Skocz do zawartości

Maciek19-N

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320i 1999

Osiągnięcia Maciek19-N

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Czy ktos rozwiazal problem trzesienia I falowania obrotow na jalowym bo mam tak samo
  2. Czy ktos rozwiazal problem trzesienia I falowania obrotow na jalowym bo mam tak samo
  3. mam tak samo czy ktoś to naprawił i poznał przyczynę?
  4. i co było przyczyną tego 106 który naprawiłeś
  5. witam Po podłączeniu do kompa wyskoczyły błędy 105, 106(czyli błędy dotyczą obu wałków)które mówią że vanos nie pracuje, mechanik powiedział że :może nie być odpowiedniego ciśnienia oleju do spowodowania pracy vanosa np przez zapchanie si kanałów olejowych w silniku lub jakichś kół na wałkach rozrządu, zepsute elektrozawory. A czy może być to winą wypracowanych oringów na tych tłoczkach w vanosie(zestaw naprawczy ok 200zł)? A może ma ktoś inne pomysły Dodam że silnik ładnie pracuje nie ma żadnych stuków ale słabo przyspiesza
  6. napewno tak było :D tylko co on próbował naprawić i co tam mogło się zepsuć jak po wyjęciu 10gr nie ma różnicy w przyspieszeniu i jeździe
  7. no właśnie bo ten element który ściska tą sprężynę oddziałuje(chyba poprzez ciśnienie oleju) na ten wałek który steruje pracą zaworów. Tylko co to dało bo jak to wyjąłem to nie ma różnicy w jeździe, a tak poza tym to jeśli chodzi o to że wydaje mi się trochę zamulony to zauważyłem że jak da się tak np. 5 tys. obrotów to bardzo słabo dmucha z wydechu (jak się podstawi rękę).Zamówiłem nowy katalizator we wtorek ma przyjść. Po wymianie napisze czy coś się zmieniło.PS jak ktoś ma jeszcze pomysły o te 10 gr. to śmiało może coś się wyjaśni :D
  8. witam Wróciłem od elektryka gdzie okazało się że wyskoczył błąd wanosa(zresztą wydaje mi się że autko jest troche zamulone ale nie mam porównania więc nie wiem).Troche pogrzebałem i wykręciłem cz. nr 2 a tam szok włożone 10gr między tą wykręconą część a ten tłoczek który jest przed sprężyną można to dobrze zobaczyć na rysunku. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AM11&mospid=47636&btnr=11_2170&hg=11&fg=15 Jak myślicie po co to jakiś baran tam włożył? i co tam się mogło zepsuć??? pomóżcie bo jestem w szoku.. :twisted:
  9. Wreszcie się wyjaśniło -padł potencjometr w przepustnicy -już wymieniony i działa!!
  10. Więc do czego służy ten czujnik położenia przepustnicy? i gdzie on się znajduje czy on jest wpinany gdzieś w korpus przepustnicy ? no i czy możliwe jest to że jeżeli przepustnica pracuje normalnie - płynnie zamyka się i otwiera po przyciśnięciu pedału gazu jest zepsuta? czy bardziej prawdopodobne że jest to wina czujnika położenia przepustnicy
  11. Czy nikt na forum nie miał takiego problemu? przed chwilą rozkręciłem przepływomierz ale nie odkręcałem przepustnicy tylko w nią zajrzałem brat przycisnął pedał gazu ta klapka się otwierała i zamykała ogólnie przepustnica była czysta tylko na brzegach tej klapki troche czarna czytałem że umycie przepustnicy w wielu przypadkach pomaga jak myślicie czy to lekkie zabrudzenie na brzegach może być przyczyną tego problemu ,a no i gdzieś czytałem że między pedałem gazu a przepustnicą nie ma żadnego cięgna tylko ona jest sterowana elektronicznie więc w jaki sposób ta klapka otwierała sie i zamykała jeżeli pedał gazu był przyciskany bez kluczyka w stacyjce?
  12. Witam Mój problem polega na tym że jadąc zaświeciła mi się kontrolka EML a razem z nią ta od ASC po zaświeceniu się kontrolek auto jechało ale 20 km/h i wogóle nie chciała wchodzić na obroty po 20 min. kontrolki zgasły i było wszystko ok. W następnym dniu zapaliła się na chwile zgasła i było wszystko ok, dzisiaj wyjeżdżając z garażu znowu się zapaliły samochód właściwie wchodził w cały zakres obrotów ale nie reagował płynnie na przyciśnięcie i puszczenie pedału gazu jechał właściwie normalnie, wyłączyłem i włączyłem silnik kilka razy kontrolki nie zgasły poszedłem odpiąć akumulator na parę minut i zgasły dalej jest wszystko ok. Czy można ten problem powiązać z tym co napisałem w innym poście odnośnie tego że czasem -rzadko chcąc odpalić autko kręci ale nie odpala wystarczy wtedy wyjąć kluczyk i włożyc przekręcić i wtedy od razu pali .Proszę o pomoc i pomysły bo te problemy elektryczne w mojej beci mnie wykończą. :evil: :x
  13. Witam Problem w mojej beci jest taki:czasem ale rzadko przekręcając kluczyk żeby odpalić samochód wszystko działa jak należy kręci ale nie odpala a gdy wyjmę kluczyk włożę go jeszcze raz i przekręcę wtedy odpala od razu. Tak jak wspomniałem dzieje się tak naprawdę rzadko w 95% odpala od razu ale czasem jest jak napisałem wyżej ma ktoś jakieś pomysły? wydaje mi się że może być to immo a i proszę o pomysły jak to naprawić
  14. rozmawiałem z mechanikami z ASO BMW powiedziałem jaki mam przebieg ,rok prod. powiedzieli że najlepszy będzie 0w40 i taki chyba zaleje:)
  15. Witam Nie dawno kupiłem moje e46:) i chce wymienić olej ale nigdzie nie moge doczytać się jaki olej był wlewany i mam dylemat jaki olej kupić jak myślicie jaki będzie najlepszy? przebieg 210tys
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.