Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich mam problem z silnikiem m54b25 wypadanie zapłonu na różnych cylindrach.Zmieniłem świece,cewki,sondy,silniczek krokowy i dalej nic.Jakies czary dosłownie.Czekam na jakieś pomysły z waszej strony co to może jeszcze być przyczyną.Dodam że ciśnienie po 13.5 na każdym cylindrze.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
LPG?
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Pompa paliwa? Na LPG tak samo?

 

Lewe powietrze też może być i próba dymowa załatwi problem z ujawnieniem nieszczelności.

Opublikowano

Czujnik wału mi przerywalo i ciężko odpalal (też nie zawsze ciężko i nie zawsze na ciepłym) potrafił gasnac na wolnych obrotach.

 

Czujnik wałka to tylko przerywanie. Na kompie tego drugiego nie było i wymieniałem w ciemno.

Opublikowano
Jak nie masz błędów to lewego powietrza raczej nie masz, bo jak jest lewe, to od razu wywalą sondy błędy z informacją "deviation rich". Obstawiałbym również jakiś wadliwy czujnik, bo one nie zawsze wywalają błędy np wału korbowego. Może Ci auto gasnąć nie odpalać a błędu nie wywala często, np tak miał mój kuzyn z e39 z czujnikiem wału korbowego.
  • Moderatorzy
Opublikowano

U mnie było wypadanie zapłonów i sporadyczne błedy na sondach.

Odma puszczała - poparciałe przewody, ten do bagnetu całkiem zerwany. W drugiej kolejności DISA - klapka urwana i brak oringa pod disą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.