Skocz do zawartości

Gdzie w Warszawie przetaczają tarcze??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Może ktoś już przetaczał tarcze i ma godny polecenia warsztat w Warszawie?I jak coś to ile biorą za taką przyjemność.

Pozdrawiam

Opublikowano

Oddałem samochód do warsztatu p. Czarka Zaleskiego na Burakowskiej 14, on gdzieś zawiózł tarcze do przetoczenia - niestety nie wiem gdzie.

Po przetoczeniu były idealne.

 

Można podjechać i zapłacić "za usługę", a może po prostu powie, kto i gdzie mu przetacza.

 

Tel. do warsztatu: 505 836 298.

 

Aha, za przednie tarcze zapłaciłem chyba 120zł za całość (z montażem i demontażem).

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Opublikowano

Przecież cały pic w przetaczniu tarcz polega tylko na ich wyjęciu i zawiezieniu do tokarza (nie da się ich źle przetoczyć - zrobi to dobrze każdy tokarz).

Jeżeli masz warunki do samodzielnego wyjęcia tarcz - poszukaj tylko w miarę obrotnego tokarza.

 

Pzdr,

Opublikowano
Aha, za przednie tarcze zapłaciłem chyba 120zł za całość (z montażem i demontażem).

 

No to ladnie Cie skroili :shock: , koszt takiego przetoczenia za 2 sztuki tarcz to max. 50zl (u mnie w nieduzym miescie-30zl)...

Opublikowano

przetoczenie nie zawsze pomaga - ja przetoczylem , ale po jakims czasie znow sie skrzywila ... okazalo sie ze jedno zeberko bylo pekniete

 

koszt - 20zł za sztuke - 40 zl za 2 szt... - u zwyklego tokaza - tylko trzeba powiedziec zeby to zrobil doklanie !!!

Opublikowano

niepolecam :mad2: :mad2: :mad2:

 

skusiłem się kiedyś jak akurat była susza w porwelu,i na nowe kasy zbrakło

 

potem przyszła robocizna "przodu"zawieszenia,końcówek,drążków bo się znów "skrzywiły" jak się okazało :cry2:

 

a wyszło to po dłuższym czasie ---zimne były proste jak struna,a gdy się nagrzały---krzywa ósemka minimum

 

w sumie na powyższe poszło prawie 2 razy tyle co nowe tarcze,,,a potem i tak komplet tarcze,klocki

Opublikowano
Witam.

Może ktoś już przetaczał tarcze i ma godny polecenia warsztat w Warszawie?I jak coś to ile biorą za taką przyjemność.

Pozdrawiam

 

Wez ksiazke telefoniczna albo cos w tym stylu, lub na necie poszukaj zakladow tokarskich, tam ci przetocza. Tylko sie nie daj skroic duzo z kasy bo robota banalnie prosta.

 

Pozdrawiam

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

Co do tych tarcz to chyba najlepiej kupic w serwisie BMW.

Ojciec w E34 mial zawsze z serwisu i nigdy problemu z krzywymi tarczami nie bylo.

 

U mnie przy delikatnym hamowaniu czuc ze tarcze sa lekko krzywe bo nierowno przyhamowuje i leciutko kierownica drży. Dziadek co mial te auto wszystko robil w serwisie.. widac po ksiazce, a mimo to tarcze nie sa idealnie rowne pomimo ze sa moze z 30 % starte. Mimo iz na 90 % sa to orginaly to tez jakies nie bardzo :|.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
wystarczy ze po ostrym hamowaniu wjedziesz w kaluze i woda pochlapie tarcze - od tego tarcza moze sie skrzywic - niezaleznie c zy jest nowa czy stara... czy orginalna czy brembo - pewnie jedne sa twardsze inne mieksze , ale to chyba nie zalezy od tego czy sa oryginalne czy - bo orginal to produkt konkretnej firmy ( podwykonawcy ) w opakowaniu bmw
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na tylnej osi tarcze przetaczałem, kosztowało mnie to 50 zł. Na przód kupiłem nowe Delphi za 77 zł szt (tarcze wentylowane). Na razie sprawują się idealnie. Tarcze wykonane są bardzo solidnie (wcześniej kupiłem też do Forda Escorta i się sprawdziły) ATE można kupić za ok 120 zł szt., ale nie wiem czy jest sens tak przepłacać (na pewno są dobre, ale czy dużo lepsze?) Mocno wyeksploatowane tarcze po przetoczeniu mogą już być za cienkie. Chyba korzystniej jest kupić nowy zamiennik.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Nowoczesna Obróbka Silników Piotr Mołoniewicz

ul. Krasnobrodzka 5, 03-214 Warszawa,

Tel.: 22 / 674 15 11, 674 72 10

 

Kiedys robilem u nich blok i glowice (zdecydowanie polecam) i wtedy wspominali ze sciagaja porzadny sprzet do obrobki tarcz.

Zadzwon i zapytaj.

były: E30 318is coupe, E30 325i saloon, E36 320i coupe, E34 520i sedan
Opublikowano
Na tarczach nie ma co oszczędzacć i raz na parę lat mozna dać trochę więcej za oryginały z ASO. Niekoniecznie tarcze tej samej firmy kupione w ASO i jako zamiennik są tej samej klasy. Ja na oryginałach z przodu przy dynamicznej jeździe zrobiłem ponad 100tys a zostało jeszcze na drugie tyle natomiast na tylnej osi, która jak wiadomo przy hamowaniu jest mniej obciążona, założyłem Juridy i po 50 tys są już do niczego. Dodam, że na obu osiach są klocki tej samej firmy(Textar). Nawet po deszczu widać że tylne tarcze od razu pokrywają sie nalotem rdzy a przednie błyszczą jak lustro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.