Skocz do zawartości

WYMIANA ROZRZĄDU BMW E87


matt4

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Ten sam silnik jest w e90 i tam jest obszerny wątek na ten temat . miłej lektury. Nie ma znaczenia czy silnik 143KM czy 177KM. N47 to N47.

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=178507


Ja dostałem fakturę do auta przy zakupie, z wymiany przy 170 tysiącach na ponad 4 tysiące z roku 2015. Teraz ma 250 tysięcy i na tę chwilę jest ok. Dużo ludzi wymienia u Fąfary koło Wrocławia. Wszystko masz w linku powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc , powyżej 150tyś km przebiegu warto Pochylić się nad tym tematem , bardzo ważna sprawa to wymiana oleju max co 10tys

Koszty kompletu z wymiana to okolice 3tysiecy zł I spokój na najbliższe 100tyś km

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,

Przymierzam się właśnie do samodzielnej wymiany rozrządu w BMW e87 120d 177KM silnik: N47D20A. Chciałbym się zapytać czy konieczne jest wyciągniecie silnika czy da rade bez jego wyciągnięcia? Czy wiecie jakie czekają na mnie "kruczki" podczas operacji wymiany rozrządu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Chciałbym się zapytać czy konieczne jest wyciągniecie silnika czy da rade bez jego wyciągnięcia?

Lepiej jest zdemontowac skrzynie biegow...

Czy wiecie jakie czekają na mnie "kruczki" podczas operacji wymiany rozrządu?

Najpierw trzeba wiedziec jakie masz doswiadczenie w tym temacie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To ostatnie zdanie mnie przekonuje :)

Moge Ci napisac jakie niespodzianki tam sa przygotowane ale drobnych porad bedziesz potrzebowal praktycznie na kazdym etapie pracy wiec lepszy bedzie dla Ciebie kontakt telefoniczny ale jak cos to juz na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakich porad :shock:

Gdzieś tu na forum zamieścilem link jakiegoś Serba podczas wymiany rozrzadu w n47 z YouTube.

Wyjmujesz silnik i robisz spokojnie.

Opcja ze skrzynia to tylko dla komercyjnych wymian.

Ty koltin ludzi straszysz a sam nie potrafisz naprawić silnika samolotu :duh:

Takie mechaniki wzbudzają moja pogardę :mrgreen:

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jakich porad

Twoj maly beret i tak tego nie zrozumie

Wyjmujesz silnik i robisz spokojnie.

Opcja ze skrzynia to tylko dla komercyjnych wymian.

Masz w tym jakies doswiadczenie? :duh: :duh: :duh:

Ty koltin ludzi straszysz a sam nie potrafisz naprawić silnika samolotu

Oczywiscie ze nie potrafie ,ale to jest forum BMW i mowa o samochodach... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Takie mechaniki wzbudzają moja pogardę

A autorzy takich postow wzbudzaja we mnie odruch szczegolnego nacisku na antykoncepcje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mam jak i przy innych naprawach.

Najpierw kupuje czesci które zamierzam wymienić.

Potem kupuje nowe śruby i sprawdzam Nm.

Satysfakcja ze nie zarobił taki mechanik jak ty jest zawsze duża :8)

Po co dziś komu mechanik gdy sa dostępne diagramy serwisowe,czesci i narzedzia?

Silnik sie wyjmuje by oczyścić go pędzlem z kurzu i brudów bo takie mechaniory jak koltin zakładają ujebany :mrgreen:


Update


Moje hobbystyczne doświadczenie w naprawach 25 lat :?

Czasem korzystam z mechanika jak chce go sprawdzić lub wkurzyc. :norty:




A tu zabojad skrzynię wyjął do wymiany rozrzadu


MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak mam jak i przy innych naprawach.

To jak wymienisz taki rozrzad na aucie oraz z wyciagnieciem silnika to podziel sie spostrzezeniami ale puki co to dla Ciebie zbyt wysoki level

Satysfakcja ze nie zarobił taki mechanik jak ty jest zawsze duża

Takich klientow jak Ty to ja wyczowam na odleglosc i od razu wale zaporowa cene i termin zeby juz nigdy do mnie nie wrucil.Od razu wtedy dzwonie do zaprzyjaznionych warsztatow w okolicy z ostrzezeniem o takim kliencie i zaden zarobek nie potrafi tego zrekompensowac...

Silnik sie wyjmuje by oczyścić go pędzlem z kurzu i brudów bo takie mechaniory jak koltin zakładają ujebany

Utrzymanie silnika w czystosci lezy w gestii wlasciciela pojazdu i po to sa myjnie ,ale ktos z Twoim hobbystycznym doswiadczeniem i tak tego nie zrozumie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie po co sie drapiecie , przeciez jak ktos chce sprobowac samemu to czemu nie , ja osobiscie wole wyjac silnik I miec wszysko dostepne , widzialem takie wymiany z wyjeciem samej skrzyni ale to so mnie nie przemawia

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koltin różnica miedzy nami jest taka ze ty na częściach sie nie znasz jak 90% mechaników kanalowych :mrgreen:

Traktory i maszyny rolnicze naprawiales,potem passaty TDI przesiadka na audiki i trafiłes w końcu do grzebania w starych bmw :shock:

Wyczuwam na odległość takiego paparucha a jak już wiesz doświadczenie garażowe mam :P

Ucz sie od zabojada z drugiego filmiku jak zabezpiecza sie auto folią by nie zarysowac dla klienta lakieru podczas naprawy.

Niby marokaniec a lepszy porządek w pracy ma niż ty.

Napisz nam tu jak ty możesz obdzwonic warsztaty w okolicy jak ty języka nie znasz?

Osobiście polecam zlecić robotę dla jugola lub turka w rajchu jak dla chytrego polusa z Podkarpacia :idea:

Najbardziej śmieszne jednak jest to ze nawet zrobią to taniej i lepiej.

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
przeciez jak ktos chce sprobowac samemu to czemu nie , ja osobiscie wole wyjac silnik I miec wszysko dostepne , widzialem takie wymiany z wyjeciem samej skrzyni ale to so mnie nie przemawia

Dlatego zaoferowalem koledze pomoc.

Ja tez wyciagalem silnik ale przyszedl czas ze musialem wymienic rozrzad tam gdzie auto utknelo i musialem sprubowac bez wysiagania silnika-bylo warto

oni się zawsze drapią. Temat nie ważny:)

Nie zgodze sie ale bez drapania :) Jak Kumaty doradzal komus jakiej firmy choinke zapachowa powiesic to nie bylo drapania :D


Kumaty roznica miedzy nami jest taka ze jak ja kupuje czesci klientowi to tylko ori bo musze dac na to gwarancje ale ty tego nie pojmiesz , bo jak chcesz kupic ori to kupujesz na auto zlomie.Jeszcze nidgy nie widzialem zebys komus cos doradzil w sprawach mechanicznych wiec twoje doswiadczenie garazowe mozna porownac tylko do braku doswiadczenia.Moze u Ciebie na wsi szczytem techniki jest owijanie auta folia ale ja wole zostac przy matach magnetycznych-dzieki za rade.O moj jezyk obcy sie nie obawiaj ale o swoj ojczysty-moj nick to KOTIN...Ty juz nie reklamuj lepiej turkow bo bez reklamy mam po nich pelno roboty...I na koniec powiedz nam wszystkim jak ktos kto pierwszy raz przystepuje do takiej operacji ma sie wzorowac na tych filmikach.Masz bzika na punkcie sil dociagania srub wiec pokaz gdzie fachowiec uzywa dynamometru,blokada powiedz gdzie taka kupic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dosc ze dukacz to jeszcze i slepy :8)

Ty oryginalne czesci to kupujesz FEBI i z tym sie zgodze :mrgreen:

Koltin juz lepiej ty po turkach i jugolach nie poprawiaj bo wyjdzie z tego bigos.

A wiesz dlaczego zabojad uzyl folii a nie mat magnetycznych?

Bo maty lezac w zakladzie sa ujebane w kurzu i piasku przez co rysuja lakier na autach :mad2:

Moje doswiadczenie garazowe mowi mi by unikac takich mechanikow jak ty bo oni sie tylko nadaja do golfow i passatow TDI

Auta klasy premium potrzebuja mechanika z pasja ktory czyta diagramy serwisowe i sie wciaz rozwija.

Kiedy dokupiles nowe narzedzia hazet czy sata?

Ucz sie koltin by dokrecac wlasciwym momentem Nm czesci bo wtedy robota jest wykonana porzadnie :8)

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Typowy styl kumatego-jak czegos nie ma to ktos jest slepy :mrgreen:

Bo maty lezac w zakladzie sa ujebane w kurzu i piasku przez co rysuja lakier na autach

Tylko jak ktos ma taki porzadek jak ty w stodole-ty mozesz sobie foliowac auto ,mozesz nawet go wczesniej oblozyc workami po ziemniakach czy cemencie i uczyc tego swoich ziomali...

Auta klasy premium potrzebuja mechanika z pasja ktory czyta diagramy serwisowe i sie wciaz rozwija.

Wielu ludzi na forum szuka dobrego mechanika wiec sypnij adresem to bedziesz mial pierwsza dobra porade na swoim koncie.

Kiedy dokupiles nowe narzedzia hazet czy sata?

Nigdy takich nie kupowalem bo pracuje GEDORE ale ty o takich pewnie nie slyszales

Ucz sie koltin by dokrecac wlasciwym momentem Nm czesci bo wtedy robota jest wykonana porzadnie

Naucz tego w pierwszej kolejnosci swoich idoli z filmikow :duh: :duh: :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam silnik N47 D20A co robić ? Jak żyć ? W sumie martwię się na zapas bo auto było na tej akcji serwisowej, powiedzieli że OK, wymienili co musieli i do tej pory silnik pracuje tak jak u niektórych świeżo po wymianie łańcucha. Ale co w przypadku tego koła zębatego ? Ładować pierdyliard cebulionów czy dać se spokój i nawijać nowy łańcuch na stare koła (o ile nie są już igiełki zamiast zębów) ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja sie jeszcze nie spotkalem zeby lancuch skosil zebatke na wale ( zebatka jest twardsza od lancucha ) wiec chyba twoje obawawy sa na wyrost...Gdy przyjdzie czas na Twoj rozrzad to smialo wymieniaj ,wraz z zebatkami ktore sa wymienne i smigaj dalej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dokladnie tak.Dopiero silniki po 2009 maja wymienna zebatke walu korbowego

 

czy ty widziałeś kiedyś n47 na oczy, jaka zębatka po 2009 roku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.