Skocz do zawartości

E90 Rozładowuje się akumulator - prąd ucieka.


insane

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem z baterią. Nie mam pojęcia czy ktoś ja rejestrował, nie jestem pewien czy powinienem teraz ja rejestrować...powinienem? Rejestracja nie zaszkodzi? Bateria nie jest już nowa ale jest sprawna, sprawdzałem w serwisie boscha (bo mam akumulator boscha).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja bym to zostawil tak jak jest.

 

Jesli ktos kupil nowa baterie i jej nie zarejestrowal to komp ja prawdopodobnie przeladowywal (ladowal ja nadal tak jak stara baterie) wiec automatycznie aku traci swoje wlasciwosci.

 

Problem w tym ze nie wiesz kiedy aku zostal wymieniony. Jesli zostal wymieniony nie dawno to pewnie ponowna rejestracja by mu nie zaszkodzila, jesli dawno to pewnie pogorszysz sprawe rejestrujac go ponownie poniewaz komputer bedzie ja ladowal za malym pradem (aku bedzie nie doladowane).

 

Najpewniej byloby kupic nowa i zarejestrowac ja samemu wtedy masz pewnosc na czym stoisz.

 

Wydawalo mi sie kiedys ze widzialem opcje w Carly for BMW odczytania poprzednich rejestracji baterii ale musialbym sprawdzic bo glowy sobie uciac nie dam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy możliwe jest, że akumulator rozładowuje sie szybciej ponieważ chłodnica jest zapchana środkiem uszczelniajacym (cały układ był tym zapchany), sensor na chłodnicy pokazuje błędne wyniki co skutkuje ciągłą praca wentylatora I pompy? Chyba powoli dochodzę do źródła problemu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, bateria dalej sie rozładowuje.wczoraj czyscilem wnętrze, otworzyłem tylko samochód aby dostać się do środka. Czyscilem bez włączonego kluczyka mimo to bateria prawie do zera w ciągu pół godziny (prawie, czyli auto zapalilo Ale z problemami, po odpaleniu wróciły błędu m.in 4x4, zolta zebatka z wykrzyknikiem). Gdy normalnie używałem, jeździłem autem, wszystko było ok, bateria pada gdy jestem w aucie.co to może być?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Koledzy potrzebuje pomocy. Niedawno kupiłem e91 2.0 i od dwóch miesięcy mam problem z prądem. Przykładowo odstawiam auto w garażu przychodzę rano naciskam kluczyk i nic niema prądu auku puste. Odpale na kable i tydzień nieraz dwa dni jest wszystko ok. Niekiedy Odpale jadę do sklepu po 15 minutach aku puste. Wymieniałem aku i adaptowalem na nowo nic nie pomaga. Pomocy bo ja nie mam pojęcia .Może być to przyczyną że nie ma telefonu został on wyciągnięty i jest tylko wtyczka w podłokietniku ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Hej Pany (I Panewki :) )

Auto to E90 2006 325i (218Hp) USA Automat

 

Kupiłem jakieś 1,5 roku temu akumulator Warty 680 , 74 Ah (taki był wcześniej), od pół roku auto słabo kręciło żeby zapalić jakby brakowało mu mocy (prądu), między czasie aku ładowałem prostownikiem (elektronicznym), wczoraj rano odpaliłem nie bez trudu, pojechałem do pracy, musiałem pojechać na miasto, po zaparkowaniu nie mogłem odpalić nie ma siły kręcić, odpaliłem z kabli, wróciłem do pracy, znowu odpaliłem i pojechałem do zaprzyjaźnionego warsztatu. Po ok 30 minutach auto znowu nie chciała odpalić ) nie miał siły kręcić rozrusznik. Kable nie pomogły, nie miał stale siły kręcić i tyle. Dziś kupuje nowe aku, nieco mocniejsze (tak wiem wprogramować zrestować itd), innych objawów brak, błędów nie ma. Auto normalnie ostatnio stało prawie miesiąc w garażu i odpaliło bez problemu.

 

Tutaj moje pytanie: Czy aukumulator mógł paść tak z dnia na dzień? Ładowanie jest jest ok, z resztą po odpaleniu nie ma żadnych objawów jakby nie było (było mierzone, na kompie i miernikiem). Mieliście problem z ciężkim odpalaniem?

Może też ktoś miał taki problem, bo trochę poszperałem i problem z rozładowanym aku jest dość powszechny.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zapisałeś wymianę obecnego aku pół roku temu? Sprawdziłeś jaki jest wpisany w sterowniku? Sprawdź pobór prądu po uśpieniu auta (15-20 min.).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec po wymianie akumulatora , na nowy mocniejszy ( nie był wprogramowywany ), wymieniałem wczoraj dzis po pracy jak odpalałem cieżko kręcił , po przejechaniu 15 km i zaparkowaniu juz nie odpalił. Po 30 min ładowania odpalił nie bez trudu. Znowu jazda 25 km i nieodpalil bez rozruchu. Potem mi zgasł na ulicy odpaliłem z kabli przejechałem 10 km obroty zaczęły spadać i zgasł. Juz nie odpalił - skończyło sie Assistanecem - ma dość !!! :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem co zrobiłem:

Komp - zero błędów , live data bez uwag, wszystkie napięcia w normie znaczy na ( zielonym) sprawdzałem inpa

Wymiana AKU - mocniejszy BOSH itd wytrzymał jeden dzień

Lądowanie 14,5, na klemach, AKU na postoju 12,6

Czyszczenie klem , montaż demontaż ( czyszczenie masy)

Sprawdzenie bezpieczników

Sprawdzenie przekaźników

Sprawdzenie poboru prądu

Reset ECU , skrzyni itd

 

Objawy - nalodowane AKU pali bez problemu , z każdym kolejnym

Odpaleniem gorzej , godzina pracy silnika, po zgaszeniu auto nie odpala. Z rozruchu ( plus pod maska) odpala po zgaszeniu znowu trzeba prądu z innego auta, Ok olejnych 20 minutach jazdy nie odpala juz od drugie auta zostaje laweta. Stoi w serwisie czekam na diagnozę ale serio juz mam dość BMW, mam dwa inne auta w tym Alfa Romeo ( Brera) które rocznikowo jest takie samo jak BMW nawet przebiegi podobny i tylko leje wahe i wymieniam olej i nic tam sie nie dzieje. Tutaj Non stop, jak nie błąd odczynnika hamulców , to niedziela navi, jak nie navi to błąd wspomagania, mat na siedzeniu. I wciąż czytam to „POPULARNY PROBLEM TEGO MODELU” ... serio?

Sorry ale wyrzucam juz swoją frustracje gdyż wszyscy mówią BMW to taki niezawodny wóz a wciąż jest jakiś problem? Czy to ja jestem takim pechowcem? Ale jak przekopuję net to porad odnośnie rożnych przypadłości jest masa.

Ehhhh No dobra to kto mi powie co konkretnie jeszcze powinienem sprawdzic ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego wstawiłem do serwisu. Rozrusznik? Hm to czemu na naładowanym AKU kreci od strzała, i nie ma problemu? Tak trochę śmiem twierdzić ze to wszystko gdybanie, rozrusznik mozerobic kilka rzeczy:

-zwarcie - byłby stały pobór prądu ale takowego brak lądowanie jest Ok.

-wytarte szczotki ale wtedy by nie kręcił lub kręcił co jakiś czas

- automat - wtedy by krecik jak szalony ale nie kole zamachowym lub sie blokował

- przewód styki itd- ale wtedy by nie kręcił -

W moim przypadku kreci tylko prądu mu brak - i po 3 próbie odpalenia nie ma siły zakręcić z odpowiednia siła.

 

W każdym razie stoi w serwisie, i czekam ba diagnozę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

ad.1

nie bedzie stalego poboru pradu.Rozrusznnik w stanie spoczynku nie znajduje sie pod napiecien.Napiecie pojawia sie w nim w czasie startu gdy automat zewrze styki

ad.2

zanim dojdzie to tego jest etap ciagniecia ługu -szczotka ma slaby styk z komutatorem i iskrzy ale przy dobrze naladowanym aku kreci a jak troszke pradu ubedzie to sie bedzie meczyl

ad.3

twoje objawy nic nie wskazuja na automat-on ma tylko wyrzucic zebatke zeby sie zazebila z kolem zamachowym

ad.4

przewod to nie tylko plus -minus tez jest wazny bo zamyka obwod i nawet bym powiedzial ze minus jest wazniejszy

to by bylo na tyle

jeszcze Ci powiem co moze byc w rozruszniku a czego nie wymieniles

uszkodzone uzwojenie wirnika

wypracowane tulejki

Jak auto jest w serwisie to go wylecza szkoda tylko twojej wyrzuconej kasy na aku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nawet obstawił rozrusznik ale nowy AKU stracił moc po 5 odpaleniach i jednym dniu jazdy. Co wiecej rozrusznik kreci silnikiem bardzo słabo ale jednak. No zobaczymy co mi powiedzą. Najlepsze jest ze stało sie to po tym jak odebrałem auto wczesniej palił za każdym razem ( miał wymieniane amory tył) wiec w sumie bez znaczenia. Na razie czekam i sie okaże co sie dzieje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja bym nawet obstawił rozrusznik ale nowy AKU stracił moc po 5 odpaleniach i jednym dniu jazdy.

Jesli sprawny rozrusznik pobiera np 200 A pradu to jesli bedzie uszkodzony pod wzgledem elektrycznym potrafi pobrac nawet trzy razy wiecej w zaleznosci od usterki.Latwo to sprawdzic bo towarzyszy tem nadmierna temperatura rozrusznika ale dla Ciebie juz jest za puzno bo nie masz dostepu do auta.

Pisales ze masz ladowanie 14,4 V jesli auto z klema ibs laduje na max to znak ze w aku jest grubo za molo pradu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstępna diagnoza u mnie to problem z przewodem plusowym idącym wzdłuż auta,po jego oczyszczeniu, póki co problem zniknął, do regeneracji pozostają tulejki na rozruszniku ale ten sam w sobie działa.

Na razie otrzymałem info telefonicznie, gdyż auto jest jest jeszcze na diagnostyce skrzyni biegów, ale podobno dwa dni odpalali i wszystko było ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
do regeneracji pozostają tulejki na rozruszniku ale ten sam w sobie działa.

Jak masz auto w warsztacie to wymien przednia tulejke -ona jest osadzona w korpusie skrzyni biegow i szybciej sie zuzywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz już sam nie wiem, jestem umówiony w kolejnym serwisie specjalizującym sie diagnostyce/elektryce BMW, po oczyszczeniu przewodu plusowegonpojezdzilem autem jeden dzień powiedzmy 6-7 odpalen najpierw na stacji cieżko zakręcił ale odpalił, kolejne trzy razy pali bez problemu potem mały postój cieżko kreci ale odpalił, teraz pod domem nie odpalił, kable podłączone pod maskę po 10 min odpalił. Zauważyłem jeszcze jeden objaw po dodaniu i puszczeniu gazu obroty falują konkretnie spadają do 500 obr , i tak przez chcwe na kompie błędów nie znalazłem, połączyłem sie przez INPA , kolejna rzecz podłączyłem ręczny interfejs jak jadę mam lądowanie Ok 14,3-14,6 ( z obd2) ale przy falowaniu spadają do 12,4 V . Kolejna rzecz przy 140-150 km/h auto zdławią jakby zabrakło mu prądu na sekundę dzieje sie tak tylko przy dynamicznym przyspieszaniu kiedy mam kickdown lub mocno wciskam gaz jak przyspieszam płynnie nic sie nie dzieje. Tracę cierpliwość!!! AKU mam dwa jeden nowka sztuka drugi Ok roku tez badany testerem i jest Ok. Ja rozumiem pobór prądu podczas postoju, rozumiem brak ładowania ale wyglada to tak jakby cos dawało duży pobór lub jakby gubił prąd - przewód masowy w bagażniku wyczyściłem, odkręciłem itd. HELP - walczę z tym juz serio długo spotkał sie ktos z czymś takim lub podobnym ????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To co mozesz jeszcze sam zrobic to przeczyscic polaczenia przewodow elektrycznych rozrusznik - alternator oraz masa karoseria - silnik i akumulator- karoseria

Jesli to nie pomoze to rozrusznik pod lupe i wymiana tulejek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.