Skocz do zawartości

Obniżenie 60/40 Co o tym sądzicie ?!!


Dragon240-BMW Klub Polska

Rekomendowane odpowiedzi

Marek_bmw_e30

 

Wiesz Marku ta decyzja we mnie dojżewała. Pierwszą osoba której powiedziałem o tym, że bedzie obnżenie 60/40 był kumpel (odrazu mi odradził). Ma on u mnie wielki autorytet, miał nie jedno auto i dlatego wie co mówi. Powiedziałem, że zadam pytanie na moim forum i zobaczymy jak ludzie sie wypowiedza.

Przed zadaniem tego pytania przeszukałem forum i juz po przeczytaniu postów przestałem byc pewny, że zrobiłem dobrze kupujac spręzyny obnizające o 60/40.

 

Dlatego jakies 30 min temu zadzowniłem i powiedziąłem, że ich nie odbiore, bo mi wielu ludzi odradza i za to kupie droższe albo w tej samej cenie jak znajdą takie same ale 40/30, a za tamtą wysyłke pokryje im koszty.

 

Mam nadzieje, że tym razem obnizenie zawieszenia w moim 323i Coupe nie jest za duże i przy zawieszeniu -40/30 nie bedzie powaznego zagrożenia rozwaleniem miski olejowej, ani nie będe sie zawieszał na progach spowalniających.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego właśnie ci życzę. mam nadzieję ze będzie wyglądać ładnie i tak samo jeźdzć.

ja wlaściwie jestem wdzięczny losowi za to że trafiłem obniżoną sztukę, bo jazda na konkretnej glebie to spora frajda, ale pozostaje jeszcze kwestia naszych polskich dróg i tego że ukochanym samochodem zwykle jeździ się na codzień, bo nie każdy ma możliwość posiadania samochodu typowo rekreacyjnego, czego zresztą nam wszystkim życzę /żeby taką możliwość mieć!!/

pozdrawiam

ps: opisz wrażenia po zamontowaniu nabytku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno napisze dlatego ze samochód przechodzi kapitalny remnont wszystkiego nowy lakier nowe oswietlenie całe auta, przedni grill E46 i wiele innych wszystk oco było mozliwe cały M-pakiet, lakier Rosso Corsa z Ferrari czerwony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumpel ma obnizona e36 o 40mm i praktycznie o wszystko czepia. Ostatnio zawadzil delikatnie przednim zderzakiem o kraweznik przez co zderzak docisnol ta listwe pod swiatlami liztwa poszla w gore i w efekcie stracil kierunek. Teraz zamierza ja "troche" podniesc. BMW zajebiscie wyglada obnizona tylko te obnizanie nie sprawdza sie na naszych drogach takie sa niestety fakty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pieknie ładnie. Trudno najwyzej kiedys ją podniose sobie. Miałem teraz obniżoną cała chyba 30 mm i byłod dobrze. Kwestia krawęzników to raczej nie ma sie do obniżania. na niektórych parkingach naprzykład u mnie pod blokiem jest taki wysoki krawęznik ze kazdym autem chyba ze terenowym. Podjeżdzając za blisko złamiesz zderzak rozwalisz chłodnice. Nie mam zamiaru sprawdzac czy przejdzie mi zderzakiem nad kraweżnikiem na parkingu, ale o jazde na drodze. Czu bede sie zaczepiał na progach spowalniających albo zaczepiał o studzienki i rył po wpadnięciu w dziure
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czu bede sie zaczepiał na progach spowalniających albo zaczepiał o studzienki i rył po wpadnięciu w dziure

 

Z 2 miechy temu wrabalem sie noca w dziure :( nie dosc ze wywalio mnie na kraweznik i przytarlem zderzakiem(cale szczescie ze nie polamalem) to amortyzator mi siadl :evil: . Przed tym jak "wlecialem" do tej dziury amortyzaror mialem na ~75% sprawny, po byl tylko 5% sprawny. Nie zycze tego nikomu nic fajnego. Mialem w planach obnizanie ale mamy super drogi i chwilowo zrezygnowalem z tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bedzie tak zle jak by sie wydawac moglo. Da sie jezdzic z takim obnizeniem, trzeba niestety troche wiecej uwazac. Na poczatku jest to troche denerwujace ale z biegiem czasu przyzwyczaisz sie do wysokosci swojego auta i na oko bedziesz wiedzial gdzie dasz rade wjechac a gdzie nie.

Tragicznie to wyglada z punktu widzenia obserwatora ktory patrzy i widzi bardzo nisko zawieszone auto myslac "jak on tym jezdzi".

Problem moze byc zima kiedy drogi beda nieodsniezone, wtedy auto bedzie szorowalo zderzakiem jak plug. :lol:

Musisz wziasc pod uwage najczesciej pokonywane trasy, po jakich drogach jezdzisz, gdzie parkujesz, gdzie tankujesz, czy wjezdzasz na krawezniki i inne tego typu sprawy.

IMO pojezdzisz troche z takim obnizeniem i dojdziesz do wnisku ze nie taki diabel straszny jak go maluja. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam!

Ja tez sie przymiezam do zdolowania auta. Nie chce zeby bym niepraktycznym glonojadem ale nie by nie stal jak koza.

Jeden kolo mi polecil Amory Bilstein B6 na grubym tłoku i sprezyny Eibacha. Jakie parametry wybrac?

Chce zeby nie byl to żelaźniak ale troche opadniety i zawiecha w miare komfortowa. Auto bedzie ganialo po Angielskich drogach, tak wiec troche mniej dzior.

prosze o pomoc w tej sprawie.

z gory dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.