Skocz do zawartości

[N47 M47] aplikacja android diagnostyka, DPF i więcej


pawelgawel

Rekomendowane odpowiedzi

No bo tak jest, panowie z bmw określili w DDE że teoretyczna żywotność to 250k i taką przybliżoną wartość odlicza

 

Tak to wygląda u mnie, dpf nie ruszany nigdy, przebieg realny

9Iz6zIG.png

Parametry dpfa jak widać bardzo dobre a za 17k niby "każą" mi go wymienić

 

Jakie przebiegi dzienne robisz kolego? U mnie w X1 wymienilem czujnik różnicy ciśnien a nadal mam dziwne wskazania. Tzn podczas jazdy sadza na przemian rośnie i maleje. Wypala też jakoś często. Błędów brak..

Sprzedam:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo tak jest, panowie z bmw określili w DDE że teoretyczna żywotność to 250k i taką przybliżoną wartość odlicza

 

Tak to wygląda u mnie, dpf nie ruszany nigdy, przebieg realny

https://i.imgur.com/9Iz6zIG.png

Parametry dpfa jak widać bardzo dobre a za 17k niby "każą" mi go wymienić

Masz to auto od nowości? Moim zdaniem na 100% DPF musiał być resetowany bo 7g popiołu w 11 letnim dieslu nie jest możliwe. Ewentualnie uszkodzone czujniki.

250 tys dla DPFa też się nie zgadza bo u ciebie 215+18=233

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jakie przebiegi dzienne robisz kolego? U mnie w X1 wymienilem czujnik różnicy ciśnien a nadal mam dziwne wskazania. Tzn podczas jazdy sadza na przemian rośnie i maleje. Wypala też jakoś często. Błędów brak..

 

No właśnie mam to samo i chciałem się pytać jak mi osiągnie sadze powyżej 7g to mi samo rośnie szybko i spada za jakiś czas do wartości podobnej jak była przed szybkim przyrostem

Przy jakiej wartości zazwyczaj ci wypala twoja X1 ?? U mnie zauważyłem około 11-13 g sadzy

 

Moje X1 jest od pierwszego właściciela ( księgowej salonu BMW) przebieg orginalny 160 tyś mam popiołu 40g a do wymiany DPF podaje mi 91 tys km więc wszystko się zgadza matematycznie

 

Ps. Każdy co dostał kod od Pawła proszę o zostawienie 5 gwiazdek w Google Play i stosowny komentarz

Dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

 

Ps. Każdy co dostał kod od Pawła proszę o zostawienie 5 gwiazdek w Google Play i stosowny komentarz

Dziękuję

 

Szkoda że o takich rzeczach trzeba przypominać:(

Kod rabatowy powinien być po oddaniu opinni i gwiazdek :D

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo tak jest, panowie z bmw określili w DDE że teoretyczna żywotność to 250k i taką przybliżoną wartość odlicza

 

Tak to wygląda u mnie, dpf nie ruszany nigdy, przebieg realny

9Iz6zIG.png

Parametry dpfa jak widać bardzo dobre a za 17k niby "każą" mi go wymienić

 

Jakie przebiegi dzienne robisz kolego? U mnie w X1 wymienilem czujnik różnicy ciśnien a nadal mam dziwne wskazania. Tzn podczas jazdy sadza na przemian rośnie i maleje. Wypala też jakoś często. Błędów brak..

Sprawa jest tego typu, że to auto użytkuję przez jeden tydzień co 4-5 tygodni, jednak jest to bardzo intensywna jazda, krótsze 20-100km trasy jak i dalsze podróże ekspresówkami 300-400km, ogólnie to auto prawie nie stygnie przez ten tydzień. Przez pozostały czas autem "opiekuje" się ojciec: czyli sporadycznie 20-100km, czasem po zakupy kilka km.

 

 

 

No bo tak jest, panowie z bmw określili w DDE że teoretyczna żywotność to 250k i taką przybliżoną wartość odlicza

 

Tak to wygląda u mnie, dpf nie ruszany nigdy, przebieg realny

https://i.imgur.com/9Iz6zIG.png

Parametry dpfa jak widać bardzo dobre a za 17k niby "każą" mi go wymienić

Masz to auto od nowości? Moim zdaniem na 100% DPF musiał być resetowany bo 7g popiołu w 11 letnim dieslu nie jest możliwe. Ewentualnie uszkodzone czujniki.

250 tys dla DPFa też się nie zgadza bo u ciebie 215+18=233

Auto mam rok, sprowadziłem je osobiście z niemiec, potwierdzona historia, przed zakupem gruntownie przetrzepane. Stan auta i wszystkie znaki na niebie wskazują, że nic nie kombinowane i ruszane, wszystkie części które przez ten rok były wymieniane/demontowane były z datą 2005r. Klapki w kolektorze po 200k były bez luzów i wycieków a też fabryka. Generalnie auto chodzi jak zegareczek pomyślałem że serio ten dpf ma tak mało popiołu, chociaż też wydawało mi się to dziwne porownując z innymi zdjęciami z tego tematu, tym bardziej że auto jeździło jakiś czas (nie wiem jaki) z niesprawnymi termostatami. Co do tego 250k to chodziło o "około 250k" mają na to pewnie wpływ odczyty z czujników, więc 233k zgadza sie z tym "około 250k)

 

Apkę testowałem tylko raz, na święta będzie więcej czasu to poobserwuję dokładnie parametry i procedurę wypalania, to coś więcej będę w stanie powiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jakie przebiegi dzienne robisz kolego? U mnie w X1 wymienilem czujnik różnicy ciśnien a nadal mam dziwne wskazania. Tzn podczas jazdy sadza na przemian rośnie i maleje. Wypala też jakoś często. Błędów brak..

 

No właśnie mam to samo i chciałem się pytać jak mi osiągnie sadze powyżej 7g to mi samo rośnie szybko i spada za jakiś czas do wartości podobnej jak była przed szybkim przyrostem

Przy jakiej wartości zazwyczaj ci wypala twoja X1 ?? U mnie zauważyłem około 11-13 g sadzy

 

Moje X1 jest od pierwszego właściciela ( księgowej salonu BMW) przebieg orginalny 160 tyś mam popiołu 40g a do wymiany DPF podaje mi 91 tys km więc wszystko się zgadza matematycznie

 

Ps. Każdy co dostał kod od Pawła proszę o zostawienie 5 gwiazdek w Google Play i stosowny komentarz

Dziękuję

u mnie zaczyna wypalać jak sadza dojedzie do około 30 gr czasem wypala bez pokazania reg akt, sadza spadnie od 4g i tyle a jak wypala dpf tez około 30 gr sadzy spada do 0 g sadza i koniec wypalania i widać w aplikacji, że było wypalanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra co ile mniej wiecej km zalacza sie wypalanie? Ile macie popiolu? Wydaje mi sie ze im wiecej popiolu=czestsze wypalanie(mniejsza pojemnosc filtra)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można by prosić o kod ? Też chce przetestować.

Kolego przeczytaj watek najpierw☺ pw do autora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jakie przebiegi dzienne robisz kolego? U mnie w X1 wymienilem czujnik różnicy ciśnien a nadal mam dziwne wskazania. Tzn podczas jazdy sadza na przemian rośnie i maleje. Wypala też jakoś często. Błędów brak..

 

No właśnie mam to samo i chciałem się pytać jak mi osiągnie sadze powyżej 7g to mi samo rośnie szybko i spada za jakiś czas do wartości podobnej jak była przed szybkim przyrostem

Przy jakiej wartości zazwyczaj ci wypala twoja X1 ?? U mnie zauważyłem około 11-13 g sadzy

 

Moje X1 jest od pierwszego właściciela ( księgowej salonu BMW) przebieg orginalny 160 tyś mam popiołu 40g a do wymiany DPF

podaje mi 91 tys km więc wszystko się zgadza matematycznie

 

Ps. Każdy co dostał kod od Pawła proszę o zostawienie 5 gwiazdek w Google Play i stosowny komentarz

Dziękuję

 

Błąd o konieczności wymiany filtra pojawia sie przy 200 kkm

Sprzedam:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ok poszedł pw

 

Świetnie, że dałeś nam znać. Całe forum czekało na tę wiadomość. :cool2:

 

:duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz mój wykres parę stron wcześniej. Też mi się turbo spóźnia, ale pod obciążeniem dogania wartość oczekiwaną. Wartości aktualne i oczekiwane podaje sterownik. Aplikacja nie wykonuje żadnych przeliczeń.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie pokazuje? Generalnie im wartości trzymają się bliżej "0" tym lepiej. Przy sprawnych wtryskiwaczach mieszczą się od ok. -1 do +2 i przy każdym wtryskiwaczu może być inna wartość. U mnie np. pod obciążeniem wartości zbiegają się w pobliże "0" , na jałowym są większe rozbieżności.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już sporo, wydaje się, że " leją ". Możesz wykonać we własnym zakresie test przelewów ( filmiki instruktażowe na YT ) lub oddać je na diagnozę do jakiegoś Bosch Service.

W M47N i M47N2 są elektromagnetyczne i możesz regenerować ( ok. 500-600zł/szt ). W N47 są już piezoelektryczne i nie podlegają regeneracji.

 

Oczywiście nie muszę dodawać, że " lejące " wtryski to więcej niespalonego paliwa i dymu co nie wpływa korzystnie na DPF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.