Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem e92 335d nie odpala , mianowicie brak ciśnienia na listwie, paliwo leci do listwy ale bardzo słabo, w ista/d czujnik pokazuje ciśnienie do 17bar po dłuższym kręceniu ... pompa wysokiego ciśnienia po regeneracji więc na pewno dobra , zastanawia mnie fakt że nie słychać pompy paliwa po włączeniu zapłonu lub otwarciu samochodu , pompa dopiero zaczyna dawać paliwo jak kręcę rozrusznikiem , czy u was też tak jest ? podmieniałem sterownik pompy paliwa bo u mnie jest ekp2 na ekp3 i nic to nie dało , przy podłączaniu sterownika słychać przez ułamek sekundy jak dochodzi napięcie do pompy , ista/d pokazuje tylko błąd za niskiego ciśnienia przy rozruchu innych błędów brak , zostało mi już tylko podmienić pompę paliwa nic innego nie przychodzi mi do głowy ... może ktoś coś może z doświadczenia pomóc ? z góry Dziękuje
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Klucz 17, odkręcasz doprowadzenie paliwa do wtrysku nr 1, jedną ręką uruchamiasz w ISTA pompkę dodatkową zbiornikową, drugą ręką zakręcasz doprowadzenie paliwa kiedy pompka przestaje pompować i tak do skutku aż paliwo poleci z listwy.


Robiąc to po swojemu zarżniesz rozrusznik i nową pompę CR.

3A0jS9b.png
Opublikowano
Paliwo nie idzie na listwę gdy uruchamiam pompę w ista , słychać jak wraca do baku ale na listwę się nie dostaje właśnie odkręcałem już nie raz doprowadzenie z pompy do listwy , włączałem pompę przez ista i na krótko i do listwy nie dochodzi paliwo ...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie ma takiej możliwości. To co słyszysz w baku to jest powietrze wracające do baku bo układ się odpowietrza. Dobry znak bo oznacza że pompka pracuje. Musi też być ją słychać. Trzeba pompę dodatkową ruszyć parę/paręnaście razy najlepiej tak jak Ci napisałem. Jeżeli jej nie słyszysz albo nic się nie dzieje to pompka w baku do sprawdzenia.


Czasem też jest tak że sitko wstępne na pompie w baku się zatyka i pompce jest trudno odpowietrzyć. Może to też być przyczyna przez którą pompa CR się zatarła, bo nie miała wystarczająco paliwa. Żeby to sprawdzić trzeba wyciągnąć pompkę z baku przez siedzenia.

3A0jS9b.png
Opublikowano
Pompa pracuje była wyciągana , powietrze leciało tylko chwile zaraz po założeniu nowej pompy , oczywiście robiłem odpowietrzania ista , lecz paliwo na listwę nie dociera mimo włączonej pompy paliwa w baku , dopiero jak silnik kręci pompa wysokiego ciśnienia pompuje paliwo ale pod bardzo niskim ciśnieniem
Opublikowano

Hej , nie ma możliwości żeby pompa wtryskowa " dobra" dawała takie małe ciśnienie na listwę , wtryski sprawdzałeś nie walą przelewami ?

Jak wtryski ok , to jest coś nie halo z tą pompą po regeneracji :oops:

Choć miałem tak w X5 3,5d mega długo się odpowietrzał chyba z pół godziny :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

Zanim kupiłem pompę po regeneracji wsadziłem dwie używane i na każdej taki sam

Objaw , jeden wtrysk daje na przelew reszta w porządku

Opublikowano

Podmień regulator ciśnienia na listwie , ten duży element na listwie wtryskowej , on jak dostaję sygnał z czujnika ( tego mniejszego elementu na listwie ) że jest za duże ciśnienia to upuszcza z listwy do przelewu .

Może tu jest jakaś usterka

W takim układzie paliwowym nie ma więcej możliwości , jeśli pompa w baku daje 3,5 bara , pompa wtryskowa dobra , wtryskiwacze dobre , to zostaje tylko regulator ciśnienia i czujnik ciśnienia ( czujnik podaje dane do ECU , a ECU steruje zaworem regulacji ciśnienia)

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zanim kupiłem pompę po regeneracji wsadziłem dwie używane i na każdej taki sam Objaw ,

I to jest znak ze cos sie dzieje przed pompa CR

Kiedy wymieniales filtr paliwa?

Moze pompka w baku tloczy za malo paliwa...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.