Skocz do zawartości

E60 525iA touring VIN: WBANG51000B395098


Rekomendowane odpowiedzi

Radom i 26800 po opłatach ze Szwajcarii daje już do myślenia. Poza tym fotele wyglądają na dużo więcej niż 216kkm. Guziki radia, klimatyzacji powycierane. Nerki od R4... Sprawdź najpierw historię serwisową. Wyjdzie taniej niż wycieczka w ciemno... :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych rocznikach R6 nie miały chromowanych żeberek w nerkach.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBANG51000B395098

Type code: NG51

Model: 525I (EUR)

E-F-R series: E61

Series: 5

Type: TOUR

Steering: LL

Doors: 5

Engine: M54

Displacement: 2.50

Power: 141 (192 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC

Upholstery code: LCSW - LEDER DAKOTA/SCH

Prod.date: 2004-07-05

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S8SA Navigation access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S205 Automatic transmission

S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S255 Sports leather steering wheel

S386 Roof railing

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S494 Seat heating driver/passenger

S508 Park Distance Control (PDC)

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S588 BMW LA wheel, star spoke 115

S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth

S694 Provisions for BMW 6 CD changer

S698 Area-Code 2 for DVD

S785 White direction indicator lights

S849 Deleted: automatic emergency call

S863 Dealer List Europe

S869 Language version Switzerland

S879 Operating instructions German

S915 Omission of outer-skin preservation

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych rocznikach R6 nie miały chromowanych żeberek w nerkach.

 

A to mój bład. Zasugerowałem się młodszymi R6 i podglądem na bimmer.work... :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to chyba jedna z najtańszych e61 na rynku.

Jesteś z Kielc, więc podjedź do 320Si.

On ma zawsze piękne auta. Przy okazji pozdrawiam go serdecznie.

Problem w tym, że musisz dozbierać jeszcze ok 50/ na naprawdę zadbane auto.

I to wcale nie jest aluzja z mojej strony.

Takie są realia normalnego rynku.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie nie mam napięcia to po pierwsze jak kolega pisze dobrze mieć punkt odniesienia i przy okazji chciałem obejrzeć nic mnie nie kosztuje dodatkowo przejazd, a za 40k to moge swobodnie przebierać w niemieckim rynku bo jest to górna granica raczej e60/e61 525i do 2005r. z silnikiem M54 bo N54 to wiadomo raczej średnio udany

 

szykuje się dopiero pod e60 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.