Skocz do zawartości

Akcja serwisowa N47 B47 N57... zawór EGR


christo74

Rekomendowane odpowiedzi

Moja Beem M550D 2016r również wylądowała przedwczoraj w ASO BMW.


Powód -niewielki ubytek płynu chłodzącego. Obecny przebieg 35tys km. Na 3tys km dolałem łącznie 0,5L płynu. Samochód ani razu nie zgłaszał braku płynu.


Dzisiaj usłyszałem werdykt - chłodniczka spalin ma niewielką nieszczelność. BMW uznało wymiana gwarancyjną w ramach akcji serwisowej.


Jeżeli ktoś nie miał jej wymienianej....to niech po prostu zagląda pod korek co jakiś czas czy nie ubywa płynu chłodzącego. Wiedziałem o temacie więc byłem uczulony na jakikolwiek ubytek...no i się pojawił. Auto normalnie jechało,nie traciło mocy ...nic się nie działo.


Ale jak widać na fotce forumowicza wyżej oraz linkowi mojemu niżej - nie każdy wiedział o problemie. U mnie kolektor ssący jest metalowy ....ale w pozostałych Beemach jest plastikowy co może spowodować pożar niestety i to szybko.


Usługę wymiany chłodniczki realizuje BMW Inchcape Wrocław. Na razie bez problemów. Poważnie do tematu podeszli. Jak auto odbiorę to opiszę dokładniej temat i wizytę we Wrocku..czy wszystko oki.


i kolejne BMW w płomieniach z wczoraj na A4: 5 w wersji GT...


https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/pozar-bmw-na-autostradzie-a4/7rer3n7


problemem już nawet nie jest to że auto się zapali...ale to że nie dostaniemy ani grosza z AC w takim przypadku,gdyż ubezpieczyciele winią producenta za to i to z nim musimy się szarpać w Sądzie.

Pozdrawiam

Ekspresy do kawy to mój świat:) http://www.primocaffe.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja Beem M550D 2016r również wylądowała przedwczoraj w ASO BMW.

i kolejne BMW w płomieniach z wczoraj na A4: 5 w wersji GT...

 


to Cie zmartwie, są przypadki że po wymianie auto też dostało nieszczelności i się zapaliło... masakra. Po wymianie ludzie byli ponownie wzywani na wymianę... ogolnie jeden wielki cyrk.

gm7CfMp.jpg?1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Moja Beem M550D 2016r również wylądowała przedwczoraj w ASO BMW.

i kolejne BMW w płomieniach z wczoraj na A4: 5 w wersji GT...

 


to Cie zmartwie, są przypadki że po wymianie auto też dostało nieszczelności i się zapaliło... masakra. Po wymianie ludzie byli ponownie wzywani na wymianę... ogolnie jeden wielki cyrk.

 

Aby było dużo bezpieczniejsze polecam używać aplikacji BTool. Jest tam odczyt TEMPERATURY ZA CHŁODNICZKĄ EGR

Podobno , temperatura która powoduje takie wypalanie kolektora bądź sam zapłon oscyluje w wysokości 820°C. Chłodniczka EGR jest przystosowana do max. temperatury 700°C. U mnie najwyższa temperatura jaka była za chlodniczką EGR to 193°C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja Beem M550D 2016r również wylądowała przedwczoraj w ASO BMW.

i kolejne BMW w płomieniach z wczoraj na A4: 5 w wersji GT...

 


to Cie zmartwie, są przypadki że po wymianie auto też dostało nieszczelności i się zapaliło... masakra. Po wymianie ludzie byli ponownie wzywani na wymianę... ogolnie jeden wielki cyrk.

 

Na szczęście mam kolektor metalowy. Ciekawe czy i kiedy zostaną lub zostały zmienione chłodniczki na bezawaryjne.

Ekspresy do kawy to mój świat:) http://www.primocaffe.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy akcje serwisowe obejmują auto sprowadzone z DE??

Proszę o sprawdzenie:

DU48905

POZDRAWIAM MANIAKÓW BMW 🙂

Z BMW od 2004roku. Na forum od 2005r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.