Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym się podpytać czy f20.21 męczą jakieś typowe usterki ?

Rozrząd mechanik zalecał mi dopiero przy 230-240 k ..zdarzyło się już komuś wymieniać ?

I jak z dwumasem i sprzęgłem ? Kwestia pewnie normalnego zużycia..

Jakieś inne usterki doskwierają wykraczające poza normalne zużycie ?>

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Z typowej usterki, która mnie dotknęła w F20 i która podobno zdarza się dość często to wymiana wentylatora dmuchawy, który hałasował niemiłosiernie (oryginał coś ok 1100 zł),
Opublikowano
Ja jestem użytkownikiem f20 116i od około 1.5 roku i mogę potwierdzić problem z wentylatorem dmuchawy a po za tym to żadnych poważnych awarii,przebieg obecnie około 90 tyś.
Opublikowano

Ja używam od ponad 2 lat z silnikiem N47 i przez ten czas sprawy typowo eksploatacyjne. Raz wymieniałem cięgno od EGR, koszt nowego ok 180zł. Mam przebieg ok 118tys.

Co do wentylatora dmuchawy to w 99% powodem głośnej pracy jest:

3777b47ba5825f08med.jpg

Nie wiem jak można dać się namówić na wymianę za ponad 1tys zł :lol:

Opublikowano
Nie trzeba dać się namawiać, trzeba wymienić jak wentylator jest niesprawny, w Twoim przypadku był liść, w moim padł wentylator.
Opublikowano
Ja u siebie już wymieniłem, ogólnie słyszałem, że co 100 tys powinno się rozrząd wymienić.
Opublikowano
BMW 116 i rok 2012 przebieg 112 tys.-Przy 87 tys wymieniłem pompę wody- mimo komunikatu samochód normalnie jeździł udałem się do serwisu gdzie wymieniono pompę na gwarancji. oprócz tego żadnych problemów( wymiana filtrów,olejów oraz klocków). F20 dobrze stoi w rankingach samochodów mało awaryjnych TUV a szczególnie DEKRA.
Opublikowano
Ja u siebie już wymieniłem, ogólnie słyszałem, że co 100 tys powinno się rozrząd wymienić.

ile z ciekawości płaciłeś za rozrząd ?

Opublikowano
w moim 114i zamarza płyn do spryskiwaczy podczas postoju na mrozie, przy ruszaniu na zimnym silniku wibracje na biegu 1 i na luzie też, notorycznie zatyka się dysza tylnego spryskiwacza
Opublikowano
Ja mam komunikat o niskim stanie płynu mimo że on tam fizycznie jest...może przymarza czujnik ?

Też niedawno to przerabiałem,praktycznie za każdym razem jak odpalałem wyskakiwał komunikat o niskim stanie płynu czasami potrafił wyskoczyć w trakcie jazdy,chociaż poziom płynu był Ok .Nawet płyn wymieniłem ale dalej było to samo i wiesz co pomogło zostawiłem auto na tydzień na parkingu na lotnisku bo akurat musiałem wyjechać ,po powrocie odpaliłem i brak komunikatu,od jakiś 2 miesięcy wszystko Ok .Myślę że wina leży po stronie czujnika w zbiorniczku.

Opublikowano
a jeszcze zapomniałem dodać o blednych komunikatach z systemu RDKS czyli kontroli cisnienia w oponach, juz kilka razy mi sie to wlaczylo w trakcie jazdy, a po sprawdzeniu okazalo sie, ze cisnienie w oponach jest ok
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ja mam komunikat o niskim stanie płynu mimo że on tam fizycznie jest...może przymarza czujnik ?

Też niedawno to przerabiałem,praktycznie za każdym razem jak odpalałem wyskakiwał komunikat o niskim stanie płynu czasami potrafił wyskoczyć w trakcie jazdy,chociaż poziom płynu był Ok .Nawet płyn wymieniłem ale dalej było to samo i wiesz co pomogło zostawiłem auto na tydzień na parkingu na lotnisku bo akurat musiałem wyjechać ,po powrocie odpaliłem i brak komunikatu,od jakiś 2 miesięcy wszystko Ok .Myślę że wina leży po stronie czujnika w zbiorniczku.

Zrobiło się cieplej i już wszystko ok,ten czujnik chyba przymarza ogólnie..

Opublikowano

Problem zniknął sam z siebie więc to na pewno nie wina płynu bo ciągle w środku był ten sam.

Stosowałem różne zimowe i nie sądzę że BMW tylko lubi ten z BP :lol:

Opublikowano
Żaden czujnik nie przymarza, stosujecie złe płyny, zalej płynem z BP zimowym i problem zniknie. Sprawdzone na 100%

To nie wina płynu mnie ten problem spotkał podczas temperatur powyżej +5 stopni i wymiana płynu nie pomogła czyli ewidentnie coś z czujnikiem.Ale jak narazie problem nie powrócił w sumie rozmawiałem ostatnio ze znajomym i w swojej F30 tez miał taki sam problem i tak samo sam się rozwiązał.

Opublikowano
Pytałem w BMW na temat płynu do spryskiwaczy i błędu który wyskakuje- brak płynu a tak naprawdę jest. Powiedzieli mi że czujnik jest wrażliwy na płyny z dużym stężeniem alkoholu dlatego też wyświetla się błąd. Jak leje letni płyn obojętnie jaki nie wyskakuje błąd natomiast zimowy różnie bywa. Mam sprawdzony z lidla który jak zalej nie wyskakuje nic.
Opublikowano

Może przypadek ale jak się zrobiło cieplej błędu nie ma już u mnie ;) :8)

Fakt faktem te płyny ze stacji mogą mieć mniejsze stężenie alko ale u mnie płyn był ciągle ten sam a problem rozwiązał się sam.

Opublikowano
Ja mam komunikat o niskim stanie płynu mimo że on tam fizycznie jest...może przymarza czujnik ?

Też niedawno to przerabiałem,praktycznie za każdym razem jak odpalałem wyskakiwał komunikat o niskim stanie płynu czasami potrafił wyskoczyć w trakcie jazdy,chociaż poziom płynu był Ok .Nawet płyn wymieniłem ale dalej było to samo i wiesz co pomogło zostawiłem auto na tydzień na parkingu na lotnisku bo akurat musiałem wyjechać ,po powrocie odpaliłem i brak komunikatu,od jakiś 2 miesięcy wszystko Ok .Myślę że wina leży po stronie czujnika w zbiorniczku.

Zrobiło się cieplej i już wszystko ok,ten czujnik chyba przymarza ogólnie..

 

w BMW Inchcape Warszawa powiedziano mi, że to zależy od jakości wlanego płynu zimowego, a w szczególności od zawartości w nim % alkoholu

Opublikowano

Mi się wydaję że to tylko tłumaczenie z ich strony.

Przecież to obłęd żeby jakość głupiego płynu do szyb decydowała o tym czy wyskoczy mi błąd w aucie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.