Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie, Od wczoraj jestem posiadaczem E90 2,0D. Auto ma pewien problem a mianowicie czasem zdarza się, że nie reaguje na przycisk start taką informację otrzymałem od sprzedajacego. Mówił że to wina akumulatora podobno. Kupiłem autko pojedziłem troszke i na stacji benzynowej po zatankowaniu juz nie odpalił. Akumulator wydaje sie w dobrej kondycji śwaitła mocno swieca wszystko dobrze działa Po podlaczeniu kablami z drugim aytem równiez nie odpalił. Wkładam kluczyk wszytsko odbywa sie normalnie i kiedy wciakam startzapalają sie kontrolki po czym gasnie wszystko w zegarach i zero reakcji. Po odczekaniu ok 30 minut Auto zapaliło normalnie na dotyk dosłownie.

Ktoś może ma jakieś sugestie albo ew borykał sie z podobnymi problemami? Przeprasza za to ze mało informacji ale to moje pierwsze BMW i mam je dopiero 24 godziny.

Opublikowano
Witam, nie mialem na szczescie takiego problemu, ale wydaje mi sie ze to wina rozrusznika... Podjedz do kogos niech podepnie auto pod kompa i rzuci okiem na rozrusznik. :cool2: Bedzie dobrze :mrgreen:
Opublikowano
W poniedziałek właże pod autko. Póki co udało mi sie od poprzedniego własciciela dowiedziec że próbował niby coś z tym zrobic i.... Jest wymieniony rozrusznik i akumulator. Jak on diagnozował to pokazywało niby jakąs usterkę obwodu zasilania. Prawdobodebnym wydaje sie mozliwośc przetarcia na masowym przewodzie ale kurde tak sobie myślę ze jak mechaniory robili rozrusznik to pewnie na masę też spojrzeli chociaz moze i nie koniecznie. Póki co dziekuję serdecznie za wskazówki i w pon sprawdzę. A tak na wszelki wypadek coś jeszcze moze dawac takie objawy?
Opublikowano
Dzisiaj Znowu sie tak stało po trasie 120 kmzgasiłem auto i po20 minutach wracam i [BAD]. Słychac tylko przekaznik po naciśnieciu start i cisza. Czekałem godzine miedzyczasie próbujac i bez rezultatu wiec wezwałem lawetę. po kolejnej godzinie przyjechała laweta i naciskam start a auto odpaliło normalnie. Pojechałem od razu na warsztat i tak auto zero błedów, przewód masowy jest ok. Jakieś pomysły?
Opublikowano
A złącza gwintowe gdzie przewody przechodzą przez nadkole? Lubią korodować. Sam przewód gdzie zalutowane oczko jest też się utlenia.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam. Moze głupia sugestia bo kazdy użytkownik bmw pewnie o tym wie,ale napisać warto, przy każdym odpalaniu trzeba nacisnać sprzęgło bo inaczej same kontrolki tylko sie zaświeca i zgasną :D
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam


Jak była ściąganą skrzynia do wymiany np sprzęgła to jest wielce prawdopodobne, ze jest przetarta lub przyciśnięta wiązka przewodów. Dokładnie taki objaw występuje - sprawdzone na aucie kolegi :). Po wymianie sprzęgła raz paliło auto raz nie. Jest to wiązka idąca miedzy innymi do skrzyni.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam , czy ktoś zobie poradził z tym problemem bo mi to samo się zdażyło. Auto czasami nie chce odpalić a po 10 min. nerwów i prób odpala odrazu.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, wszystkich ja sobie poradziłem z problemem odpalania. U mnie winny był czujnik połozenia pedału sprzegła. Nie stykał i czasami mozna było odpalić a czasami nie, już było tak gróbo że raz prawie wzywałem lawete. Przyczyna niestykania była zalanie czujnika olejem. Winny wysprzęglik (pompka) pedała sprzegła. Wymieniłem na nową LUK 500 zł z wymianą 700zł+używany czujnik 100zł.

Problemu już nie mam. Może to komuś pomoże bo ja już chciałem rozrusznik wymieniać.. :x

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.