Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć Panowie,

Ostatnio zauważyłem ze płyn w chłodnicy jest juz na "min" i chciałbym sobie dolać lub po prostu wymienić całkiem na nowy no i moje pytanie jest takie co polecacie ? Niestety nie mam pojęcia co było wcześniej zalane, gdyż ja tego nie robiłem, jedynie moge powiedzieć ze płyn jest niebieski :mrgreen: :mrgreen:

BMW 120d

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jak miałem problem ze zbiornikiem to dolewalem niebieski z Orlenu. 118i ma czujnik w zbiorniku i dawał znać jak miał mało wiec myśle ze 120d tez powinien.
  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...
  • 2 lata później...
Opublikowano

Troszkę odkopie wybaczcie ;)

Ktoś zmieniał płyn w b47 i spuszczał też z bloku silnika?

Niestety nie potrafię go namierzyć..

Opublikowano
W większości przypadków teoria wyglada tak, że podstawiasz jakieś duże naczynie pod zawór w okolicy chłodnicy, otwierasz go, a następnie odkręcisz korek na zbiorniku wyrównawczym i grawitacja powinna zrobić swoje. Jak to ma się do praktyki w BMW to nie wiem :wink:
Opublikowano
Że tak zapytam, co za syf masz teraz zalany, że chcesz dobierać się do korka w bloku, który jest „zaworem bezpieczeństwa” w razie gdyby ktoś miał tam wodę i wystawił auto na -20stC?
Opublikowano

Jest oryginal który juz ma 5 lat..

Chce zlać wszysko, wyplukać i zalać nowym płynem.

Dzieki temu uniknę m.in tzw masełka i brudnego zbiornika z pwodu mieszania płynów.

Opublikowano
Też mam w planach zabrać się za wymianę bo mój ma 5 lat. Chyba zdecyduję się na oryginał, który wychodzi tyle samo co lepszy płyn markowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.