Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To i owo skrzypi, fotele bez wentylacji to jest duży ból, układ kierowniczy gumowaty - nie czuje w nim drogi jak np. w Giulii... To jest na pewno bardzo dobry samochód, ale za taką kwotę szału nie ma.
  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jaki miałeś silnik?

Optima była z 2.0T. wystarczał. Skrzynia AT6 też wystarczajaca, choć mogliby tam wstawić 8kę. ZF z BMW ma tu przewagę.


Zadowolenie łatwiej jest opisywać jakościowo niż ilościowo. Stąd te mój wpis. Sumaryczna ocena elementów 4 jest wysoka (jak cena za nie), jednak jest tu jak w fizyce jądrowej: twór powstały z tych elementów waży mniej niż ich suma i tak oceniam 4kę. Jest w niej pewien deficyt.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Kurcze, ale cringe załapałem po przeczytaniu ^ :D :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tego co kolega pisał wcześniej https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=180&t=330772&p=2456161#p2456161

To chyba 440i. Patrząc na historie jego wypowiedzi można podsumować ze uważa ze nie ma co przepłacać za silnik bo 2.0 wystarcza. W poprzednich postach cieszył się ze kupil 4 w cenie stingera wiec skoro 4 za droga s stinger w cenie 4 tzn ze ogólnie auta z więcej jak 2 litry pod maska dla kolegi za drogie.

Opublikowano

Słonik40 - tak, uważam, że nie warto dopłacać w tym samochodzie do 6 cylindrow - jak dla mnie, nie ten typ auta, gdzie ma to znaczenie.

Mamy też inny pojazd - tańszy od wyposażonego 440i z ponad dwa razy większa pojemnością i taką dozą przyjemności akustyczno - grawitacyjnych, że 4ka przy nim blednie... I może to jest problem.

Absolutnie jednak na BMW nie narzekam - po roku od zakupu opisuję po prostu poziom mojego zadowolenia i ewolucję postrzegania tego auta.

Opublikowano

Gust jest jak 4 litery - każdy ma swój. Ja uważam że 3er i 4er tylko warto kupić z 3.0t. Rozumiem jak ktoś nie może dopłacić, ale jak się ma to warto. I mimo iż BMW, Audi czy MB też w niektórych aspektach potrafią rozczarować - to wole takie rozczarowanie. A odnośnie Alfy to G q4 testowałem - sorry ale dla mnie prowadzenie i osiągi na żywo to porażka. Może qv robi przeciąg ale to już inny rewir niż zwykłe 4er. Tak samo mam z autami z US. Nie miałem Vette czy konkurenta z V10 ale mieliśmy dwa inne V8 wynalazki i poza dźwiękiem nic tam nie było. Uważam że 440i, S5, C43 to najfajniejsze co można w tym budżecie dostać.

Sam widzę sporo wad w 4er i mam świadomość że ogólna trwałość auta jest na przeciętnym poziomie. Niestety od kilku lat to standard w całym automotive. Ale auto tego typu dla mnie to złoty środek w kwestii osiągów, prowadzenia, komfortu i fun factor.

Opublikowano
Ja wybierajac 4 jezdzielm 420d, 330i i szczerze wogole to nie jechalo. 420d od 180 to juz sie tylko toczylo nie wspominajac juz o panujacym halasie, a 330i no niby jechalo ale wiecej żonglowal biegami, zeby zamaskowac brak mocy. Dopiero jak wsiadlem do 440i to wystarczylo pierwsze tysiac metrow zeby zakochac sie w tym aucie. 60 tys. zl. to duza roznica w cenie wzgledem 330i ale roznica warta kazdej zlotowki. Moim zdaniem lepiej wziac mniej wyposażenia dodatkowego, a kase przeznaczyc na wlasciwy motor.
Opublikowano
Mam 428i i jak dla mnie szału nie ma... te cholerne szyby bezramkowe, ogólnie w środku jakoś tak głośno. Mam jeszcze f15 i porównując, o ile można to zrobić, niebo a ziemia, oczywiście niebem jest F15... :)
Opublikowano
Ta samą seria samochód F tutaj premium i tutaj premium no i każdy samochód swoje kosztuje i jest to BMW więc powinno być podobnie ? A czy 4 to jakiś produkt uboczny BMW żeby był gorszy ?
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Nie rozumiesz, seria 4 i seria X5 to inne klasy aut.

seria 4 to klasa średnia segment D natomiast X5 to klasa wyższa segment E. Inaczej, to tak jakbyś porównywał Merca C do E i narzekał na C, albo, że 3 jest gorsza niż 5, a przecież to i to BMW.

Opublikowano
Nie porównuję jako klasy auta, a jedynie jako moje odczucia, ale oczywiście - przyznaję Ci rację, nijak porównywać suva do 4er. Miałem również F30 - lepsze, F10 - lepsze, nawet chyba teścia e60 lepsze :D. Najbardziej denerwują mnie te cholerne szyby bez ramek, kiedyś miałem vw scirocco gdzie było też takie super rozwiązanie, za głośno. Trochę narzekam ... :D ale jakoś tak mnie ona denerwuje i jeszcze jara 12,5 l przy takiej normalnej jeździe, kolega ma z X i mu pali średnio 8.8, jeździłem kiedyś tam 428i z Xem też i przy tempo 120 6.5 l jakoś. Chyba stary jestem i potrzebuję 1.2 TSI... :D
Opublikowano
To fakt szyby bez ramek są tragiczne pierwsze co wrszlem do F36 to moje odczucie w BMW E90 było ciszej dużo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.