

samochod na podnosniku i czerwona od recznego ? i przód i tyl ------km ----- km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie , mam E92 325D i wyskoczyla mi wlasnie wymiana klocków, znacie jakies sklepy w necie ktore oferuja je w lepszych cenach niz serwis?

Znalazlem goscia na allegro ktory ma oryginalne i wychodzi na za komplet ok ~900zl.

Ew czy sa jakies zamienniki godne polecenia ?

Rozumiem ze wymiana klocków wiąze sie to rowniez z wymiana czujników?

I czy to nie dziwne ze jednego dnia mam 4000km do konca klockow na przodzie i nagle nastepnego dnia monit

samochod na podnosniku i czerwona od recznego ? i przód i tyl ------km ----- km?

 

 

Kolego BYŁO o wszystkim! WYstarczy CHCIEĆ poszukać, ileż w kółko można o tym samym!? :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
witam. mam pytanie odnosnie kontrolki serwisu (samochod na podnosniku) z tego co wiem jest to okresowy przeglad samochody i robi sie go co 60tys km albo co 48miesiecy oczywiscie maxymalnie. chcialbym sie dowiedziec co trzeba wymienic na takim przegladzie i ile to kosztuje w serwisie BMW?
Lepiej zapnij pasy, bo mozesz nie wrocic z trasy!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do kontrolki zużycia klocków to też stawiam na problem z czujnikiem ABS'u. U mnie było tak, że w ogóle nie zmieniał się dystans do wymiany i przyczyną był właśnie brak styku, czujnik się poluzował.

pozdrawiam

Krzysiek


Sprzedam do E90 pre lift:

1. Pasek wielorowkowy do benzyniaków N52

2. Lampy komplet ori tył, używane w bdb stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. mam pytanie odnosnie kontrolki serwisu (samochod na podnosniku) z tego co wiem jest to okresowy przeglad samochody i robi sie go co 60tys km albo co 48miesiecy oczywiscie maxymalnie. chcialbym sie dowiedziec co trzeba wymienic na takim przegladzie i ile to kosztuje w serwisie BMW?

 

odnośnie zakresu przeglądu to dowiesz sie w ASO ale pewnie taki standard typu przejrzenie zawieszenia, hamulców, opon, sprawdzenie płynów, wycieraczek i ew. co któryś serwis podłaczenie do komputera. Takie przegląd nie jest drogi, kosztuje chyba ok 260 PLN. Robiłem to chyba pół roku temu, zeby mieć pieczatkę w książce. Zrobienie takiego przeglądu jest niezależne od innych czynności serwisowych np wymiana płynów, oleju czy hamulców. BMW pozwala robić praktycznie każdą czynność niezależnie.

 

Jeśli nie zależy Ci na pieczątce z ASO to każdy warsztat zrobi Ci takie przegląd za grosze.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat cena 260zl takiego przegladu jes dla mnie zadawalajaca, :mrgreen: myslalem ze bedzie to duzo wiecej kosztowalo. za opla astre 2004r za wymiane paska napinacze klocki tyl, olej i filtry zaplacilem w aso ponad 2000zl :mad2:

mam jescze jedno pytanie odnosnie tej kontrolki serwisu. komputer pokazuje mi ze ten przeglad mam zrobic za 1800km a do polsi wybieram sie za ponad miesiac wiec nie wiem czy mozna jezdzic jak sie ten licznik wyzeruje? cos sie stanie?

dzieki pozdrawiam

Lepiej zapnij pasy, bo mozesz nie wrocic z trasy!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic sie nie stanie, ale jesli auto masz na gwarancji to zadzwon i zapytaj serwis - kiedys robili z tym problemy. Jesli poza gwarancją, smiało można jechac, tylko ze w oczy bedzie walić kontrolka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
ja natomiast wymienilem klocki i w trakcie wymiany okazalo sie ze potrzebny bedzie czujnik... jakos nie bylo czasu wiec pojezdzilem z 3 tys, kupilem ten czujnik, zalozylem i swieci mi sie czerwona kontrolka i kreski przod tyl, nie idzie skasowac mimo nowego czujnika, co zrobic?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Nie zawsze przy przeglądzie/wymianie klocków trzeba wymienić czujnik, nie ma takiej zasady. Oczywiscie warto to zrobic bo czujnik bedzie nowy i na pewno sprawny. jak widać auto nie wie czy ma wkładany czujnik nowy czy używany ale istotne jest, zeby go wypiąc bo nie zawsze bez wypinania da sie skasować klocki. Nawet jeśli czujnik nie jest przetarty to może być inaczej uszkodzony i bedzie sygnalizował błąd jak bylo u mnie. Klocki jeszcze grube, czujnik nie przetarty ale uszkodził sie przewód wchodzący do końcówki czujnika stąd sygnalizacja i błąd.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się jednak wydaje że te 500 zł to nie tylko za kasowanie błędów... ASO nie bierze cen z kosmosu tylko z katalogu (jednego na całą Europę). Sam test i kasowanie błędów to w zależności od stawki za godzinę 250-300 zł. Więc coś tam jeszcze musiało być robione...

 

Ale jeżeli się mylę... to FUSiaki przegięły baaardzo mocno.

 

No przegieli i to na calej lini :mad2:

Dla porównania niedawno mialem pewien problem,byłem w BMW w Niemczech i za podpiecie do kompa z testem i wykasownie błedu zapłaciłem 35€,wiec o co chodzi? :nienie:

W Polsce ASO poprostu robia co chcą z cenami :duh:

icon4.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
odnosnie cen i kasowania błedów z kompa, rzeczywiscie jest spory rozrzut miedzy ASO. Ceny czesci wszedzie generalnie takie same - tylko rózne mozna dostac rabaty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie , mam E92 325D i wyskoczyla mi wlasnie wymiana klocków, znacie jakies sklepy w necie ktore oferuja je w lepszych cenach niz serwis?

Znalazlem goscia na allegro ktory ma oryginalne i wychodzi na za komplet ok ~900zl.

 

az z ciekawosci popatrze na fakture z ostatniego przegladu na ktorym mi wymieniali klocki z przodu i z tylu w 330xd bo wydaje mi sie ze w ASO to z wymiana to kosztowalo mniej wiecej tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

chyba naprawdę trzeba lubić dłubać aby zamiast nowego czujnika za 60zł brutto kombinować z starym...

 

do kolegi, który założył post:

 

1) kup czujnik, tylko właściwy do Twoich klocków, czujnik na danej osi jest jeden, na lewej stronie (tej od strony pasażera),

2) zamontuj czujnik,

3) przez ukryte menu (kila sekund wciśnięty guzik od kasowania przebiegu km) wejdź w klocki (przód/tył), manetką skasuj przebieg (tak jak kasujesz np. średnie spalanie/prędkość),

4) jak nie wymieniłeś czujnika to nie kasuj przebiegu, jest duża szansa na błąd,

5) po kasacji wyświetli Ci się limit ustawiony przez producenta dla Twojego modelu, np. 35tys. km na tył,

6) od tego momentu licznik będzie się cofał aż do zera...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
No nie wiem .... ja u siebie wymieniłem klocki z czujnikami, skasowałem przez ukryte menu serwis klocków, i od 2tys km pokazuje mi ciagle klocki przod 50tys a klocki tył 100tys i nic sie nie zmienia :idea:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj wymienialem klocki z tylu, oczywiscie razem z czujnikiem. Nie rozumiem jaki jest sens oszczedzac 45zl brutto (bo tyle mnie kosztowal czujnik ATE), skoro jest duza szansa , ze wystapia problemy gdy zostawi sie stary czujnik.

 

Inspekcje skasowalem sam w ukrytym menu i jak narazie jest ok (pokazuje 25000 do nastepnej wymiany). Zobaczymy po paru tysiacach km, mam nadzieje, ze nie bedzie dziwnych wskazan jak u kolegi dziqsek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem .... ja u siebie wymieniłem klocki z czujnikami, skasowałem przez ukryte menu serwis klocków, i od 2tys km pokazuje mi ciagle klocki przod 50tys a klocki tył 100tys i nic sie nie zmienia :idea:

Zacznij gwałtownie hamowac to sie zmieni na 100% :mrgreen:

Od momentu wymiany tarcz,klocków i czujnika komp na nowo wymierza ich zywotnosc :cool2:

Nie zdziw sie gdy ta liczba wzrosnie :P jesli jezdzisz trasy to bardzo mozliwe,ja kupilem swe auto gdy przednie tarcze mialy ok 6000km przebiegu-wskazanie do wymiany bylo 44000km,teraz dorzucilem swoje 60000km do przebiegu a wskazanie do wymiany to uwaga :mrgreen: 80 000km,wiec zywotnosc mych tarcz i klocków moze byc ok150 000km dodam ze 80% przebiegu to autostrady wiec rzadko hamuje :cool2: :duh:

icon4.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.