Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem ze znalezieniem przewodu, który można by przeciąć aby uniruchomić nieszczęsnego TDSa. Odcięcie pompy paliwa podającej ze zbiornika nic nie daje bo ta bestia nadal pracuje. Słyczałem, że w pompie wtryskowej jest jakiś elektrozawór, który można ciąć, ale nie mam pojęcia który przewód jest od niego i czy wogóle on jest wprowadzony do kabiny czy trzeba go szukać pod maską. Może ktoś podpowie co najlepiej odciąć w kabinie aby unieruchomić furkę, a no i najlepiej obwód do 15 amperów, bo taki jest przekaźnik w immobilizerze.

Sprawa jest dla mnie bardzo pilna!

Opublikowano

Podpinam sie pod posta:

w 525 TDS sedan '93

Co mozna "ciac" pod swoj ukryty przelacznik? Tak aby unieruchomic auto....... i cos co nie wplynie na poprawna prace calego samochodu.

Wylaczony... nie jedzie, nie odpala, wlaczony - smiga super ;D

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano

Witam.

Mozna załozyć swój "pstryczek" na rozrusznik, tak by po wyłączeniu pstryczka nie kręcił, jeżeli dobrze to ukryjesz to nik tego nie powinien znaleźć. Ojciec ma tak w Mercedesie W-210. montujesz na kablach do rozrusznika przekaźnik, od niego kable do pstryczka.

 

 

Można założyć swój elektrozaworek (idealnie nadaje się te z VW) na przewód paliwowy (działało w e-34 TDS), niedługo bede miał coś takiego w swoim tds-ie więc napisze co i jak dokładnie.

Opublikowano
Mozna załozyć swój "pstryczek" na rozrusznik, tak by po wyłączeniu pstryczka nie kręcił, jeżeli dobrze to ukryjesz to nik tego nie powinien znaleźć. Ojciec ma tak w Mercedesie W-210. montujesz na kablach do rozrusznika przekaźnik, od niego kable do pstryczka.

 

Odcinanie rozrusznika to już zbyt znany patent i dla upartego złodzieja żaden problem podać pluc na rozrusznik albo odpalić na popych, najlepiej odciąć pompe paliwa.

Pozdrawiam!

Paweł


Kiedyś było: e36 325i, e39 540i, e38 740i, e53 3.0d, e65 745i, e39 M5

Opublikowano

Odcinanie rozrusznika to już zbyt znany patent i dla upartego złodzieja żaden problem podać pluc na rozrusznik albo odpalić na popych, najlepiej odciąć pompe paliwa.

 

przy automacie moze to byc problem z tym pchaniem ;-)

zh
Opublikowano
przy automacie moze to byc problem z tym pchaniem ;)

 

No fakt, tu nie wziąłem pod uwagę automatu :)

Pozdrawiam!

Paweł


Kiedyś było: e36 325i, e39 540i, e38 740i, e53 3.0d, e65 745i, e39 M5

Opublikowano

ale tez uwazam, ze odcinanie rozrusznika to duza masakra

w zimie to moze byc odciecie rowniez od uruchomienia - spadki napiec itp

slyszalem rowniez, ze odcinanie kompa to tez nieporozumienie - podobno fachowcy przychodza z laptokiem

tak wiec odciecie paliwa wydaje sie mi najlepsze - i to najlepiej gdzies kolo baku ORAZ pod maska

taki klient odjedzie 200m (choc nie wiem dokladnie ile) i stop

 

podobno tez biora auta na lawety - ech, nie lepiej by bylo jakby bylo normalnie ?

(pomarzyc nie wolno?)

zh
Opublikowano

Wiem że blokada na rozrusznik nie daję żadnej gwarancji, jak każde inne zabezbieczenie, chodzi tylko o to by zapalenie samochodu zajeło jak najwięcej czasu złodziejowi, przecież żaden złodziej nie będzie siedział przy samochodzie pół godziny i szukał co gdzie i jak.

 

Co do problemów w zime: nie stwierdziłem nigdy zadnych to zapezpieczenie nie wymaga jakiejś większej dawki prądu, więc nie ma mowy o jakiś skokach napięcia.

 

Jeżeli wszystko jest dobrze ukryte to nie tak łatwo to znaleźć i obejść.

 

Ja właśnie mam automat, więc nikt go z pychu nie odpali.

 

Odcinanie kompa to raczej nie jest dobry pomysł (ale to tak moim skromnym zdaniem :oops: )

 

Odcięcie paliwa to popularny i skuteczny sposób (jak jest dobrze zrobione), ale odcięcie paliwa + odcięcie rozrusznika jest jeszcze bardziej skuteczne :mrgreen:

Opublikowano

Wiem że blokada na rozrusznik nie daję żadnej gwarancji, jak każde inne zabezbieczenie, chodzi tylko o to by zapalenie samochodu zajeło jak najwięcej czasu złodziejowi, przecież żaden złodziej nie będzie siedział przy samochodzie pół godziny i szukał co gdzie i jak.

 

Co do problemów w zime: nie stwierdziłem nigdy zadnych to zapezpieczenie nie wymaga jakiejś większej dawki prądu, więc nie ma mowy o jakiś skokach napięcia.

 

Jeżeli wszystko jest dobrze ukryte to nie tak łatwo to znaleźć i obejść.

 

Ja właśnie mam automat, więc nikt go z pychu nie odpali.

 

Odcinanie kompa to raczej nie jest dobry pomysł (ale to tak moim skromnym zdaniem :oops: )

 

Odcięcie paliwa to popularny i skuteczny sposób (jak jest dobrze zrobione), ale odcięcie paliwa + odcięcie rozrusznika jest jeszcze bardziej skuteczne :mrgreen:

Opublikowano

Ja wychodze z zalozenia, ze jak maja ukrasc to i tak ukradna...

Tutaj chodzi o zabezpieczenie przeciwko typowym zlodziejaszkom... bo prawdziwi "fachowcy" dorwa Cie na ulicy...czy tez laweta etc nie beda sie bawic z "kabelkami".

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
To co piszecie to wszystko racja, ale ja szukałem porady kogoś kto odciął elektrozawór fabrycznie umieszczony w pompie wtryskowej i wie w który kabelek się wpiąć w TDSiku żeby uruchomiony zgasł, a może któryś z przewodów idący od stacyjki unieruchomi silnik. Wiem że trudno unieruchomić TDSa w E39 i nawet założenie zaworu na przewód paliwowy przy zbiorniku czy gdziekolwiek czasami nie pomaga, pompa wtryskowa w tym sprzęcie ma takie podciśnienie, że potrafi zassać paliwo przewodem powrotnym. Więc może ktos się pochwali który kabelek ciachnąć i po sprawie?
Opublikowano
mozna sprobowac odciac pedal gazu np. w e34 tds jest elektroniczny odetniesz to zostana tylko wolne obroty chyba nikt nie bedzie jechal 750 obrotow na 1 biegu przez miasto ..
Opublikowano

najlepszym patentem jest odciecie pompy paliwa lub jednego z pinow kompa od silnika uniemozliwiajace odpalenie ( trzeba tylko sie zastanowic ktory odciac w zaleznosci od modelu sterownika i auta )

 

a na wolnych obrotach da sie jechac :twisted: oczywiscie nie pod duza gore ale da rade sie tak oddalic z miejsca

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.