Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
--==maly==--

M340i mam do roboty, robię z byt duże przebiegi aby jeździć ///M. Do tego charakter pracy też powoduje że nie mogę - ///M za bardzo się też rzuca się w oczy. M340 zrobiłem przez nie cały rok 50 tys km a i tak w tamtym roku dużo siedziałem na wsi nad jeziorem. Ale żona jeździ M2C każdego dnia (sama sobie to auto wybrała i kupiła i nie narzeka )- ale tam nic nie stuka, nie hałasuje. Fakt korków w upały nie lubi. Ja od święta mam coś fajniejszego niż ///M

A jak się spisuje M340i? Ostatnio też rozmyślałem o takim na daily po tym co zrobili z przodem nowej M3.

  • Odpowiedzi 189
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jeżeli ktośdużo jeździ cywilne auto będzie lepsze od m. Niestety ale te samochody zawsze mają takie cechy które na dłuższą metę są męczące. Co prawda z modelu na model coraz mniej. Przy nowych emkach 8hp sporo pomoże jako DD tak samo jak xdrive.

Ale to jest w ///M najlepsze te cechy sportowe - bardzo sportowe - ta szorstkość i brutalność - jak przestanie być sportowe to będzie zwykłym autem. Moja żona jeździ na co dzień z dzieciakami - M2C (wcześniej była M4). /// M albo się lubi albo nie - to nie jest auto dla każdego

 


Vapor G20 M340i jest lżejsze od F30 340i jeżeli porównamy rwd vs rwd lub xdrive vs xdrive.

 

a M340i wychodzily tez rwd? Z tego co widziałem to tylko xdrive przez co troche muliste sie to auto robi nawet po mapie powyzej 100 km/h

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy muliste, to bym lekko polemizował :mrgreen:

Właściciel np r8 może powiedzieć o tym że Twoje auto to muł....

Zawsze można mieć szybsze auto...

M340i jest rwd na między innymi rynek USA, nie wiem jak inne kraje....

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do 200 mulaste ale do 150 przy stage 2 nie dogonie go M3 więc zależy do czego. W ostatnich 3 miesiącach mogę wykorzystać max 300KM w M3 co już mnie trochę denerwuje i chyba czas spróbować xdrive. Najlepsze rozwiązanie to możliwość wyboru napędu jak w M5, X3M czy nowym M3 ale jeszcze nie przetrawiłem wyglądu nowej M3. Różnica w cenie między M340i i M3 wliczając niższy rabat na M3 to około 160tyś z x drive będzie to pewnie 180tyś czyli 60% więcej od M340i. Ciekawy performance ma też X3Mc ale wizualnie nic ciekawego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przod się opatrzy....

Roznica jak dla mnie była za duża na ten moment...

Może next time....

Ja bym brał, gdyby było mnie stać....

Póki co w m340i mild hybrid, chyba od 06.2020 softu nie zmienimy, dp też daje błędy potem, pozostaje wydech mg motorsport lub m performance zamontować i box, który też 50/50 mnie zadowala....

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mildhybrid mg mnie nie jest przeszkodą w tuningu robią programy do takich wersji musze poczytać jak z bootmod bo bardzo lubię tą platformę. M3 trzeba zobaczyć na żywo ale póki co za wiele rzeczy mi w nim nie pasuje. Koła 19 na balonie przód, 20 na naleśniku tył, zderzak przód bez bocznych wlotów jak w g20 bez m pakietu, dokładnki na zderzakach na dole czarne i grube rodem z maxtona no i standard w m3 z przodu prześwit na pięść a z tyłu praktycznie brak wygląda jak załadowana ziemniakami :mad2:

Wg mnie auto za 0.5mln powinno robić wow a wizualnie jest słabo przynajmniej nie mój gust za tyle można kupić panamerę 4. Świetne w tym całym bałaganie jest to, że M3 wygląda wreszcie inaczej niż zwykłe 3er czy 4er to duzy plus. Co prawda od dawna m3 dostają przód z coupe ale róznice były male i moje F80 wygląda jak F30. Patrząc po X3m na pewno w m3 i m4 osiągi będą świetne. W serii jest średnio na poziomie F80 comp ale stage 2 będzie w okolicy 0-100 3s 100-200 6.5s więc poniżej 10s 0-200 i okolice 10,5s 1/4 mili to już mega czasy.

M340i ma dobry stosunek ceny do produktu zwłaszcza z dobrym rabatem muinus że wygląda jak połowę tańsze 318d. Ogładałem nawet CLA45s jako alternatywę ale to nie ta klasa drogie kompaktowe pudełko wycenione 100tyś za wysoko.

Opublikowano

tak będzie:


g20 look into new m3 ** CHECK!!! ***

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Mildhybrid mg mnie nie jest przeszkodą w tuningu robią programy do takich wersji musze poczytać jak z bootmod bo bardzo lubię tą platformę. M3 trzeba zobaczyć na żywo ale póki co za wiele rzeczy mi w nim nie pasuje. Koła 19 na balonie przód, 20 na naleśniku tył, zderzak przód bez bocznych wlotów jak w g20 bez m pakietu, dokładnki na zderzakach na dole czarne i grube rodem z maxtona no i standard w m3 z przodu prześwit na pięść a z tyłu praktycznie brak wygląda jak załadowana ziemniakami :mad2:

Wg mnie auto za 0.5mln powinno robić wow a wizualnie jest słabo przynajmniej nie mój gust za tyle można kupić panamerę 4. Świetne w tym całym bałaganie jest to, że M3 wygląda wreszcie inaczej niż zwykłe 3er czy 4er to duzy plus. Co prawda od dawna m3 dostają przód z coupe ale róznice były male i moje F80 wygląda jak F30. Patrząc po X3m na pewno w m3 i m4 osiągi będą świetne. W serii jest średnio na poziomie F80 comp ale stage 2 będzie w okolicy 0-100 3s 100-200 6.5s więc poniżej 10s 0-200 i okolice 10,5s 1/4 mili to już mega czasy.

M340i ma dobry stosunek ceny do produktu zwłaszcza z dobrym rabatem muinus że wygląda jak połowę tańsze 318d. Ogładałem nawet CLA45s jako alternatywę ale to nie ta klasa drogie kompaktowe pudełko wycenione 100tyś za wysoko.

 

Mały nie chodzi o MH tylko o zablokowany sterownik którego jeszcze nikt nie złamał - także żadne bootmode ani mgflashery w tej chwili nie pomogą. Oczywiście to kwestia czasu.

Opublikowano

Nie wiem jak to wygląda cenowo ale może alternatywą jest alpina B3 - przynajmniej przód nie budzi takich kontrowersji.

Z zewnątrz, niestety, prawie jak cywilne wersje G20, za to pod maską S58 z x3m. No i pewnie wkrótce będą dostępne z carbonowym dachem, jak każde G20/G22 - znaczki M się opatrzyły:


https://www.bimmertoday.de/2021/01/27/m-carbon-dach-neue-option-fur-bmw-3er-g20-und-4er-g22/

https://www.auto-motor-und-sport.de/test/bmw-alpina-b3-nordschleife-supertest/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszystko kwestia budżetu, inaczej każdy miałby w garażu przynajmniej 1xm
male-bmw-2.png
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

W g20 alpina jest piękna bo zrobiona na m-pakiecie. Wykończenie wnętrza niszczy system, zobaczcie na obszycia tych plastików wokół foteli :shock: nie ma też tych dziwnych przycisków + - których się tak długo trzymali tylko zmienione łopatki (widać na zdjęciu wnętrza tej czerwonej z mobile).


093OwZd.jpg


Zdjęcie należy do użytkownika insta @e31dream


Podaż raczej znikoma:


https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=312475480&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios

Opublikowano

Alpina to Alpina

jak się uda to jako następne auto będzie Alpina. Choruje na to auto jak je zobaczyłem szczególnie w tym brązie i butelkowej zielonym.

Alpina to nie tylko wygląd i wnętrze. Ale też zmiany w techniczne. Jedyny mały minus to koszty serwisu - są dużo większe niż w BMW

Opublikowano
I przy zakupie rabatowanie znacząco niższe :8)

nie zupełnie - miałem propozycje na B5 na wiosnę. Cena była uczciwa. Sama cena zakupu nie jest jakaś przerażająca - ale koszty serwisu już tak. Ale chodzi za mną to auto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.