Skocz do zawartości

Przód wyżej stoi BMW E61 Xdrive


Maatu

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć


Jestem szczęśliwym posiadaczem E61 530d Xdrive z skrzynia manualna , w ostatnim czasie wymieniłem amortyzatory przód na nowe bo jeden już wcale nie trzymał , przy okazji poszły do wymiany tuleje , sworzeń oraz poduszka amortyzatora efekt taki że tył z przodem różni się około 3 cm

https://zapodaj.net/87198d26c3f3c.jpg.html

https://zapodaj.net/0a6732f01b3b4.jpg.html


Zdjęcia przed i po wymianie


Dodam że amortyzatory Sachs 31755/31756

Poduszka 31211 01

Sworzeń 30992 01

Sprężyny nie wymieniałem bo były dobre


Nie wiem czy to ma się ułożyć zrobiłem trochę już km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eibacha dedykowanego pod xdrive nie ma, ale pasuje nie dedykowany :twisted: Miałem Eibacha -30mm pod 335d. Pasuje.. siedzi jak ori i nie ma obaw że wyleci. Jest bardzo fajnie nisko aż tak że trzeba przerobić mocowanie stabilizatora. Kto obniżał xdrive to wie że po obniżeniu przednie półosie będą obcierać o stabilizator. Jeździłbym do tej pory gdyby nie 2 razy wyrwany zderzak - krawężniki nie mają litości. No i miałem problem z wjeżdzaniem na pewne podwórko (wysoki krawężnik) że musiałem zrezygnować. Springi mam nadal... kiedyś pewnie wsadzę z powrotem.


Obecnie mam springi sachsa m-technika również pod 335d. Zabudowane na bilsteinach B8. Jest ok.


O tyle nic nie pisze bo macie nivo. pozdro.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mi na H&R w XDrive nic nie ociera, felgi 18". Może w przypadku Eibacha jest ten problem... Twardo jest ale jazda zupełnie inna :)


Maatu : Ładny kolor auta, zazdrosze :)

530xi N52B30 M Pakiet,H&R Sport Bilstein B8/B6, EBC USR+Yellow stuff, LED Ring

https://drive.google.com/open?id=0B2VPVwIhSAjvNWFGanZub0VDelU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć , dowiedziałem się że sprężyny przez poprzedniego właściwości były to kyb h3905 , sprawdziłem w Intercars czyli pasują do auta

Druga myślą jest to czy mocowanie amortyzatora powinna mieć przestrzeń z kielichem wchodzi mi tam palec

https://zapodaj.net/59b89b2e3af52.jpg.html


https://zapodaj.net/b262d74f0aaae.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pisałeś żebym zrobił foto jak u mnie stoi - to stoi tak na 17, u mnie w zawiasie jeszcze nic nie było grzebane.

Na tylne koło trochę cień wchodzi, ale odległość od opony do nadkola jest taka sama z przodu i z tyłu.

Moim zdaniem to wywal te KYB i załóż eibacha jak chcesz mieć dobrze. W dziale e39 też ktoś założył KYB i stała jak koza. W swojej 530i wrzuciłem sprężyny z ASO - też tak było.


44d96d3ba9326038d6b9d61a14a8fad3_orig.jpg


0a6732f01b3b4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka , już auto zostało podniesione chodzi o tył , ale dalej nie jest to jak przed wymianą , szczerze mówiąc nie wiem czy wcześniej już amortyzatory nie trzymały , nic po nowym roku chyba będzie modernizacja na sprężyny eibach z 335 tak jak koledzy pisali :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka , już auto zostało podniesione chodzi o tył , ale dalej nie jest to jak przed wymianą , szczerze mówiąc nie wiem czy wcześniej już amortyzatory nie trzymały , nic po nowym roku chyba będzie modernizacja na sprężyny eibach z 335 tak jak koledzy pisali :D

 

Olej to, auto fajnie wygląda. Założysz sportowe sprężyny i nikt jej nie kupi bo nikt nie chce obniżonych aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 11 miesięcy temu...
Dokładnie. Maksymalnie otwor oddalony od tego oryginalnego. Nie mierzylem ile mm ale wierc tak by po przykreceniu łączników sruba jak i sworzeń siedziały na plaskiej powierzchni :) Reszte z ori otworem obetnij i wyrownaj albo zostaw (ja zostawilem gdybym kiedys podnosił auto ale raczej nigdy to sie nie stanie).

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za odpowiedź. Muszę to zrobić bo ostatnio zablokowalo mi polos o ten stabilizator, rozwaliło podpore tzn wyłamalo 2 śruby i rozwaliło krzyżak na łączeniu a sprężyny mam - 35 HR. Amortyzatory przednie mam wywalone i też muszę zmienić bo pewnie to też się przyczyniło bo jest miękki i dobija do końca. Ogólnie to siedzi tak że jak założę nowe balwanki to praktycznie będzie się już na nich opierał patrząc ile jest miejsca teraz gdy są popękane i została połowa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.