Skocz do zawartości

Jakie felgi / opony do F3x


wuujtas7

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam ,


Panowie , czy ktoś zakładał lub może wypowiedzieć się czy felga 19 ' i szerokość 8,5' , na tył + przód wejdzie do F30 ? https://www.ladnefelgi.pl/product-pol-30880-FELGI-BMW-19-5X120-2-F22-3-E90-F30-5-F10-7-F01.html

Opony nie będą mieszane , 235/35 .


Czy lepiej się nie bawić i dać 18' i szerokość 8' również na identycznych oponach przód + tył.


https://www.ladnefelgi.pl/product-pol-33233-BMW-2-F22-E90-F30-F34-4-F32-5-F10-7-FELGI-18-5X120.html


LUB


https://www.ladnefelgi.pl/product-pol-32670-FELGI-18-5X120-do-BMW-3-E90-F30-5-E60-F10-X3-F25.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim. Własnie kupiłem komplet używanych felg z oponami michelin pilot sport 3 (235/40/18) wszystkie mają ok. 7 mm bieżnika. 3 opony są z 2012 roku lecz jedna jest z 2016. Czy może to w przyszłości powodować jakieś problemy? Dodam, że na tabliczce na progu drzwi jedyna zalecana szerokość do mojego samochodu to 225/45/18. Czy oponki szersze o 10 mm i niższe o 5 bez problemu będą mogły jeździć na moim samochodzie? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze zastanawiam się czy taki mail to podpucha czy realne pytanie?


Piszesz, że masz opony niezgodne z autem, piszesz, że jedna opony jest z zupełnie innej parafii???


Pytasz czy możesz tak jeździć??


Oczywiście. Na łysych oponach ludzie też jeżdzą, na 4 różnych też jeżdzą i nawet na letnich zimą.


Poczytaj o xdrive i oponach.

Pozdrawiam


Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam bo nie wiem.. Czytałem ze problemy z xdrive pojawiały się użytkownikom przy błędnym doborze opon mieszanych, a nie znalazłem wątku, który mówi o zmianie na wszystkie jednakowe tyle że minimalnie szersze i niższe. A opony nie są z innej parafii bo wszystkie maja te same parametry jak i bieżnik oprócz jednej, która ma inny rok produkcji. Kupując nowe opony możesz nawet trafić na takie, które będą się od siebie różniły datą produkcji ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/


po prawej wpisz i zobacz jaka jest różnica. Twój zamiennik jest -2.25 % mniejszy...


Na czytałem się tyle o problemach z xdrive przez opony że zakladam to co "bozia" przykazała z tabliczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kalkulator zamienników od razu z cenami ze sklepów internetowych, od razu widać które zamienniki są tanie a które drogie :shock:

http://wulkanista.pl/kalkulator-opon/


3 opony z 2012 to już się nadają na piaskownicę albo na zupę. Chociaż spotkałem już kilka razy osoby które jeździły na oponach z XX wieku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oooo wooooow.... ja bym na takim wynalazku nie jeździł... ;-/ 2012 rok to już śmietnik nie opony...

 

Smietnik? Chyba kolega za duzo sie naczytal artykulow sponsorowanych przez firmy oponiarskie.

Sprawdź wartość katalizatora w swoim BMW.


https://www.autokat-katalizatory.pl/cennik-skupu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zalozylem wspomniany wczesniej komplet kol z oponami 235/40/18. Na pierwszy rzut oka nic nie szarpie, komputer nie glupieje. Przy ok 80km/h komputer raz wyswietlil komunikat o niskim cisnieniu w oponach wiec zatrzymalem sie i wszystko bylo ok wiec zatwierdzilem cisnienie, bylo to pewnie spowodowane tym ze w pamieci mial minimalnie rozniacy sie rozmiar kol. Pozniej nic sie nie dzialo. Moglby ktos mi przyblizyc w jakich okolicznosciach mam zwrocic uwage na to ewentualne szarpanie xdrive’a ? Czy to jest bardzo odczuwalne szarpanie czy raczej minimalne i trzeba byc bardziej czujnym ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że szkoda pieniędzy na Run Flaty. Jak chcesz koniecznie jakieś bardziej gadżeciarskie to poszukaj jakiś Pirelli seal inside z żywicą w środku (czy czymś tam ;) ) np. P Zero. Sam będę musiał kupić zimowe i raczej nie zdecyduje się na run flaty tylko „zwykle” plus zestaw naprawczy, bo te seal inside to tylko letnie. Letnie ogólnie te seal inside wydają się być rewelacyjne.


Run flat ma plus taki, że jak coś by się stało z opona to na spokojnie wyhamujesz (podobno) i przejedziesz nawet 80 km,natomiast opona zawsze jest do wyrzucenia, niby nie da się jej naprawić.


A co do samej opony to osobiście nie polecam Dunlop Sport Maxx RT. Opona dosyć dobrze się trzymała drogi i owszem ekonomiczna, ale bieżnik malał na oczach. Przy takim samym zdarciu bieżnika na Conti Sport 3 czyli jakieś 3 mm, o wiele lepiej się zachowywały.


Teraz mam właśnie Pirelli RF i jeździ się fajnie, ale nowe są zdecydowanie za drogie i podobno są mniej komfortowe od „zwykłych”.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam takich ale mam zimówki Falkena, oczywiście RunFlaty,.

Jak dla mnie strasznie hałasują. Wg specyfikacji producenta mają o 2dB mniej niż moje letnie Conti. A więc powinne być dużo dużo cichsze od moich letnich (skara logarytmiczna).

A jest wręcz odwrotnie. Nie mierzyłem tego niczym, ale moje subiektywne odczucie jest takie, że są za głośne. Jeśłi chodzi o właściwości jezdne to wg mnie jest ok, nie zauwazyłem jakiś problemów.


Ale wiadomo to co powyżej napisałem to 1. moje subiektywne odczucia, 2. dotyczy zimówek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam takich ale mam zimówki Falkena, oczywiście RunFlaty,.

Jak dla mnie strasznie hałasują. Wg specyfikacji producenta mają o 2dB mniej niż moje letnie Conti. A więc powinne być dużo dużo cichsze od moich letnich (skara logarytmiczna).

A jest wręcz odwrotnie. Nie mierzyłem tego niczym, ale moje subiektywne odczucie jest takie, że są za głośne. Jeśłi chodzi o właściwości jezdne to wg mnie jest ok, nie zauwazyłem jakiś problemów.


Ale wiadomo to co powyżej napisałem to 1. moje subiektywne odczucia, 2. dotyczy zimówek.

 

Bo mogą być głośniejsze w innej / mniej przyjemniej częstotliwosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Kolega miał ten model w M5e60. Twierdził, że spoko, ale z tego co pamiętam 2 pierwsze biegi to tył tańcował. Pytanie czy to wina opon czy bardziej samochodu :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.