Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak w temacie co daje x pipe i czy jest sens wrzucac go do silnikow w ukladzie v :wink: nie chodzi tu o wyrownywanie cisnienia w cylindrach chodzi mi bardziej o osiagi czy ktos odczul roznice :wink: byc moze byl na hamowni przed i po, obilo mi sie o uszy ze polepsza sie dol a pogarsza w gornym zakresie obrotow w necie bardzo malo info na ten temat

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
no tak oczywista sprawa ale chodzi mi glownie czy wplywa na moc i w jakim sensie

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

  • 1 rok później...
Opublikowano
Logicznie podchodząc do tego to nic na mocy nie daje .. tylko wyrównuje przelot spalin by na obu wydechach był taki sam, sprawdza się to w samochodach których masz modyfikowany wydech by z obu wydechów wydobywał taki sam dźwięk.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

X-pipe, przyspiesza oproznianie silnika ze spalin, a co za tym idzie przy odpowiednim dobraniu pozostalych elementow wydechu podniesie moc i Nm.

Czytalem, ze w v8 to da nawet sporo, w r6 tez ale tu jest mniej materialow na ten temat.

X-pipe wcale nie jest po to zeby z obydwu rur wydobywal sie ten sam dzwiek :), bo moze byc tak zrobiony ze po x-pipie rury schodza sie w jedna wylotowa

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
A w r6 w innym miejscu ? Osobiście wdziałem w r6 raz zaraz za kolektorem wydechowym a innym razem na środku zamiast środkowego. Jest różnica ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
pewnie chodzi o zjawiska falowe, czyli żeby spaliny mieszały się w x pipe, bez odbijania fali w kierunku głowicy. Najlepiej popatrzeć w którym miejscu był oryginalnie montowany i przy przeróbce wydechu w tym samym miejscu mniej więcej umieścić. Często tłumik środkowy pełni rolę x pipe, w M-kach widziałem również H-pipe, wyrównuje ciśnienia ale bez mieszania spalin.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
mega dzwiek ,chyba najlepsza modyfikacja tanim kosztem :D polecam ,na yt masz sporo porownan osiagow x do h pipe firm zajmujacych sie takimi modami ,mialem dylemat miedzy owymi ale padlo na x :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.