Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja bym najpierw go przełożył w inne miejsce i sprawdził czy korekcja "pójdzie za wtryskiwaczem".

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

To że nie bierze oleju swiadczy o dobrej kondycji gładzi cylindrów i pierścieni tłokowych ;) A skad wiesz ze komora spalania w tłoku nie jest nadpalona ? ;)

 

Zamiana wtrysku z innym to 1 godzina roboty;)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Liczysz od rozrządu, nie regeneruj w żadnym wypadku wszystkich! Może okazać się, że "wyjdą" gorsze niż są, załatw jeden i po temacie, oczywiście dla pewności możesz przełożyć w inne miejsce na próbę, ale zaplanuj na to przynajmniej 3h, bo w 1h to można wymienić na 1 cylindrze (nie ma potrzeby zrzucania kolektora dolotowego) jak nie będzie stawiał zbytniego oporu oczywiście. Zawsze warto przy okazji wyczyścić kolektor oraz egr.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Kolektor zrzucalem juz z 5razy xD teraz zrzucam i zakladam w max 1h heh

Nie no i tak muszę wymienić konwerter cisnienia od egr to zdejme kolektor i od razu wymienie wtrysk.Narazie zamówiłem jeden z serwisu boscha niby robiony na eps200 czy jakoś tak,zamówiłem też kilka podkładek w w razie jakby trzeba było przekładać.Nie straszcie tą dziura w tłoku..Po rozgrzaniu korekta spada z 1.9 na 0,8 to chyba nie ma tragedii...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma tragedii, ale 2.0 można już jednak wyczuć na pośladkach :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Tak jak piszesz,troszkę czuć na posladkach :mrgreen: ,ale w sumie nie trzesie budą tylko troszke falują obroty i czuć,że silnik kuleje na któryś cylinder.Wtrysk juz idzie pocztą oby skończyło się tylko na wymianie wtrysku..

Powoli zaczyna mnie irytować to auto bo pakuje kase,żeby było w jak najlepszej kondycji a zawsze coś dodatkowego wyskoczy...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mawiają "będziesz miał wydatki" i chyba coś w tym jest :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Ale również "bedziesz miał wygodę" ;)

 

A tak serio..... to chyba moje ostatnie BMW :D

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Oczywiście przyjemnosc z jazdy rekompensuje w jakimś stopniu te wydatki...aleee wsadziłem juz ponad 5k w 4miesiace :duh: Oczywiście nie musiałem bo większość napraw to moje zboczenie,że auto ma być w świetnym stanie...

No coś za coś :)

Raczej to też moje ostatnie Bmw a przyjajmniej ostatnie używane ;)

Opublikowano

Ostatnio był u mnie chłopak z 3.0 d i ciągle jakieś awarie (a przebieg licznikowy ~ 220 tys. km). A to skrzynia, a to łożysko w kole, a to wtryskiwacz, a to dpf zapchany, a to jakieś porwane gumy w zawieszeniu, a to wszystkie bolączki modelu, aż w końcu zatarła się panewka i silnik został wymieniony na inną używkę (oczywiście nie bez problemów). Ponieważ zgubił klucz specjalny do kół pojechał do serwisu, a tam Pan pyta czy chce poznać przebieg... on oczywiście, że tak. Więc padła odpowiedź, że w 2014 było to ok. 420 tys. km :shock: plus on zrobił kilkadziesiąt tysięcy km, więc w sumie ma ok. 0,5 mln. Samochód szybko sprzedany i ktoś kolejny będzie się dziwił dlaczego to tak się wszystko psuje. Oczywiście nie twierdzę, że wszystkie są skręcone,

ale osobiście nie kupię używanego bmw, tylko nowy lub z bardzo minimalnym przebiegiem.

Pozdro dla walczących w uzyskaniu stanu idealnego.

Opublikowano
Nie twierdzę, że każdy ma skręcony licznik, ale nie ma się co oszukiwać im większy przebieg tym więcej awarii i jeszcze większa frustracja z rosnących kosztów.
Opublikowano

Zgadza się.U mnie jest 190tys potwierdzone w aso i na kompie i auto na tyle wygląda,ale dzieją sie rzeczy normalne gdy auto dobija do 200tyś i mógłbym to olać i jezdzić no ,ale uwielbiam mechanikę hobbistycznie i co chwile wynajduje coś do zrobienia xD mimo,że planuje sprzedać auto za pół roku bo potrzebuje wiekszego..Ktoś przynajmniej bedzie sie cieszył :)

Co do przebiegów itp to mialem kkiedyś focusa.1.8tddi za ktorego dałem 22tys zł a w naprawy wsadzilem 24tys zł w 4lata :) ale auto z holandi..niby bylo 180tys a w rzeczywistości 200tys wiecej i psuło się dosłownie wszystko..Tak więc zależy jak sie trafi..

Opublikowano

Jeżeli ktoś wychodzi z założenia (ja tylko leję paliwo i jeżdżę) to na pewno twoja teoria się potwierdza, ale jeżeli ktoś robi wszystko na bieżąco z nawiązką i prawidłowo użytkuje auto to przebieg nie ma żadnego znaczenia...

Auta które nie jeżdżą prawie w ogóle, też się potrafią sypać nawet bardziej, niż te używane jako taksówki...

 

Ale 80% ludzi właśnie używa tak samochodów, że eksploatuje na maksa (często nawet nie dbając) niektórzy nawet podstawowego serwisu nie zachowują, zrobią 200 czy 300 tys sprzedają auto a potem faktycznie robi się skarbonka bo powoli kumulują się rzezy do wymiany i wychodzą co chwile..

 

Nie twierdzę, że każdy ma skręcony licznik, ale nie ma się co oszukiwać im większy przebieg tym więcej awarii i jeszcze większa frustracja z rosnących kosztów.
Opublikowano
Eeee tam bez przesady. Ktoś kto normalnie użytkuje samochody od nowości do załóżmy 150-170 tys. km nie będzie znał problemów z dpf-ami, łożyskami w kołach, wtryskiwaczami, dwumasami, zużytymi alternatorami, kołami pasowymi i innymi pierdołami, które uprzykrzają życie i kosztują. Oczywiście awarie takie wcześniej mogą się pojawić (ale będą to raczej wypadki przy pracy) i nie chodzi tu tylko o leję paliwo i jadę.... wszystko się zużywa mimo dbania i nic nie jest wieczne... niestety
Opublikowano

W weekend będę wymieniał wtrysk w 535d i pytanie czy zrobie to inpą?jeśli tak to gdzie szukać tej opcji?

Ew.jeśli ktoś byłby miły i mógł napisać co i jak..

Z gory dziękuję!

Opublikowano

Jeśli masz niemiecką wersję to nacisnij ima ander (nie pamietam dokładnie jak to sie pisze)

 

A pozniej wklepujesz np dla 2 cyl : "ima2;tu numer" i dajesz enter ;) Zresztą.... tam masz przykład jak wpisywać ;) Jak wyskoczy bład to znaczy ze błednie wpisałeś.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.