Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Koło faje.

Jedyne co bym zrobił to odświeżył zaciski i śruby do przykręcania kół.

Ja u siebie pomalowałem na srebrno. Farba HAMMERITE na pędzel.

Jeszcze pomyślałbym o wymianie wentyli, na szare/srebrne. Wtedy będzie komplet.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokładnie. Czarne koło zginie.

Odśwież szczegóły i rzeczywiście, te czarne wentylki szpecą, Kup czarne wentylki ze srebrnymi nakładkami i je po prostu przełóż do tych na felgach. Szybki, tani mod.


Z czarnymi relingami dużo lepiej.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Nie maluj, tak jest super :cool2:

Dzięki :D

Zgadzam się z Randallem! Ewentualnie pomaluj w jakiś grafit. Ale nie na czarno.

Swojego czasu nosiłem się z zamiarem malunku w grafit lub coś w ten deseń ale widziałem na żywca i niezbyt mi to podeszło dlatego założyłem jak było, a na razie tak może być i myślę tylko nad dokładką na przód z maxton-a i nad rozszerzonym licznikiem wiec jak coś wpadnie to podejmę, a koła hmm jak przyjdzie czas na zmianę opon to pomyślę nad tym co z nimi zrobić.

Koło faje.

Jedyne co bym zrobił to odświeżył zaciski i śruby do przykręcania kół.

Ja u siebie pomalowałem na srebrno. Farba HAMMERITE na pędzel.

Jeszcze pomyślałbym o wymianie wentyli, na szare/srebrne. Wtedy będzie komplet.

Trzeba będzie pomyśleć o tym :cool2:

Dokładnie. Czarne koło zginie.

Odśwież szczegóły i rzeczywiście, te czarne wentylki szpecą, Kup czarne wentylki ze srebrnymi nakładkami i je po prostu przełóż do tych na felgach. Szybki, tani mod.


Z czarnymi relingami dużo lepiej.

Dzięki.

Szczerze pisząc nigdy nie zwróciłem na to uwagi może dlatego, że koło miało być czarne.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Felgi kiepskie do prostowania przy uszkodzeniu spowodowanej od naszych pięknych dróg. Po drugie opona naleśnik i zero komfortu to jest moje prywatne zdanie .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
18 myślę to rozsądny kompromis. to koło ze zdjęcia to niedość,że brzydkie to jeszcze przy 20 calach masakra by była na naszych drogach. no chyba,że masz u siebie jakieś super hiper drogi ;)
  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widzę ,że stosujesz zmywacz do filtra DPF. Czy to coś pomaga bo opinie na internecie nie są do końca pochlebne jeśli chodzi o efekt po zastosowaniu takich środków...

W instrukcji BMW ten zabieg jest opisany , tak więc jakieś to pozytywne rezultaty powinno przynosić???

Opublikowano
A co się stało ?? :)

Nic się nie stało, a bardziej chodzi o jego film olejowy i to jak używamy auta. Ja o auto dbam i nie ciskam go choć czasami lubię sobie szybciej pojechać i bardziej agresywnie (oczywiście na tyle ile pozwala ten demon :lol: :lol: :lol:) , a gdy do tego dorzucimy wakacje i dłuższe przeloty w cieplejsze regiony to w40 jest bardziej wskazany.

Widzę ,że stosujesz zmywacz do filtra DPF. Czy to coś pomaga bo opinie na internecie nie są do końca pochlebne jeśli chodzi o efekt po zastosowaniu takich środków...

W instrukcji BMW ten zabieg jest opisany , tak więc jakieś to pozytywne rezultaty powinno przynosić???

Ja nie stosuje tego zmywacza dla poprawy lub naprawy tylko prewencyjnie i mam zamiar zrobić to dopiero pierwszy raz :wink: generalnie dpf ma się bardzo dobrze i był wyprany jakieś 1,5 roku temu dlatego chcę teraz użyć tego zmywacza.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ok,dzięki za info ;) a co do dpf to używałem profilaktycznie w poprzednim aucie środka do czyszczenia dpf w postaci pianki. aplikowało się to bezpośrednio do filtra. nie zauważyłem absolutnie żadnego efektu poza straconym czasem i pieniędzmi :)
Opublikowano
ok,dzięki za info ;) a co do dpf to używałem profilaktycznie w poprzednim aucie środka do czyszczenia dpf w postaci pianki. aplikowało się to bezpośrednio do filtra. nie zauważyłem absolutnie żadnego efektu poza straconym czasem i pieniędzmi :)

Spoko... to bardzo zaprzyjaźnioną firma więc kosztowało grosze, a co do straconego czasu to mam go mnóstwo w tym dziwnym czasie, a kolanko też na dużo nie pozwala :wink:

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Dawno mnie tu nie było i powstały zaległości ale nadrobię :wink:

W aucie nic się nie zmieniło i raczej już nic się nie zmieni jedynie przybyło tylko nieznacznie kilka km ale to też nieznacznie ponieważ gdy musiałem to jeździłem autem żonki, a reszta to rower z uwagi na rehabilitację.

Ostatnio w drodze na urlop przydarzyła się przygoda, która zabrała 5 godzin mianowicie gdy sobie spałem wyskoczył komunikat o zbyt małym ciśnieniu w tylnym kole ale żonka pomyślała, że w sumie auto jedzie normalnie to cóż śmiga dalej efektem tego było że po przejechaniu około 80km oponka nadawała się na śmietnik no i powstał problem bo do domu około 400km, kilka telefonów po hurtowniach tak aby laweta zwiozła gdzie będą mieli dwie oponki ale niestety w żadnej hurtowni nikt nie miał na już, no i co tu robić więc szukanie używek i udało się 90km dalej był człowiek który miał na stanie :D banan na twarzy całej rodziny i w drogę.

IMG-20200819-123255.jpg

IMG-20200819-123432.jpg

IMG-20200819-WA0002.jpg

I na chwilę obecną taki oto stan

dav.jpg

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ok. od roku tak jeździsz i żadnych problemów z DPF? Po kontakcie w jednym z punktów usłyszałem ze należałoby tez wyłączyć i usunąć dpf (czego nie chciałbym robić) bo po samym wyłączeniu EGR będzie problem z wypalaniem. Będę wdzięczny za informacje :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bo po samym wyłączeniu EGR będzie problem z wypalaniem.

Bzdura.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.