Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Naczytałem się o rozrządzie w N47 i widzę, że ile ludzi tyle opinii. Jedni twierdzą, że został on poprawiony jeśli mam BMW 320d F30 z 2014 roku i silnik N47T a nie N47, inni że wcale nie i zrobić go trzeba koniecznie dla świętego spokoju. Chciałem się Was dopytać o opinie na ten temat. Ja osobiście obdzwoniłem kilka serwisów i nawet w ASO mówią, żeby wymienić, jednak krzyczą za to w granicach 8 tysięcy. Jakieś nieautoryzowane serwisy w Krakowie koło 5 tysięcy chcą. Tymczasem gdzieś na forum ktoś pisał o kwocie 3500 zł.


Możecie polecić jakiś serwis który zrobi to dobrze i weźmie za to jakieś rozsądne pieniądze? Przy jakim przebiegu koniecznie to należy zrobić?

Opublikowano

Ryzyko w N47T występuje tak samo, jak w innych wersjach tego silnika.

Co do przebiegu, to – oczywiście – reguły nie ma. Jednym hałasuje po 120 tys. km, inni mają grubo ponad 200 tys. km i spokój. Dużo zależy od interwałów serwisowych, pewnie też od stylu jazdy.

Spokojnie znajdziesz serwis, który zrobi Ci to właśnie za 3500-4000 zł, upewnij się jednak, czy będą to części OEM.

Ja nigdy nie korzystałem, ale mój kolega z Krakowa poleca serwis AOH ---> http://aoh.pl/kontakt.php

Opublikowano
Ja wymieniałem u siebie w roczniku 2013, więc problemu nie wyeliminowano. Tak jak kolega wyżej napisał - wymieniaj tylko na częściach OEM, bo zamienniki są zrobione na wzór pierwszej - wadliwej wersji rozrządu OEM.
BMW F31 318d 143pk aut.
Opublikowano
Jest to samo, tez mam N47T i przy przebiegu 210tys km było słychać już łańcuch i rano na zimnym przy odpalaniu tez. Koszt przy zniżkach OE z wymiana 3300-3500
Opublikowano (edytowane)

Kolego, koszt wszystkich części (ślizgi, napinacze, łańcuchy, wszystkie śrubki, koła zębate, uszczelki pod pokrywę zaworów, uszczelki pod wtryski, olej silnikowy + filtr, uszczelniacz wysokotemperaturowy, oring do obudowy rozrządu) to koszt około 2500 zł brutto - mowa o częściach OEM i oleju valvoline!


Roboty jest przy tym dobry dzień! Ja robiłem 2 dni, ale to głównie dlatego, że musiałem jeszcze dpf zawozić do znajomego aby mi plecionkę przespawał i w dodatku z przerwami kawowymi, obiadowymi, itp. plus jest taki, że miałem pewność, że uszczelniacz dobrze wysechł, a nie jak to robią ww bracia 4-5 godzin i auto gotowe. Niech Ci ktoś powie za całość 3500 zł na ori częściach to jest dla niego aż za dość.

Edytowane przez Rastko
BMW F31 318d 143pk aut.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.