Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Napiszcie mi jak wygląda sprawa światła przeciwmgłowego tylnego w wersji usa? Wymiana włącznika i kodowanie załatwi sprawę czy trzeba robić rzeźbę w instalacji? Druga sprawa: zmiana w panelu temp na stopnie celcjusza? Trzecią i ostania, licznik tylko wymiana wchodzi w grę żeby były tylko km, bez mil? Dzięki wszystkim za info.
  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Wszystko właściwie z wersji USA jest takie jak w EU, zakladasz przełącznik europejski i kodowanie i jest tylny fog light, kostki od lamp są takei same, puszke fltra skoro masz walniętą pomyśl od razu nad dedykowanem induction kit, poprawisz troche brzmienie silnika i jego osiągi ( w małym stopniu ) a ząłatwisz temat bez szukania nadmiernego, w razie pytań dzwoń w poniedziałek postaram się coś podpowiedzieć

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Napiszcie mi jak wygląda sprawa światła przeciwmgłowego tylnego w wersji usa? Wymiana włącznika i kodowanie załatwi sprawę czy trzeba robić rzeźbę w instalacji? Druga sprawa: zmiana w panelu temp na stopnie celcjusza? Trzecią i ostania, licznik tylko wymiana wchodzi w grę żeby były tylko km, bez mil? Dzięki wszystkim za info.

Ze światłem przeciwmgłowym nie było u mnie żadnego problemu. W lampach już były żarówki, w instalacji wszystkie przewody, zakupiłem tylko włącznik z EU i zadziałało. Nawet obyło się bez kodowania. Co do rzeźby, to robisz podłączenie fabryczne. :cool2: ( Niestety w E70 musiałem dołożyć 50 cm przewodu pomiędzy włącznikiem a modułem świateł. Zakupiłem oryginalny z końcówkami na BMW Store ) Dzięki koledze Arturowi "dziqsek" cała operacja polegała na podłączeniu oryginalnego przewodu pomiędzy włącznikiem a modułem świateł i kodowaniem. Operacja z kodowaniem online 15 min. :cool2: System temp. zmienisz z funkcji menu, a co do licznika, to się w to nie bawiłem. Nie przeszkadza, zresztą są tam km/h. Można się pobawić np. w wymianę samej tarczy, taniej. Bo tak po wymianie całego zegara, musisz kodować licznik pod vin samochodu, żeby wszystko prawidłowo działało.

Opublikowano

- czy poduszki są takie same jak w EU czy nie ? ( słyszałem że mają inną oporność i chciał bym tą informację potwierdzić lub zanegować)

 

a co? nie wiesz jaki opornik wstawić ?

Opublikowano (edytowane)

Co do tylnego przeciwmgielnego to w E90 wystarczy tylko i wyłącznie sam europejski włącznik zakupić jak to kolega wspomniał-żadnego cudowania i kodowania. W E60 (i podobnie pewnie w innych modelach) należy oprócz włącznika poprowadzić też kabel (zakupiony z serwisu bo ma odpowiednie wtyki-opisałem gdzieś manual) z włącznika świateł do modułu świateł (nad nogami kierowcy po lewej stronie bardziej przy ścianie) i nie trzeba nic kodować! Podłączasz kabel i działa i nie jest to żadne rzeźbienie jak wspomniałeś.

Z poduszkami to na pewno w F30,F10 masz różnicę co do ilości nabojów, u nas są 1-nabojowe a u nich 2-nabojowe i mają więcej wtyczek w airbagu kierowcy i pasażera.

Co do licznika i prędkości to owszem można samą tarczkę (lepiej obie bo na prawej ja bynajmniej mam chwilowe spalanie w mpg) przełożyć z używki albo zakupić nowe (są firmy co produkują takie coś jak np. MoMan) albo nie cudować tylko przekodować licznik aby widoczna była prędkość cyfrowa. Ja tak właśnie mam i jest to po prostu rewelacja, bardzo wygodne rozwiązanie i wcale nie patrzę na licznik wskazówkowy więc nie widzę sensu przeróbki, no chyba że chcesz mieć niby wersję europejską. Ale jak ja patrze po allegro i widzę że auto jest z USA a ma tarczki europejskie to widzę niejako rzeźbę już i mi się odechciewa bo pewnie i w innych rzeczach było cudowane.

hqdefault.jpg

 

Panel klimatyzacji przecież to nie E60 żeby była zaznaczona temperatura na samym panelu. W E90 ustawiasz jedynie jednostki na Celsjusze i kilometry i śmiga.

Edytowane przez damascus7
Opublikowano

- czy poduszki są takie same jak w EU czy nie ? ( słyszałem że mają inną oporność i chciał bym tą informację potwierdzić lub zanegować)

 

a co? nie wiesz jaki opornik wstawić ?

 

widać głupota nie boli !

 

jak bym miał opornik wkładać to bym się nie pytał czy pasują z wersji EU.

Opublikowano

Z poduszkami to na pewno w F30 masz różnicę co do ilości nabojów, u nas są chyba 3 nabojowe a u nich 2 nabojowe albo odwrotnie,a w E90 nie ma żadnych różnic o ile mi wiadomo..

 

na realOEM pokazuje, że poduszka w kierownicy jest inna w wersjach USA. pozostałe są takie same.

Opublikowano

- czy poduszki są takie same jak w EU czy nie ? ( słyszałem że mają inną oporność i chciał bym tą informację potwierdzić lub zanegować)

 

a co? nie wiesz jaki opornik wstawić ?

 

widać głupota nie boli !

 

jak bym miał opornik wkładać to bym się nie pytał czy pasują z wersji EU.

 

 

Więc ich oporność nie powinna Cie interesować kolego. Wszystkie wiadomości można uzyskać poprzez Realoem.

W stanach nie masz obowiązku zapinania pasów bezpieczeństwa, w związku z tym pojemności airbagów, są odpowiednio większe. Np: w USA jasiek kierowcy jest pojemności jaska pasażera EU, jasiek pasażera USA jest około półtora raza pojemniejszy od jaśka pasażera EU. Belki są wzmocnione. W USA są najbardziej restrykcyjne przepisy jeśli chodzi o wzmocnienia karoserii pojazdów.

Opublikowano

j wiem ze tam są inne przepisy tylko chodzi o to czy jak wsadze poduchę z wersi EU nie będzie błedów.

w golfie 6 gti jak wsadziłem europejska nie było błedów, a w BMW nie wiem i chce sie upewnic czy szukac/regenerowac taką samą czy kupić europejską.

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Hej,

Jak w temacie czy posiadacie jakieś informacje na temat silnika 35d ? Czy były jakieś różnice miedzy wersją europejska, a amerykańską? Chodzi o E9... po 2010 roku.

Przykład wersji amerykańskiej:

VIN: WBAPN7C57BA780511

Type code: PN73

Model: 335D (USA)

E-F-R series: E90 LCI (LifeCycleImpulse)

Series: 3

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M57Y

Displacement: 3.00

Power: 210 (285 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: A76 - TIEFSEEBLAU METALLIC

Upholstery code: LCB4 - LEDER DAKOTA/BEI

Prod.date: 2010-05-03

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

kkamo sorry że aż TAK późno bo już zdążyłeś kupić benzynę :mrgreen: Ale BMW opracowało świetny materiał z różnicami technicznymi 335d między EU a US, znalazłem i tu jest link:


https://f15.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1235091


Różnic jest całkiem sporo, a największa to dodany system SCR.

3A0jS9b.png
Opublikowano

Hehe dzięki za link :mrgreen:

ale już rok jeżdżę i powiem szczerze nie mogę narzekać :cool2:

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

Jestem tu nowy i mam nadzieję że zostanę na tym

forum :)

Myślę że mogę dołączyć się do tego tematu.

Mam na oku e90 z USA, wiem że klime i radio da się przestawić w komputerze, światła przeciwmgielne wystarczy tylko zmienić przełącznik i wszystko już jest doprowadzone. Jedyne pytanie to ksenony? Bo tu są wątpliwości na forum.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
A zwykłe ksenony? Tylko wymiana wchodzi w grę?

Jestem zainteresowany tą e90 niby na polskich tablicach ale z tego co widzę nie do końca przerobiona.

https://www.olx.pl/oferta/bmw-e90-325i-lpg-CID5-IDw2oFB.html

Tak, trzeba wymienić. Do tego auta z USA nie mają najczęściej spryskiwaczy reflektorów i nie mają tylnego przeciwmgłowego.

Kluczyki na innej częstotliwości. Auto z USA ma zawsze jeden kluczyk pryz sprowadzaniu. Weź to pod uwagę, bo klucz kosztuje 1200 zł.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do tego auta z USA nie mają najczęściej spryskiwaczy reflektorów

To było prawdziwe może 15 lat temu, teraz już każdy producent a zwłaszcza europejscy się w to nie bawią i jeżeli xenony są to są i spryski.

 

nie mają tylnego przeciwmgłowego.

Europejskie takie jak ta BMW mają, wystarczy wymienić przełącznik świateł, ew. coś przekodować.

 

Auto z USA ma zawsze jeden kluczyk pryz sprowadzaniu. Weź to pod uwagę, bo klucz kosztuje 1200 zł.

Nie zawsze, ale dorobienie do E90 jest już tańsze - 600 zł u ludzi którzy specjalizują się w BMW.

3A0jS9b.png
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Miałem BMW z USA z 2005, nie wystarczyło przekodować, bo gniazdo było puste.

Nie mówię o nieoryginalnych kluczach zamiennych. To wiem, że majster za 400 klucz dorobi.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A zwykłe ksenony? Tylko wymiana wchodzi w grę?

Jestem zainteresowany tą e90 niby na polskich tablicach ale z tego co widzę nie do końca przerobiona.

https://www.olx.pl/oferta/bmw-e90-325i-lpg-CID5-IDw2oFB.html

Tak, trzeba wymienić. Do tego auta z USA nie mają najczęściej spryskiwaczy reflektorów i nie mają tylnego przeciwmgłowego.

Kluczyki na innej częstotliwości. Auto z USA ma zawsze jeden kluczyk pryz sprowadzaniu. Weź to pod uwagę, bo klucz kosztuje 1200 zł.

 

1. auta w USA to nawet do zwykłych lamp mają spryskiwacze przykładem jest e90. Lamp xenonowych nie trzeba wymieniać, jak już to halogenowe bo świecą płasko ( bez prawego uskoku do góry), to nie angliki że będą raziły kierowców z przeciwka więc można jeździć.

2. to że kluczyk ma inną częstotliwość nie robi żadnego problemu, przywiozłem e92 bez kluczyka i wyszło mnie dorobienie 300 zł ( można na zamienniku lub kupić używany i go do kodować)

3. to że jest jeden kluczyk to jest kwestia tylko tego że właściciel nie oddał drugiego ubezpieczalni.

4. E90 jest produkowane w większości w fabryce w Niemczech i wysyłane do USA, więc problemów z tym autem niema.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

1. O czym ty mówisz, podałeś jeden przykład E90 jako potwierdzenie całej gamy modelowej BMW, a teraz ja w E85 nie dają sprysków do ksenonów poza modelem M i co teraz? W Stanach nikt nie ma sprysków bo w modelu 85 ich nie ma... co za logika.

2. Nie każdy chce mieć nieoryginalny klucz, poza tym o tym już było pisane.

3. Ale klucza nadal nie ma, nic to nie zmienia.

4. Dobrze, a Z4 E85 było produkowane w stanach i nadal nie miało sprysków, ma to jakiekolwiek znaczenie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.