Skocz do zawartości

E83 x3 3,0D straszne bicie przy hamowaniu.


blachaxxx

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
drążki układu kierowniczego , któryś z wachaczy mogą mieć luzy .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Na trzepakach często nic nie pokazuje ,ale dobry mechanik jest w stanie sprawdzić breszką i znałeś luzy .

Wszystkie koła są wyważone ? Felgi proste ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
tarcze klocki nowe , sprawdzone juz dwa komplety

Jakiej firmy te tarcze ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zestaw Value Line w ASO BMW 404 zł na stronę (tuleja, sworzeń do zwrotnicy i wszystkie potrzebne nowe śruby).

 

Do ściągania sworznia dobrze zrobić sobie przyrząd kinetyczny (podobny jak np. do wyciągania wtryskiwaczy) - siedzi mocno w zwrotnicy...

--

Pozdrawiam,


deebee (Darek)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywalone poduszki pod silnikiem tez mogą powodować mocne drgania przy hamowaniu. U mnie wymiana wyeliminowała wiele przypadłości w tym bicie kierownicy.

 

Wysłane z mojego m1 note przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz dobrze tuleje pływające - jeżeli są za miękkie (starość) będziesz miał bicie na kierownicy... dodatkowo maglownica jak ma luzy to tak samo może powodować wibracje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Nie wiem czy podobnie jest u mnie ale podczas delikatnego hamowania następuje drżenie kierownicy. Mocne zahamowanie naciśnięcie pedału hamulca jest ok, tylko takie liźnięcie powoduje drżenie kierownicy.

drążki... półośki... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sutuacja wyglada tak

Zamontowane nowe tarcze klocki przod i tyl owe piasty

Przy hamowaniu powiedzmy ze 130 straszne wibracje na kierownicy pedal hamulca ok

Po obnizeniu predkosci do ok 100km/h przestaje wibrowac

Czyli wibracje sa tylko przy wiekszych predkosciacj hamujac ze 100 na maxa zero wibracji

Co do tej tuleji nr9 wyglada ok

Zreszta przy hamowaniu to jak by byla wywalona to chyba raz powinno dupnac a nie bic?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Miałem ten sam problem na 100%prowadnice są krzywe i bardzo często pod wpływem ciepła się poddają,jeżeli godzi o wymianę tarczy to jak będziesz miał wszystko nowe to wystarczy że jeden raz ostro z duzej prędkości zahamujesz to od razu będziesz miał bicie na kierownicy przy muśnięciu hamulca a dopiero przy mocniejszym hamowaniu bicie ustanie .Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Miałem ten sam problem na 100%prowadnice są krzywe i bardzo często pod wpływem ciepła się poddają,jeżeli godzi o wymianę tarczy to jak będziesz miał wszystko nowe to wystarczy że jeden raz ostro z duzej prędkości zahamujesz to od razu będziesz miał bicie na kierownicy przy muśnięciu hamulca a dopiero przy mocniejszym hamowaniu bicie ustanie .Pozdrawiam

Ja tez mam bicie ale nie zawsze, mam wrażenie że jak jest upalny dzień czy dużo jeżdżę to bije, jak jest chłodniej albo nocą to objawy są prawie niezauważalny. To wina prowadnic?

x3334a545255abac1e52.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzic kola! sprawdzic, deformacje opon, zuzycie tulei met-gum

u mnie jedna opona miala 3,5mm deformacji i biło.. zmienione opony i GIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy hamowaniu powiedzmy ze 130 straszne wibracje na kierownicy pedal hamulca ok

Po obnizeniu predkosci do ok 100km/h przestaje wibrowac

Czyli wibracje sa tylko przy wiekszych predkosciacj hamujac ze 100 na maxa zero wibracji

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Miałem identycznie, po wymianie prowadnic w przednich hamulcach jak ręką odjął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.