Skocz do zawartości

[E87] Awaryjne otwieranie auta


Gino71

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Potrzebuję pilnej pomocy dla kolegi, którego rodzice są w posiadaniu BMW E87 116i 2006 r. Auto stało dłuższy czas na dworze nie uruchamiane i padł akumulator i teraz nie sposób go otworzyć. Wkładka w drzwiach stawia opór w obie strony, owszem jest pewien zakres ruchu grota ale nic to nie daje auta nie można otworzyć. Co w tej sytuacji auto zamknięte bez prądu. Co robić jest jakiś patent na otwarcie bez prądu maski bądź bagażnika? Dziękuje za pomoc. Edytowane przez Gino71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takich tematow u Nas na forum jest sporo. Mozesz wsrod nich wyczytac rozne sposoby otwarcia, np. Wyjecie lampki podswietlenia rejestracji i podpiecia pod kabelki drugi akumulator badz prostownik. Chyba najprostszy i najszybszy. Powodzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wątpie aby podpięcie prądu pod rejestracje pomogło. Jak żarówka auta kiedyś była podpięta pod akumulator to może i tak. A teraz żarówka idzie do modułu FRM i nie ma to za chiny prawa zasilić auta. Co najwyżej zjarasz se ten moduł.

Najlepsze wyjście to chyba rwać nerkę i tu spróbować dostać się do komory silnika i podpiąć zasilania. Nie wiem jak wygląda przejście jabla plusowego pod autem. Może tu gdzieś się da podpiąć plus.

Ja bym tu próbował podpiąć akumulator

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e87-116d-sha/repair-manuals/61-general-vehicle-electrical-system/61-12-auxiliary-cable/1VnXfu7WHN

Mase przyczepiasz gdzie chcesz. A plus z tyłu auta. Mniej więcej gdzie zaznoczone to jest na pierwszym rysunku. Na drugim rysunku, widać te śruby które nas interesują. Będzie to dość ukryte, za taką plastikową wanną. Innego pomysłu to ja nie mam.

Edytowane przez Jack79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No słuchaj jakby to było takie łatwe dostać się do zamkniętego auta to by wszyscy je kradli. Lipa że jest zamek w drzwiach zepsuty. No ja innego sposobu nie znam. Trzeba podpiąć prąd do kabla plusowego, a nie żaróweczek. Możesz to zrobić otwierając maskę, albo pod śruby z linku. Co do maski to wyjęcie nerki to początek, potem jakoś trzeba otworzyć zamek, ale nie wiem też jak. Ludzie piszą że trzeba lewą nrkę rwać, czyli tą od strony kierowcy.

To może bić szybę?!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie unikniesz podniesienia auta i zrzucenia plyty oslonowej silnika ale jak juz kolega to uczyni to niech luknie czy nie bedzie mial lepszego dostepu do rozrusznika lub alternatora-podajac napiecie na glowny przewod efekt bedzie identyczny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj jeszcze jednego. Weź suszarę i dmuchaj na zamek. W mojej jedynce miałem taki problem jakiś miesiąc temu, zamarzł zamek i chodzil o jakieś 15 stopni w te i we w te, ale nie dało się z klucza otworzyć. Dopiero jak się rozgrzał to zaczął działać normalnie.

Pogoda teraz jest jaka jest, atak zimy w marcu, sprzyja zamarznięciu zamka. A spróbować nie zaszkodzi zanim zacznie robić się coś bardziej inwazyjnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadz kluczyk w zamek, wez cienkie plaskoszczypy i chwyc porzadnie za grot klucza. Potem uzyj sily i przekrec. Opor stawia jedynie brud, rdza i inne syfy. Sila pomoze, nie powinno nic sie uszkodzic. Sprawdzone niedawno w innym aucie :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No ja bym tak na siłe nie kręcił, bo łatwo o rozwalenie zamka. Potem problem, bo trzeba naprawiać zamek takim oto zestawem

http://allegro.pl/zamek-wkladka-bebenek-klamka-bmw-e81-e82-e87-przod-i6990810596.html

W zeszłym roku tak w SEACIE otworzylem drzwi na siłę. Pękła jedna z tych podkładek i dupsko. Lepoej podgrzać, ale się nie siłować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla potomnych :


Rozladowany kluczyk mozna podladowac na ladowarce indukcyjnej od szczoteczki do zebow...

Potwierdzam ze to dziala bo wlasnie sam musialem tak zrobic.

Auto stojace przez 3msc w garazu a kluczyk lezal w domu i padl kluczyk a nie akumulator :roll:

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wymyśliłem a szukałem w sieci rozwiązania gdy kluczyk sie rozładowal.

W USA ktoś na to wpadł i kilkaset osób przetestowalo.

Stacyjka w bmw laduje 4.2V a szcoteczka 1.2V ale daje radę na tyle co by otworzyć drzwi.

Dziwi mnie to ze jeszcze żadna firma nie wpadła na to by zrobić taka ładowarke do kluczykow.

Niektórzy w nowszych wersjach porsche laduja kluczyki tez ładowarke indukcyjna do smartfonow która można zamówić w schowku znajdującym sie w podlokietniku.

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytajac tego posta z ciekawosci wzialem drugi kluczyk, ktory nie byl uzywany ponad rok. Po wlozeniu do stacyjki wyskoczyla kontrolka symbolizujaca niedoladowanie.

Zostawilem kluczyk w stacyjce na "pozycji" zaplon na noc.

Rano kluczyk byl juz naladowany :)


Oczywiscie odbylo sie to w garazu :) i na podlaczonym prostowniku do akumulatora - dla pewnosci nierozladowania zalaczonym zaplonem.


Tak wiec kluczyk laduje sie nie tylko podczas jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiem jak w benzynie ale u mnie po 15 minutach w dieslu jest automatyczny hebel który odcina prąd z urządzeń.

Może i kluczyk sie laduje tak ale nie sprawdzalem tej metody.

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.