Skocz do zawartości

e90 320i N46 szarpie, falowanie obrotów, gaśnie.


gucios011

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 122
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Zacznijcie od aktualizacji softu silnika, ewentalnie obroty spoczynkowe można programowo podnieść troszkę do poziomu np 850-900rpm i problemu nie ma.

 

 

pzdr. Łukasz

Witam

Mam co prawda BMW 120i ale silnik N46B20. U mnie obroty stoją równo ale bez klimy według mnie są zbyt niskie - chyba 720 jeśli sie nie mylę - a to trochę utrudnia ruszanie z miejsca bo trzeba trochę przygazować żeby nie szarpało. Panie Łukaszu a w jaki sposób można sobie te obroty podnieść? W INPIE można regulować przyciskami + i - ale po wył/wł zapłonu obroty spowrotem ustawiają się tak jak były... Mógłby Pan poinstruować nas w tym zakresie? Na forum wielu ludzi ma z tym problem ale nigdzie nie podają jak to zrobić...

Pozdrawiam!

Mam do sprzedania 2 szt. felgi M-pakiet WZ 400 R18 9Jx18H2 IS 42
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, też mam LPG i też stag 300 premium. Auto też dziwnie się zachowuje na wolnych obrotach, jak jest zasilane gazem, czasem szarpnie, czasem obroty na światłach delikatnie falują. Jeździłem przez miesiąc na benzynie i wszystkie te objawy zniknęły. Wydaje mi się że ustawienie gazu w tym silniku nie jest łatwe i dla tego przez rok przeglądów u gazownika nie potrafił on normalnie wszystko ustawić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Jak sądzę nikt nie odpisuje, bo powodów może być mnóstwo. Mogą być cewki, świece, luźna lub zanieczyszczona kostka, vanos, odma, nieszczelność w dolocie itd itd. Bez bieżącej diagnozy komputerowej i kolejno wyeliminowywaniu potencjalnych przyczyn ciężko będzie coś napisać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
to raczej nie wtryski, możesz co najwyżej zalać jakiegoś STP do czyszczenia wtrysków, szedłbym w stronę valvetronica lub świec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w N46 wtryski są raczej bezawaryjne, problemem może być valvetronic lub bardziej zastany przez nagar wałek ekscentryczny którergo napędza, sam silniczek też może być już uszkodzony tak ciężką pracą. Ten silnik ma niestety skłonności do nagarów, warto jak najbardziej zadbać o odpowietrzenie skrzyni korbowej a także zajrzeć pod kapę zaworową, często wygląda tam jak na foto, widok na czujniki vanosów juz po zdemontowaniu wałków i vanosów - nie ma szans żeby w takim środowisku dawały właściwy odczyt :D

http://images77.fotosik.pl/170/628243b12e7a55d9gen.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ten blad od valvetronica wystepuje sporadycznie tak jak jest napisane, wiec go skasuj i zobacz np po miesiacu. Ja mam nowy silniczek valvetronica i tez czasem potrafi gi zlapac, ale nie wplywa to w zaden sposob na prace calego ukladu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.