Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Drodzy forumowicze!

 

Podejrzewam, że moje pytanie jest głupie i kompletnie bez sensu ale interesuje mnie, czy jest możliwość zamiany silnika z n47 na b47 do f10 przed liftem. Znajomy ma możliwość kupna w dobrej cenie f10 przed liftem ale bez silnika, tzn z uszkodzonym silnikiem. Cena podobno na tyle okazyjna, że opłaca się kupić to auto i zamontować w nim nowy silnik, a z uwagi informacje dotyczące awaryjności n47 znajomy zastanawia się, czy może zamontować w tym aucie silnik b47.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Nieopłacalne, poza tym z ta opinią to przesada.
Opublikowano
Ok, dziękuję za odpowiedź, mógłbyś, chociaż w jednym zdaniu, napisać dlaczego to jest nieopłacalne?
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Inny sterownik silnika, a jak silnika to i skrzyni...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kompletny silnik z osprzętem, inna turbina, wydech z dpf, skrzynia, dolot, obudowa filtra powietrza i pewnie jeszcze milion innych rzeczy.
Krzysztof
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A to nie prościej zrobić w n47 łańcuch i wszystko co potrzeba przed włożeniem? A potem dbać o silnik?

 

Send with handy.

Opublikowano
Kupic silnik ze skrzynią i komputerem dobry programista powinien to ogarnąć. Ale trzeba mieć dwa silniki przed sobą i patrzeć co jeszcze nie bedzie pasować.Nie jest powiedziane ze kolektor ma inne mocowanie do ukladu wydechowego i tak samo moze byc z poduszkami silnika.Troche roboty będzie .Jak się uda to rewelacja te b47 sa sporo tańsze od n47 i niby lepsze. Nie ma rzeczy niemożliwych no chyba ze dla serwisu BMW.
Opublikowano
Jak zwykle wszyscy dramatyzują i panikują, każdy silnik może paść, szczególnie jak serwisujesz na longlife co 30tyś km. Ja mam n47 i szystko chodzi idelanie, mam teraz 276000 nalatane, sam zrobiłem nim ponad 150tyś. Jak poczytasz forum to wszystko się sypie, n47, n57, n63. Najlepiej miesięczny kupić i tyle. Kup silnik, sprawdź od razu rozrząd, ślizgi i całe to badziewie, jak będzie ok to masz spokój na parę lat. Jeździć, cieszyć się autem a nie czytać forum ze sraczką co tam się może zepsuć.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A to nie prościej zrobić w n47 łańcuch i wszystko co potrzeba przed włożeniem? A potem dbać o silnik?

 

Send with handy.

 

Dokładnie tak. Mając silnik poza autem wymiana rozrządu (a to jedyna wada tego silnika) będzie drobnym zabiegiem. Po jakiego diabła kombinować z B47 to nie wiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.