Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Temat jest chyba znany (bimmerpost.com) - w F30/31 jest montowany przeinteligentny system wentylacji, który żyje własnym życiem. Niestety, to życie bywa oderwane od rzeczywistości ;)

 

Bywa np. tak, że przy temperaturach otoczenia ok. 15st. C nagle włącza się kompresor klimatyzacji mimo, że klima jest wyłączona ('AUTO' wyłączone, klimatyzacja wyłączona przyciskiem po prawej, ogólnie panel sterowania ciemny). Efekt jest taki, że z górnych nawiewów co 2-3 minuty wali chłodem. Ustawianie temperatury na panelu bez znaczenia. Położenie górnego pokrętła bez znaczenia.

Przy tym wszystkim nawiew ma niską wydajność, powodującą zaduch we wnętrzu :roll: Oczywiście po włączeniu dmuchawy na max. robi się lepiej.

 

Całość, po kilku godzinach podróży, najdelikatniej mówiąc jest mocno denerwująca :twisted:

 

Ktoś przerabiał? Komuś udało się problem rozwiącać?

 

Myślałem, że może filtr kabinowy się zatkał. Ale jest dość duży i po 13kkm (tyle samochód ma przejechane) to raczej niemożliwe.

 

Pozdrowienia!

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Może komuś się przyda: wygląda na to, że pomogło wgranie nowego softu. Nie ma już ruletki temperaturowej, wentylacja ma większą wydajność.

Będę testował dalej ale na razie wygląda obiecująco.

 

Przy okazji; znikęło szarpanie podczas przyśpieszania (update jest globalny, z ECU włącznie).

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

 

Przy okazji; znikęło szarpanie podczas przyśpieszania (update jest globalny, z ECU włącznie).

Masz na myśli szarpanie przy zmianie biegu z jedynki na dwójkę?

Opublikowano (edytowane)

Pytanie pewnie podstawowe - update softu (ogólnie, nie tylko w kontekście Twoich perturbacji z klima/nawiewem) można zrobić samemu czy trzeba w ASO?

 

EDIT: Dobra, bije się w pierś za nieodpowiednie pytanie, sprawdziłem już stronę BMW Update i wszystko jasne :roll:

Edytowane przez houdini01
Opublikowano
Masz na myśli szarpanie przy zmianie biegu z jedynki na dwójkę?

Nie, mam na myśli szarpanie po odjęciu gazu (hamowaniu silnikiem) a następnie przyśpieszaniu.

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.