Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jak w temacie kilka razy przy mocniejszym wyprzedzaniu w okolicach 150 km/h (na równej drodze) potrafi mi mignąć kontrolka od asc i czuć delikatnie szarpnięcie tyłu auta na diagnostyce nic nie wyszło ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać usterki .
Opublikowano
Panie widać masz zdrową motornię,że przy takiej prędkości zrywa trakcję. Może opony już stare,twarda guma i nie kleją zbyt dobrze, bo jeśli czujnik ABS czy inna usterka nie wyszła na kompie to nie ma co szukać na siłę
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Witam jak w temacie kilka razy przy mocniejszym wyprzedzaniu w okolicach 150 km/h (na równej drodze) potrafi mi mignąć kontrolka od asc i czuć delikatnie szarpnięcie tyłu auta

 

Może to taki fabryczny ogranicznik prędkości albo antyradar... Skoro przy 150kmh się włącza, to znaczy, że dopiero wtedy zaczynasz wyprzedzać (czyli dopiero przyspieszasz), a nie kończysz już z pełną prędkością... :mrgreen:

Opublikowano
Jedyny błąd odnośnie prędkości siedzi w klimatroniku ale czemu tam nie wiem bo co ma klimatyzacja wspólnego z kontrolą trakcji , podmienię jeszcze moduł abs-u bo mam drugi na zapasie , opony goodyear ultra grip z "15 roku bieżnika jeszcze sporo a i na letnich zdarzyło mi się to samo na A2
Opublikowano
Podejrzewam pierwsze objawy uszkodzenia czujnika lub łożyska.

Przy 150km/h 530d nie straci trakcji. Za słaby silnik.

no ale to by zapisywało błąd w sterowniku abs , rok temu padł mi sterownik abs gubił sygnał z czujnika na prawym tylnym kole paliło się asc na zegarach nawet jak zaczynał znowu łączyć to błąd się w sterowniku zapisywał a w opisie była prędkość i przebieg teraz nie ma kompletnie nic .

Opublikowano
Będzie czytać np mniejsza prędkość. Dlaczego komp ma to traktować jako błąd? Od tego jest kontrola trakcji by w razie innej prędkości kół /koła ustabilizowac ją. I nie masz wtedy błędu.
Opublikowano

A u mnie ta kontrolka miga co jakiś czas przy prędkości ok. 95-110 km/h i delikatnie poszarpuje. Musze jechać albo do 90, albo powyżej 110 km/h. Tak się dzieje na letnich 18-tkach i 17-tkach zimowych.

Wymienione oba tylne łożyska.

Dodam, że przy wolnej jeździe ciężej chodzi wspomaganie. Czy to może mieć coś wspólnego z serwotronikiem ? (malejąca siła wspomagania wraz ze wzrostem prędkości).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.