Skocz do zawartości

Zakup E-39 525tds 98 rok. Warto?


xravx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Chcialbym kupic ten samochod: E-39 525 tds 98 rok 143.000km Full bez skory za 6000 euro. Warto? Nie jest podejrzana cena? Na co zwrocic uwage?

 

 

http://www.icpnet.pl/~rav/BMW/Obraz%20065.jpg

http://www.icpnet.pl/~rav/BMW/Obraz%20066.jpg

http://www.icpnet.pl/~rav/BMW/Obraz%20067.jpg

http://www.icpnet.pl/~rav/BMW/Obraz%20068.jpg

http://www.icpnet.pl/~rav/BMW/Obraz%20069.jpg

Pekniety przedni zderzak uszkodzony lekko naroznik blotnika peknieta lampa i maska do spasowania (widac na zdj).

 

 

http://www.icpnet.pl/~rav/BMW/Obraz%20070.jpg

http://www.icpnet.pl/~rav/BMW/Obraz%20071.jpg

http://www.icpnet.pl/~rav/BMW/Obraz%20072.jpg

http://www.icpnet.pl/~rav/BMW/Obraz%20073.jpg[/b]

 

 

Pzdr

Rav
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na forum - byla juz masa tematow o tym, jak sprawdzic uzywany samochod przez kupnem. Najwazniejsza jest bezwypadkowosc i sztywnosc karoserii.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto warte tej ceny ,ale...dlaczego mask atak odstaje? Byla odbezpieczonba w trakcie wykonania foto? Bo jelsi nie to wyglada na zle spasowanie...nawet bardzo zle ;)

 

Auto uderzylo lekko naroznikiem w barme czy cos. Uszkodzila sie lampa zderzak blotnik i maska. Ponoc jest to kwestia spasowania.

Rav
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie czujnik magnetyczny do mierzenia grubosci lakieru (np. w Makro, 40 PLN) i sprawdz dokladnie stan karoserii. Oprocz tego, jezeli to mozliwe, podjedz do jakiegos warsztatu tak, zebys mogl obejrzec samochod od spodu.

Jezeli jest bezwypadkowy, to wszystko powinno byc idealnie rowne, nie powinno brakowac zadnych plastikow, oslon itd. itp. No i nie powinno byc sladow zadnych napraw blacharskich pod maska i na podlodze w bagazniku.

Obejrzyj tez drzwi - czy sruby na zawiasach nie wygladaja na zdejmowane, czy wszystkie szpary sa rowne.

Silnik powinien pracowac bardzo miekko i rowno, powinien sie gladko wkrecac na obroty, nie powinno byc przy tym slychac zadnych podejrzanych dzwiekow - metalicznych stukow, szumow itd. Jedynie normalny klekot diesla, szczegolnie slyszalny na wolnych obrotach.

Nie powinno byc tez zadnych wyciekow z silnika i skrzyni, zawieszenie przy przejezdzaniu przez nierownosci nie powinno wydawac z siebie zadnych dzwiekow.

Nierozbite E39 ma bardzo sztywna karoserie - powinienes czuc, ze samochod na wybojach i w zakretach prowadzi sie bardzo pewnie, nadwozie jest jak z betonu.

Skrzynia powinna zmieniac biegi cicho i plynnie, bez szarpniec.

Sprawdz tez wnetrze, czy wszystkie plastiki pasuja i nie wygladaja na demontowane, czy dzialaja wszystkie elektryczne rzeczy - klimatyzacja, ABS i wszystko inne, co ten samochod ma.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tego co napisał Panfil wyżej dodam tylko ...i się nie śpiesz z kupnem :mrgreen:

 

PS. maska faktycznie nie najlepiej spasowana, srodek wygląda nieźle, nawet pedał hamulca nie za bardzo wytarty, ja bym proponawał podlączyć się też do kompa, poza tym autko :cool2:

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie auto nie kupuje sie zeby jezdzim nim po bulki, raczej ludzie ktorzy robia interesy i tluka kilometry na autostradach takze zastanowilbym sie nad przebiegiem- taki przebieg w 8 letnim dieslu w Niemczech bardzo rzadko sie zdarza. OC, podatek drogowy sa na tyle wieksze ze oplaca sie Diesla miec jak robisz przynajmniej 30 000 km w roku. W praktyce wyglada to tak ze z Niemiec wyjezdzaja z 250 000 ( i wiekszym) przebiegiem a po 2 tyg juz w Polsce jest 150 000km :shock: Zwroc na to uwage.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie auto nie kupuje sie zeby jezdzim nim po bulki, raczej ludzie ktorzy robia interesy i tluka kilometry na autostradach takze zastanowilbym sie nad przebiegiem- taki przebieg w 8 letnim dieslu w Niemczech bardzo rzadko sie zdarza. OC, podatek drogowy sa na tyle wieksze ze oplaca sie Diesla miec jak robisz przynajmniej 30 000 km w roku. W praktyce wyglada to tak ze z Niemiec wyjezdzaja z 250 000 ( i wiekszym) przebiegiem a po 2 tyg juz w Polsce jest 150 000km :shock: Zwroc na to uwage.

 

Czyli majac takie auto albo nie jezdzi sie po bulki albo jezdzi sie nim ze 30 km dalej do piekarni... ;)

 

A tak powaznie tez mnie zastanawia ten przebieg ale srodek wyglada (przynajmniej na zdjeciach) idealnie. To jak sie dowiedziec czy to faktyczny przebieg? Ksiazka serwisowa niby potwierdza ten przebieg ale wiemy ze polak potrafi.

 

Jade jutro obejrzec to auto (mialem dzisiaj) bo chce jak najwiecej waszych opini przeczytac.

Rav
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobniez serwis BMW potrafi odczytac dane dotyczace przebiegu z jakis fragmentow elektroniki w samochodzie i jest to niezalezne od stanu licznika. Nie wiem jak to wyglada w praktyce bo sam szukam samochodu i jeszcze nie znalazlem nic co kwalifikowaloby sie do zakupu.
DIESEL POWER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobniez serwis BMW potrafi odczytac dane dotyczace przebiegu z jakis fragmentow elektroniki w samochodzie i jest to niezalezne od stanu licznika.

 

Niestety przebieg jest zapisywany tylko w zegarach (czy kompie który obsługuje zegray). Podobno tylko w najnowszych autach (chyba ostatnie E46, ale nie jestem pewnien), przebiej jest zapisywany także gdzies indziej (dokładnie w kompie sterującym silnikiem), aczkowliek wiedząc to i mając minimalne możliwości można także i tą wartość zmienić :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna wziac kluczyk i jechac na najblizszy serwis. W ten sposob sprawdzisz. A odnoscnie tego gdzie i czy jest zapisywane, to wypowiedz serwisu. Oni powiedzieli, ze odczytaja mi faktyczny przebieg jesli nawe szafa byla przewijana.
DIESEL POWER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko w ASO mogą podać autentyczny przebieg - dobry elektryk wystarczy. U mnie ze 168tys. zrobiło się 210;) Ale i tak wzięłam:)

A autko, które chcesz kupić jest warte zachodu. Pochwal się negocjacjami.

Zapomniałam dodać, że trzeba oglądać podszybie - lubi być popękane. Ale to nic nie szkodzi, tylko trzeba na to zjechać 200 zł z ceny:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.