Skocz do zawartości

Pompa wysokiego cisnienia bmw e39 3.0d 1999r


marcin-lewandowski7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,na wstepie dodam ze przeszukałem forum na temat mojego problemu i nie znalazłem podpowiedzi na forum a wiec chodzi o pompe cr która jest zamontowana w moim aucie jest to pompa od rovera 2.0d z numerem na tabliczce numer 2 247 801 tu jest link do aukcji z taką pompą jaką mam zamontowane w bmw e39 3.0d 1999rok http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-cp1-247-801-rover-75-2-0-cdt-mg-zt-i6763221238.html i teraz pytamie czy taka pompa moze byc przeciez to jest 3.0d a pompa od 2.0d i na dodatek cisnienie na listwie na jałowym biegu po rozgrzaniu wynosi 286mbar a z tego co sie orientuje to powinno byc powyrzej 300 i mam dylemat czy to wina pompy czy może regulatora moze ktoś podpowie moze ktos podpowie jak wyglada sprawa z wyjeciem pompy tak łopatologicznie Edytowane przez marcin-lewandowski7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdź na www.realoem.com wpisz tam 7 ostatnich cyfr swojego VINu i na schematach znajdziesz jaki numer pompy CR powinieneś mieć.

Wydaje mi się jednak, że ta pompa nie nadaje się do 3.0D.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według paru informacji - te pompy nie są zamienne. Dlatego obstawiałbym problem z ciśnieniem. Regulator ciśnienia na pompie jak nie jest w 100% sprawny to objawia się to tym, że przy takim normalnym przyspieszaniu przy obrotach około 2000 czuć, że auto jakby przyspiesza i na chwilę odpuszcza/faluje obrotami. Zamontuj właściwą pompę i podejrzewam, że problem zniknie.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze być a jak wygląda sprawa z wymiana tej pompy zdania na forum sa podzielone niektóży pisza ze wystarczy odkrecic ten dekielek na inbus nastepnie odkrecic nakretke na pompie i sróby które trzymają pompe do bloku i tyle jak sie ją wyjmie nic nie dzieje sie z rozrządem nie trzeba zadnego przyżądu ciekawe na czym zembatki sie wtedy trzymają moze sie orientujesz w temacie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HEJ dla pewnosci wymieniłem ten regulator i miałeś racje dalej cisnienie tak samo na jałowym po rozgrzaniu 286 mbar czyli jednak ta pompa Staram sie wszystko przy aucie robic samemu i sie zastanowiam czy ogarne temat z ta pompą typu jak dojsc do tej trzeciej sruby trzymającej pompe czy trzeba demontowac podstawe filtra oleju i czy potrzebny sciągacz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.