Skocz do zawartości

[E60 LCI] wybór żarnika xenonowego


P3LSON

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim. Stoję przed wyborem żarnika xenonowego w swoim BMW E60 LCI. Te, które są obecnie zamontowane niestety są u progu swojego żywota.


Zasadniczo rozważam już tylko 2 opcje, prosiłbym forumowiczów o porady (najbardziej tych co poniższe modele mieli okazję testować).


1. PHILIPS XENON WHITE VISION D1S +120% (5000K): http://allegro.pl/philips-d1s-white-vision-zarnik-xenon-120-2-gen-i6673816324.html

2. Philips D1S X-Treme Vision Xenon gen2 +150% (4850K): http://allegro.pl/philips-d1s-x-treme-vision-xenon-zarnik-gen2-i6560943175.html


Cena ta sama, więc to kryterium odpada. Właściwie byłem już przekonany do tych drugich, ale korci mnie aby uzyskać jeszcze jaśniejsze światło. Nie chciałbym przesadzić, bo pamiętam, że im więcej K tym gorzej w deszczu.


Dzięki za krótkie porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też wymieniłem żarniki na Osram Cool Blue 6000K od tego sprzedawcy :

http://allegro.pl/2x-zarnik-ksenon-xenon-d1s-osram-cool-blue-6000k-i7231340732.html

ale nie jestem zadowolony bo świecą jak moje poprzednie zwykłe osramy xenarc o temperaturze 4300K

Myślałem, że te nowe będą świeciły na niebieskawo a świecą tak samo jak te stare. Oryginalne są wg kodów na opakowaniu i żarniku sprawdzałem na stronie http://www.osram.com/trust

Ogólnie w BMW E60 są słabe światła, wcześniej miałem A4 B7 i tam świeciły dużo lepiej i szerzej.

Wymieniłem nawet przetwornice na nową ale to nic nie dało i żarniki świecą na biało ale tak bardziej żółto. Może kiedyś też sprawdzę te Philipsy.


Tu są też Philipsy D1S White Vision gen2 o 100 zł drożej, nie wiem skąd ta różnica cenowa i też od autoryzowanego sprzedawcy PHILIPS.

http://allegro.pl/philips-d1s-white-vision-gen2-xenon-zarnik-120-i6556491371.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też wymieniłem żarniki na Osram Cool Blue 6000K od tego sprzedawcy :

http://allegro.pl/2x-zarnik-ksenon-xenon-d1s-osram-cool-blue-6000k-i7231340732.html

ale nie jestem zadowolony bo świecą jak moje poprzednie zwykłe osramy xenarc o temperaturze 4300K

Myślałem, że te nowe będą świeciły na niebieskawo a świecą tak samo jak te stare. Oryginalne są wg kodów na opakowaniu i żarniku sprawdzałem na stronie http://www.osram.com/trust

Ogólnie w BMW E60 są słabe światła, wcześniej miałem A4 B7 i tam świeciły dużo lepiej i szerzej.

Wymieniłem nawet przetwornice na nową ale to nic nie dało i żarniki świecą na biało ale tak bardziej żółto. Może kiedyś też sprawdzę te Philipsy.


Tu są też Philipsy D1S White Vision gen2 o 100 zł drożej, nie wiem skąd ta różnica cenowa i też od autoryzowanego sprzedawcy PHILIPS.

http://allegro.pl/philips-d1s-white-vision-gen2-xenon-zarnik-120-i6556491371.html

 



@HouseNight, dziękuję za Twoje opinie. Też widziałem te żarniki, nie wiem z czego wynika różnica 100 zł podczas gdy wyglądają one na ten sam model.


Jeśli chodzi zaś o Twój przypadek - sprawdzałeś stan odbłyśników? Byłem u jednych majstrów ostatnio żeby sprawdzić żywotność swoich żarników i powiedzieli mi, że mogę mieć nawet ultra, mega super żarniki za 2000 PLN - jeśli odbłyśniki w soczewce są wypalone to nic nie pomoże. I faktycznie pokazywali mi różnicę między wypalonymi a nie. Te pierwsze wyglądały jak dno grilla po sezonie, natomiast te nowe/regenerowane niemal jak lustro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wpisz w google albo wyszukiwarkę forum "regeneracja lamp bmw" linków znajdziesz kilka, dość często przewija się firma z 'hc' w nazwie, sam się zastanawiam czy im nie posłać lamp na wiosnę. Trochę boję się tego rozklejania ale na cięcie na pewno się nie zdecyduję.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

i jak kupiłeś już któreś?

 

Jeśli chodzi zaś o Twój przypadek - sprawdzałeś stan odbłyśników? Byłem u jednych majstrów ostatnio żeby sprawdzić żywotność swoich żarników i powiedzieli mi, że mogę mieć nawet ultra, mega super żarniki za 2000 PLN - jeśli odbłyśniki w soczewce są wypalone to nic nie pomoże. I faktycznie pokazywali mi różnicę między wypalonymi a nie. Te pierwsze wyglądały jak dno grilla po sezonie, natomiast te nowe/regenerowane niemal jak lustro


Jak wymieniałem żarniki to chciałem wyjąć soczewkę z odbłyśnikiem, żeby ocenić jej stan i przeczyścić ale mi się nie udało, trochę było widać odbłyśnik raczej w bardzo dobrym stanie jak lustro i nie był matowy tylko błyszczący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem w na alliexspres kilka kompletów d1s jedne udzoco przypominały osram cool Blue Intens. Ale jak dla mnie porażka słabo świeciły potem założyłem 6000k opakowanie zamienne na żarniku pisało philips nawet nawet ale jak wszyscy piszą kiepska widoczność w deszcz po za tym super obecnie założyłem 5000k żarniki z napisem philips i przy nich zostanę jest delikatny poswiata kolorowa w deszcz świecą dobrze barwę mają troszkę bielsza ale po włączeniu drogowych h7 nie widać dużej różnicy bo jak miałem 6000k po włączeniu drogowych wydawało się że ledwo świata.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem fabryczne philipsy na BOSMA 6000K i jest luks.A juz chciałem wcześniej odblysniki regenerowac.Okazało się tylko zajechanymi zarnikami.Dodam ze barwę miały normalna biała ale nie przekładalo to się na drodze nic.

Zrobiłem na nich z 50 tys i nie widzę żeby coś się pogorszylo w sile święcenia.Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.