Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jestem posiadaczem E36-tki mam problem z centralnym zamkiem: 1) jak zamknę to łapie wszyskie drzwi i otwiera - musze zamykac zawsze dwa razy 2) jest problem z drzwiami od pasażera nie zawsze chce załapac centralny zamek jak ma dobry humor to załapie jak nie to nie. Ktoś wie jak sobie z tym poradzić ??
Opublikowano
Odkurzam wątek, bo u mnie to samo:) Zarzućcie jakąś przyczynę, bo pan od elektryki mówi, że siłownik do podmianki:(
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
No witam panow. Smieszna sprawa bo ostatnio mam DOKLADNIE to samo. Zamykam na dwa razy i czasem wogole nie lapie... Dodam ze wszystko bylo ok dopoki nie odlaczylem akumulatora w celu zrobienia resetu DME. Jezeli rozwiazaliscie ten problem to podzielcie sie ze mna wiedza.
www.foto.gbart.pl
Opublikowano
Ponoć e36 to norma, wymiana siłownika da coś ale niedługo problem powróci, tak mi mówił elektryk który juz wymieniał mi siłownik, pojechalem do innego, żeby sprawdzic ze moze tamten coś chrzani, ale okazało się, ze nie jednak powiedział to samo co poprzednik, może problem jest innej natury niż by się wydawało
Opublikowano
Przeczytalem jeszcze troche postów na temat tego centralnego i potwierdzam to co mowisz ze w e36 to norma. Poszedlem jednak za czyjas rada i sprawdzilem kable idace do klapy bagaznika i bingo! Trzy przewody byly rozlutowane. Teraz wszystko dziala jak nalezy, nawet podswietlenie bagaznika dziala... male a cieszy. Rada dla innych: wczesniej mialem tak ze gdy zamykalem/otwieralem auto zamkiem w drzwiach to zamykal/otwieral sie zamek w bagazniku. Gdy jednak zamykalem/otwieralem zamek w bagazniku to zamki w drzwiach nie reagowaly. Moral z tego taki ze jezeli ktos bedzie mial takie objawy to znaczy ze urwany jest ktorys z przewodow idacych do klapy bagaznika, prawdopodobnie od czujnika zamkniecia zamka. Prawidlowe dzialanie polega na tym ze gdy zamykamy/otwieramy zamek bagaznika to powinny rowniez zamykac/otwierac sie wszystkie drzwi. Przynajmniej u mnie w e36. Eot
www.foto.gbart.pl
Opublikowano

m40: a w ktorym dokladniej miejscu rozlutowaly sie te kable? na kostce przy silowniku? czy ta czesc co widac pomiedzy zawiasem klapy a blotnikiem, czy moze w samym blotniku? (mowie o sedanie). u mnie do silownika dochodza dwie wiazki kabli: dwa grubsze (to chyba prad), i trzy cienkie (sterowanie), czy sie myle? gdzie powienien pojawic sie prad podczas zamykania auta z pilota?

 

dzieki

Opublikowano
m40: a w ktorym dokladniej miejscu rozlutowaly sie te kable? na kostce przy silowniku? czy ta czesc co widac pomiedzy zawiasem klapy a blotnikiem, czy moze w samym blotniku? (mowie o sedanie). u mnie do silownika dochodza dwie wiazki kabli: dwa grubsze (to chyba prad), i trzy cienkie (sterowanie), czy sie myle? gdzie powienien pojawic sie prad podczas zamykania auta z pilota?

 

dzieki

 

Tak jak pisze mm1972 sprawdz te czesc ktora widac po otwarciu bagaznika. U mnie ktos juz lutowal tam kable i kilka bylo na zgieciu peknietych. "Pospawalem" to lutownica i zamek dziala jak nalezy.

www.foto.gbart.pl
Opublikowano

no dzieki panowie.

oprocz tego ze wczesniej ogladalem te kable i wygladaly ze sa ok, to tym razem sie wkurzylem, rozprulem pol bagaznika i dalej nic nie znalazlem. ale mocniejsze szarpniecie kabli pokazalo, ze cztery sa przerwane. po skreceniu na krotko wszystko dziala, wiec tez musze sie zakrecic kolo lutownicy. jeszcze raz dzieki, wkrotce zwroce sie z nowymi problemami :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.