Skocz do zawartości

BMW M4 LCI - White Tiger :)


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,


Jest to już mój drugi wątek w dziale 4er.


Od czerwca 2018 do połowy grudnia jeździłem BMW 430i xDrive z dodatkami M Performance. Autko było rewelacyjne jako daily z pazurem (miałem głośny wydech z 40i), komfortowe i praktyczne z rozsądnym spalaniem :).

Jednak M4 podobało mi się bardzo odkąd pojawiło się na rynku, a po przejściu faceliftingu uważam , że to jedno z najpiękniejszych BMW jakie kiedykolwiek wyszło. Tak więc 430i długo nie pojeździłem ale swoje przejechało , nabiłem ponad 22 tys km, a potem trafiła się dobra oferta na M4 z salonu z pakietem Competition i w zasadzie ze wszystkim oprócz podgrzewania kierownicy :) Taka sytuacja :norty:


Swojej GC pozbyłem się w ... tydzień. Teraz niech się nią cieszy nowy właściciel :-)


Tak więc szybka weryfikacja , decyzja i 3 godziny przed wigilią byłem odebrać swoją M'ke :twisted:


Samochód jest biały co nie do końca mi pasuję ale na to mam już pewne plany :norty:


Z wyposażenia to wystarczyłby sam pakiet Competition ale fajnie, że jest jeszcze kilka bajerów i pełna czarna skóra merino:


f2fce50e659f4dc1med.png


Tutaj jeszcze przed odbiorem:


42be22be51240815med.jpg


No i pierwsze odpalenie :D




b5de510345422e54med.jpg


7788d384ed7e416emed.jpg


Samochodem od 24 grudnia przejechałem zaledwie 700 km także jest jeszcze nie dotarty i ma "kaganiec" :D


Jak się jeździ? Coś w tym jest, że ponoć //M to choroba nie uleczalna :wink: Miałem okazje się przejechać w 2017 roku na M Grand Tour wtedy wszystkimi M 'kami i M4 najbardziej mi się podobało i wizualnie i właściwości jezdne były świetne.

Zawsze jak go odpalam to mam banana na twarzy :D Nie rozumiem komentarzy , że M4 Competition brzmi słabo , chyba te osoby za dużo na YouTube siedzą :D

Auto jest dość głośne i wydaje przyjemne dźwięki, szczególnie na Sport+ , strzela,charka i jest głoooośny bulgot przy odpuszczeniu gazu :norty: A będzie jeszcze lepiej gdy wydech się przepali.


Z bajerów których nie miałem w poprzedniej 4er to na pewno HUD, przyjemna sprawa szczególnie w połączeniu z czytaniem ograniczeń prędkości .

Adaptacyjne zawieszenie - mimo, że w standardzie są felgi 666M o rozmiarze 20" to nie jest źle z komfortem, nie jest to kanapa i nigdy nią nie będzie, tu chodzi o coś innego :) , auta jest bardzo zwarte i sztywne, niesamowite uczucie podczas jazdy.


Zanim posypało w Krakowie to jeszcze zdążyłem zrobić małą amatorską sesję:


bbf9944f089dda8cmed.jpg

fea1754e9deca956med.jpg

d9ac1a6c50c64794med.jpg

473dd238c122eb56med.jpg

a290c11cb9e5e273med.jpg

73436cd4db619104med.jpg


Na wiosne/lato planuję wprowadzić kilka modów:

- lotka carbon

- drążek DKG w carbonie

- dyfuzor carbon

- carbonowy nakładki obok wlotów powietrza (nie pełny splitter)

- ... folia w kolorze "Lime Rock Grey" - troszke go wtedy upodobnie do wersji CS :)


Na razie nie planuję modyfikacji mechanicznych, szczególnie, że od razu przedłużyłem gwarancje do 4 lat.


Coś dużo tych emek ostatnio w dziale 4er :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję pięknego nabytku... :cool2: auto bajka, ale galeria kiepska, ani jednego porządnego zdjęcia w dzień zero zdjęć środka, tylko jakieś biedne nocne....popraw to


Że autko białe to moim zdaniem akurat duży plus, nie oklejal bym go, ale to twoje autko i ma Ciebie cieszyć :wink: ,poza tym ponoć o gustach się nie dyskutuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję.


Na dniach może się uda zrobić mini sesje w ciągu dnia :-)


W jakimś teście przeczytałem, że jak się jedzie M4 to niby jest cywilizowane, przyjazne, ale jednak z tyłu za Tobą siedzi gość z piątku 13'stego i tylko szepta "WDEPNIJ, WDEPNIJ" ... caały czas kusi :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na razie mam nabite oszołamiające 800 km :roll:


Staram się go nie cisnąć powyżej 4,5 - 5 tys obrotów ale ciężko ... Kusi strasznie :mrgreen:


Aż się boje momentu wyjechania z serwisu po zdjęciu kagańca :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Opcje na razie są dwie:


1) Folia w kolorze aktualnego M5 czyli Niebieski Marina Bay

2) Folia w kolorze M4 CS czyli Lime Rock Grey


Ewentualnie folia w kolorze z palety individual - Grigio Telesto czyli dość ciemny grafit.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Austin Yellow jest genialny , szczególnie z czarnymi akcentami pakietu Competition :norty:


We czwartek byłem w serwisie na pierwszym przeglądzie po dotarciu i stała demówka właśnie w tym zółtym kolorze, mega.


Przy okazji też stało M4 w niebieskim San Marino, w zasadzie obok niebieskiego M5. Ciężki wybór :twisted:


Co do auta, już jest dotarte. Przebieg zaledwie 2100 km także nie wiele jeździłem ale jazda tym autem jest uzależniająca. Przez 90% czasu jeżdże ze wszystkim na Sport Plus oprócz wspomagania kierownicy które zostawiam na komfort.


Auto cieszy za każdym razem jak je odpalam, szczególnie jak się wydech troszkę przepalił i już jest dość głośny jak na stockowy. Może kiedyś coś będę zmieniał w wydechu ale jak sprawdziłem cenę zestawu wydech M- Perf, 4x końcówki carbon i dyfuzor carbon wyszło ... 34k bez robocizny :mad2: Jeszcze nie sprawdzałem konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.