Skocz do zawartości

michalxxxx

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia michalxxxx

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. W M54 są dwie DISY? Naprawiałem kiedyś taki silnik i widziałem tylko jedną.
  2. Ten Touareg miał tzw. napęd stały. Wiadomo na śniegu fajnie, ruszyć szybko również można. Ja jednak wole na super śliskim ruszyć wolniej (co nie znaczy, że tyłem rzuca bo DSC pilnuje toru) a nie czuć poszarpywania na kierownicy bo to obniża mi komfort prowadzenia. Swoją drogą czy w xDrive da się wyłączyć z poziomu jakiegoś menu tę przednią oś?
  3. Ty wymieniłeś jeden a może przejechałeś 5000 km autem. A może poprzedni właściciel też wymieniał po jednym wtrysku co 5000 km. To żadna statystyka. Czy przy zdjętej pokrywie zaworów będzie ładnie widać łańcuch? Dużo to roboty?
  4. Jak dawno to było (ile miesięcy, lat)? Ile km już zrobiłeś po wymianie? Chodzi mi o to czy jak padnie jeden to za miesiąc drugi, za 3 m-c 3-ci itp. itd. W jaki sposób wybrałeś taki z najlepszymi parametrami bo chyba sprzedający z serwisu na literkę A nie dał Ci go sprawdzać na maszynie Boscha?
  5. To jaka jest trwałość wtryskiwaczy w 530d? Ile ktoś max km na nich zrobił wiedząc, że od nowości nie były wymieniane. Wg netu: "W silniku 6-cio cylindrowym, ze względu na niższe obroty silnika wtryskiwacze piezo wytrzymują 200 000 – 300 000 km." http://www.pojazdy.net/silniki/trwalosc-wtryskiwaczy-piezoelektrycznych/ Co do łańcuchów. Czy da się jakoś sprawdzić jego rozciągnięcie po zakupie auta, czy po prostu trzeba profilaktycznie wymienić jak pasek rozrządu?
  6. Moim zdaniem to w granicach tolerancji, nic nie rób poczekaj chwile, pojeździj pohamuj aż się "uklepie".
  7. Jechałem kiedyś - krótki odcinek 20 km - 530d. Prowadziła się świetnie. Seryjne, nie duże koła. Kierownicą kręciło się tak przyjemnie i lekko. Pewnie za sprawą RWD? Miałem również przyjemność prowadzić Touarega I 4.2 benzyna + LPG :) Auto mocne, wygodne, ale czułem to szarpanie na kierownicy jak w służbowym Fordzie Focusie. Szarpie, które czuć np. przy szybkim wyjeździe z podrzędnej. Czy podobnie jest w BMW z xDrive? A może ten napęd jest tak zrobiony, że nie psuje prowadzenia RWD? W końcu to BMW...
  8. Kumpel - mechanik, który siedzi trochę w dieslach przekonuje mnie, żeby za nic nie kupować E60 530d 231/235 KM tylko wybrać starszą wersję 218 KM. Straszy mnie, że w tym nowszym jak szlag trafi wtryskiwacze to czeka mnie wydatek prawie 15 tysięcy złotych. Mówi że w tych autach padają wtryski bo są piezo i są one mało trwałe i nie da się ich zregenerować. Do tego pada pompa CR i sam sterownik silnika DDE, który lubi się sam od siebie spalić przy padających wtryskach piezo. Pytanie czy to prawda? Czy ktoś z Was naprawdę do tego auta wydał tyle na układ wtryskowy? Pytam bo o ile wymianę dwumasy czy regenerację turbo jestem w stanie przeżyć to 15 tyś na wtryski to dla mnie masakra: musiałbym brać kredyt. W tej 218 KM podobno wtryski można relatywnie tanio zregenerować (koszt 3000 - 4000 zł).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.