Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja w N52 wymieniłem odmę i wszystkie przewody do niej idące.

Przewody są zrobione z plastiku i niektóre są w otulinie, która sprawa , że jak przewody popękają, to i tak wyciek zbiera się w tą właśnie otulinę i ciężko jest się połapać , że ubytki oleju to właśnie niesprawna odma-przewody.

Profilaktycznie bym to wymienił...

 

U mnie bo wymianie konsumpcja oleju spadła znacząco...

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, artykuł jest znany i wniosek jest jeden - w N52 i N53 siadają pierścienie a nie uszczelniacze.
Opublikowano

Ja zmieniałem pokrywę w n53b30, w zestawie są śruby i uszczelka, a efekt to normalne działająca Odma, u mnie nie było różnicy w pracy silnika jak odkrecilem korek.

Nie słyszałem o pierscieniach w n53, powodem jest pewnie gowniany olej i za duży odstęp między wymiana i, proponuję zrobić plukanke i wymiany co max 10000km.Moj silnik ma 192000km i po 9500km dolalem 200ml(1 kreska ubyla od max na kompie)

Diagnoza n53/n43 info pw

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.